Використання Веб-квест технологій у навчанні іноземних мов у ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-04-28

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Scientific achievements of modern society // The 9th International scientific and practical conference “Scientific achievements of modern society” (April 28-30, 2020)

Анотація

У статті розглядаються можливості використання веб-квест технологій для розвитку компетентності в сфері самостійної пізнавальної діяльності, заснованої на засвоєнні способів придбання знань, умінь з різних джерел. Дана технологія дозволяє як поповнити знання учнів, так і систематизувати вже наявні. Авторами підкреслюється необхідність впровадження в освітні процеси інформаційних технологій бо застосування веб-квест технологій в освітньому процесі та організація роботи студентів над веб-квестами реалізує наступні цілі: освітню, виховну та розвиваючу. Автори зазначають, що веб-квести також сприяють розвитку в учнів навичок, необхідних для людини XXI ст.: вміння орієнтуватися у величезному потоці інформації, вміння аналізувати, самостійно і творчо мислити, об'єктивно оцінювати свої досягнення. The article considers the possibilities of using web-quest technologies to develop competence in the field of independent cognitive activity, based on learning ways to acquire knowledge, skills from various sources, this technology allows both to replenish students' knowledge and to systematize existing ones. The authors emphasize the need for the introduction of information technology in educational processes because the use of web-quest technologies in the educational process and the organization of students' work on web-quests realizes the following goals: educational, educational and developmental. The authors note that web-quests also contribute to the development of students' skills necessary for the person of the XXI century: the ability to navigate in a huge flow of information, the ability to analyze, think independently and creatively, objectively evaluate their achievements. В статье рассматриваются возможности использования веб-квест технологий для развития компетентности в сфере самостоятельной познавательной деятельности, основанной на усвоении способов приобретения знаний, умений из различных источников. Данная технология позволяет как пополнить знания учащихся, так и систематизировать уже имеющиеся. Авторами подчеркивается необходимость внедрения в образовательные процессы информационных технологий, поскольку применение веб-квест технологий в образовательном процессе и организация работы студентов над веб-квестами реализует следующие цели: образовательную, воспитательную и развивающую. Авторы отмечают, что веб-квесты также способствуют развитию у учащихся навыков, необходимых для человека XXI столетия: умение ориентироваться в огромном потоке информации, умение анализировать, самостоятельно и творчески мыслить, объективно оценивать свои достижения.

Опис

Краснова, Н. В. Використання Веб-квест технологій у навчанні іноземних мов у ВНЗ / Краснова Н. В., Сорокіна Г. М. // Scientific achievements of modern society: The 9th International scientific and practical conference “Scientific achievements of modern society” (April 28-30, 2020)

Ключові слова

веб-квест, іншомовна комунікативна компетенція, веб-квест технології, Інтернет, студенти, освітній процес, навчальна діяльність, foreign language communicative competence, иноязычная коммуникативная компетенция, web-quest, веб-квест, web-quest of technologies, веб-квест технологии, Iinternet, Интернет, educational process, студенты, students, образовательный процесс, учебная деятельность, educational activity,

Бібліографічний опис