Перегляд за Автор "Ковальський, В. С."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Відмовостійкий алгоритм ідентифікації бортової математичної моделі авіаційного двигуна ТВ3-117 в складі його системи автоматичного управління(Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2020. - № 4(75). - С. 11-19, 2020) Владов, С. І.; Vladov, S. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8009-5254; Ковальський, В. С.; Kovalskyi, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1700-3550; Дятловська, В. Л.; Diatlovska, V. L.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8125-1407; Яніцький, А. А.; Yanitskyi, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5318-1915; Вакуленко, Р. А.; Vakulenko, R. A.Розроблено відмовостійкі алгоритми ідентифікації бортової математичної моделі авіаційного двигуна ТВ3-117 в складі його системи автоматичного управління в польотних режимах. Обґрунтувано доцільність використання Калман-фільтрації в системі автоматичного управління авіаційного двигуна ТВ3-117, визначено передавальна функція фільтра Калмана, алгоритм виявлення та локалізації відмови каналу двоканального датчика. Досліджено частотні властивості системи автоматичного управління авіаційного двигуна ТВ3-117, підтверджено і доведено рівність одиниці коефіцієнта посилення розробленого відмовостійкого блоку фільтрації і відсутності додаткових фазових зсувів, внесених можливим чистим запізненням, обумовленим особливостями реалізованих алгоритмів виявлення відмов вимірювальних каналів і Калман-фільтрації вхідної інформації бортової вбудованої математичної моделі.Документ Дропшиппінг як інноваційна концепція ведення бізнесу в умовах трансформації ланцюгів постачання(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Економіка і менеджмент. - 2020. - Вип. 46. - С. 20-29, 2020) Ковальський, В. С.; Kovalskyi , V. S.; Юденко, Є. В.; Yudenko, Ye. V.; Пушкар, О. І.; Pushkar , O. I.Статтю присвячено дослідженню дропшиппінгу як інноваційної концепції ведення бізнесу в умовах трансформації ланцюгів постачання. У ході дослідження проаналізовано ключові бізнес-форми організації системи логістики в умовах цифрової економіки: власна логістика (інсорсинг), дропшиппінг та ван-стоп е-комерція (one stop e-commerce). Визначено сутність та специфічні особливостіор ганізації дропшиппінгу. Окреслено форми організації, переваги та недоліки дропшиппінгу як концепції ведення бізнесу. Розглянуто та деталізовано етапи реалізації товарів за моделлю дропшиппінгу та виділено моделі дропшиппінгу, що використовуються в бізнес-процесах електронної торгівлі. Обґрунтовано перспективи розвитку дропшиппінгу в Україні з урахуванням світових трендів та діджиталізації економіки.Документ Механізм управління мотивацією персоналу логістичного підприємства(Економіка та суспільство. - 2020. - Вип. 22., 2020) Ковальський, В. С.; Kovalskyi, V. S.; Пушкар, О. І.; Pushkar, O. I.; Кравченко, Н. В.; Kravchenko, N. V.Досліджено мотиваційне середовище, що позитивно впливає на ефективну роботу співробітників підприємства, а також проаналізовано механізм управління мотивацією персоналу на підприємстві логістичної сфери. Розглянуто теорії мотивації та розкрито поняття мотиваційного середовища. Визначено сутність та специфічні особливості механізму формування мотиваційного середовища на підприємстві логістичного напряму. Окреслено роль корпоративної культури у ланцюгу формування позитивної мотивації співробітників. Деталізовано завдання, функції та принципи побудови мотиваційного механізму персоналу компанії логістичної сфери. Обґрунтовано, що механізм управління мотивацією і корпоративний розвиток персоналу забезпечують розвиток кожного працівника логістичного підприємства окремо і створюють умови для формування мотивів участі в капіталізації підприємства.Документ Ризики у логістичній діяльності та проблеми їх зменшення в сучасних умовах господарювання(Європейський вектор економічного розвитку. - 2020. - № 2. - С. 85–93, 2020) Пушкар, О. І.; Pushkar, O. I.; Ковальський, В. С.; Kovalskyi, V. S.; Кравченко, Н. В.; Kravchenko, N. V.Розглянуто питання виникнення ризиків логістичної діяльності, природа їх виникнення та особливості саме логістичних ризиків. Наведено класифікацію ризиків за певними ознаками та причини їх виникнення. Надано визначення логістичного ризику, наведено види логістичних ризиків залежно від етапів логістичної діяльності та джерела їх виникнення, зазначено заходи щодо їх уникнення або зменшення. Увагу приділено ризикам митного оформлення, транспортування та страхування вантажів. Особливого значення набувають ці ризики в умовах міжнародних перевезень, які конкретизують правила ІНКОТЕРМС. Охарактеризований процес управління ризиками в логістичних системах. Рекомендовано принципи побудови системи управління ризиками в логістичній діяльності вітчизняних підприємств. Визначено етапи управління ризиками логістичної діяльності на підприємствах різних галузей та видів діяльності. Відзначено, що однією з основних причин, які збільшили можливості виникнення ризиків в логістичній діяльності, є економічна нестабільність в глобальному середовищі, викликана карантинними обмеженнями та коливаннями на валютному ринку. Все це негативно позначилося на усіх напрямах підприємницької діяльності, зокрема збільшенням рівня невпевненості та невизначеності у відносинах підприємств з контрагентами, що задіяні в логістичному ланцюжку. Розглянуто можливі шляхи та методи мінімізації ризиків логістичної діяльності підприємств та організацій, рекомендовано стратегії мінімізації ризиків в логістичній діяльності підприємств.