Перегляд за Автор "Єрохін, А. Л."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз і тестування якості CAPTCHA(Право і безпека. - 2010. - № 3 (35). - С. 251-254, 2010) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Прись, І. С.; Prys, I. S.Розглянуто фільтр CAPTCHA з точки зору його ефективності та юзабіліті. На основі цього запропоновано інформативну схему тестування фільтру для перевірки його якості.Документ Метод адаптації навчального процесу, до психологічних особливостей особи, що навчається, у комп'ютерних навчальних системах(Право і безпека. - 2008. - №1. - т. 7.- С.- 105 -110, 2008) Єрохін, А. Л.; Yerokhin,; Химич, О. І.;Запропоновано метод реалізації навчального процесу у комп'ютерних навчальних системах з урахуванням психотипу особи, що навчається, її емоційного стану І сприйняття нею інформації. Наведено результати експериментальних досліджень даного методу й особливості його програмної реалізації. The method of realization of educational process in computer educational systems with the consideration of the psychotype of the learner and emotional state and perception of information. Results of experimental researches of this method and features of its software implementation are given. Предложен метод реализации учебного процесса в компьютерных обучающих системах с учетом психотипа учащегося, его эмоционального состояния и восприятия им информации. Приведены результаты экспериментальных исследований данного метода и особенности его программной реализации.Документ Модель управління часом на основі матрицi Ковi(Право і безпека. - 2010. - № 1 (33). - С. 212-217, 2010) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Красільніков, І. О.; Krasilnikov, I. O.Розглянуто ряд основних систем управління часом, визначено найефективнішу з них. Детально описана система управління часом на основі матриці часу С. Кові. Наведено приклад побудови програми на основі матриці часу.Документ Оцінка ефективності обслуговування користувача в інформаційній мережі(Право і безпека. - 2009. - № 3. - С. 164-166, 2009) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Турута, О. П.; Turuta, O. P.Запропоновано метод оцінювання ефективності наданого доступу до інформаційної мережі з точки зору користувача, його суб’єктивного уявлення. Розроблено функцію оцінки конкретного доступу. Вказано, що використання такої функції дозволяє встановити зв’язок між потребою користувача та об’єктивними характеристиками каналу зв’язку. Предлагается метод оценки эффективности предоставленного доступа к информационной сети с точки зрения пользователя, его субъективного представления. Разработана функция оценки конкретного доступа. Указано, что использование такой функции позволяет установить связь между потребностью пользователя и объективными характеристиками канала связи. The author offers a method of evaluation access to the information network for a user, its subjective viewpoint. Offered evaluation function is given access. Using such function allows to link user’s needs and the objective characteristics of communication channel. The above mentioned problem solving is actual in further work.Документ Проблеми швидкості завантаження веб-ресурсів на стороні клієнта: класифікація і методи рішення(Право і безпека. - 2010. - № 2 (34). - С. 262-267, 2010) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Фролов, А. Ю.; Frolov, A. Yu.Розглянуто питання, пов’язані з поточним станом і продуктивністю веб-ресурсів у сучасному Інтернеті. Проведено аналіз методів вирішення проблем, що виникають унаслідок використання браузерами тих чи інших обмежень при завантаженні веб-ресурсів. Запропоновано рекомендації, що дозволяють приймати рішення щодо будь-якого аспекту клієнтської продуктивності завантаження веб-ресурсів.Документ Управління взаємодією студентів з ЕОМ(Право і Безпека. - 2008. - № 2, т. 7. - С. 198-204, 2008) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Кольченко, О. В.; Kolchenko, O. V.У статті пропонується оригінальний підхід до розробки методу та програмних засобів для управління взаємодією особи, що навчається, з комп’ютером, на основі інтелектуальних моделей людино-машинної взаємодії. Розглядаються напрямки реалізації підходу та побудовано діаграми взаємодії користувачів з програмними системами. В статье предлагается оригинальный подход к разработке метода и программных средств для управления взаимодействием обучаемого с компьютером на основе интеллектуальных моделей человеко-машинного взаимодействия. Рассматриваются направления реализации подхода, а также построены диаграммы взаимодействия пользователей с программными системами. In article original approach to development of the method and software programs for governing interaction trained with computer on base of the intellectual models of the manmachine interaction is offered. The directions to realization of the approach, as well as is built diagrams of the user interaction with programm system are considered.