Перегляд за Автор "Воєводенко, М. О."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Педагогічні особливості фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови до застосування методів продуктивного навчання у закладах загальної середньої освіти(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. - № 82. - С. 114-118, 2022) Кондрашова, О. В.; Kondrashova, O. V.; Чередник, С. О.; Cherednyk, S. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9067-4505; Коверсун, Н. А.; Koversun, N. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1146-0518; Воєводенко, М. О.; Voievodenko, M. O.Зазначено, що методична підготовка вчителів займає важливе місце в системі загальної середньої освіти, тому що вчитель школи має застосовувати такі методи, що ґрунтуються на інноваціях, продуктивності, співпраці, які сприяють їхній соціалізації, розвитку та життєвому успіху. Розглянуто сутність та особливості продуктивного навчання, визначено основні характеристики такого навчання. Наведено характеристику видів, етапів, особливостей застосування методів продуктивного навчання при навчанні учнів англійської мови у закладах загальної середньої освіти. Констатовано, що продуктивне навчання дозволяє організувати таку діяльність учнів, що буде спрямована на формування навичок самостійного здобування знань та формування визначених програмою знань і умінь з англійської мови тощо.