Перегляд за Автор "Остап'юк, А. Ю."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The concept, content and system of principles of civil protection at the regional level(Legal, Economic Science and Praxis. - 2023. - № 8. - P. 42-45, 2023) Ostapiuk, A. Yu.; Остап'юк, А. Ю.Підкреслено, що принципи забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні – це сукупність основних принципів, основних ідей, які визначають порядок правового регулювання, а також організації та практичної реалізації заходів цивільного захисту на території певної області. Зазначено, що законність, як фундаментальна ідея цивільного захисту на регіональному рівні, виражається в: по-перше, суворій безумовній відповідності процесу цивільного захисту в межах конкретного регіону на основі положень законодавчих, підзаконних та місцевих нормативних актів; по-друге, діяльність суб’єктів цивільного захисту виключно в межах прав та обов’язків, покладених на них нормами чинного законодавства; по-третє, відповідальність цих суб'єктів за порушення та прорахунки при здійсненні відповідних заходів Стверджено, що принципи забезпечення цивільного захисту на територіальному рівні, крім законності, повинні включати також наступні: принцип системності та наступності; принцип рівності та однаковості забезпечення цивільного захисту в межах територія області; принцип партнерства суб'єктів забезпечення публічної безпеки і порядку; принцип еволюції; принцип науковості.Документ Адміністративно-правове забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні : автореферат дисертації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.; Музичук, О. М. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у тому, щоб визначити сутність та особливості адміністративно-правового забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні, а також на основі узагальнення позитивного вітчизняного та зарубіжного досвіду розробити пропозиції та рекомендації, спрямовані на вдосконалення адміністративного законодавства, що регулює відповідні правовідносини. Визначаються методологічні засади забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні, а також характеризується адміністративно-правовий механізм забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні. Визначаються напрями удосконалення адміністративно-правового забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні.Документ Адміністративно-правове забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.; Музичук, О. М. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у тому, щоб визначити сутність та особливості адміністративно-правового забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні, а також на основі узагальнення позитивного вітчизняного та зарубіжного досвіду розробити пропозиції та рекомендації, спрямовані на вдосконалення адміністративного законодавства, що регулює відповідні правовідносини. Визначаються методологічні засади забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні, а також характеризується адміністративно-правовий механізм забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні. Визначаються напрями удосконалення адміністративно-правового забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні.Документ Адміністративно-правові форми забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні(Європейські перспективи. - 2024. - № 2. - С. 280-285, 2024) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.Встановлено, що адміністративно-правові форми забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні найбільш доцільно розуміти як зовнішній прояв практичної діяльності спеціально уповноважених суб’єктів, яка спрямована на створення сприятливих правових, організаційних, управлінських, економічних та інших умов для функціонування даного інституту в рамках певного регіону. До вказаних форм віднесено: нормотворчість, видання індивідуальних адміністративно-правових актів, координація, укладення адміністративних договорів, вчинення організаційних та матеріально-технічних дій. Аргументовано, що нормотворчість, як форма забезпечення цивільного захисту на регіональному рівнів, полягає у тому, що за її допомогою спеціально уповноважені суб’єкти в межах своєї компетенції можуть приймати нормативно-правові акти, положення яких формують правове поле їх діяльності та реалізації функцій та завдань. Саме через нормотворчу діяльність вбачається можливим закріпити правовий порядок та особливості реалізації завдань забезпечення цивільного захисту в межах регіону за відповідними напрямами.Документ Значення та завдання забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2023. – № 3 (30). – С. 366-373, 2023) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.Встановлено, що регіональна безпека – це комплексний стан захищеності суспільних та державних інтересів, прав та свобод людини і громадянина, а також відсутність небезпечних чинників, які можуть вплинути на нормальний процес життєдіяльності населення відповідної території та функціонування органів державного управління. З’ясовано, що завданнями забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні є наступні: захист населення регіону від надзвичайних ситуацій та небезпечних подій різноманітного характеру; підтримка регіональної стабільності в економічному, політичному та фізикогеографічному плані, а також мінімізація негативних наслідків у разі їх настання; виправлення наслідків надзвичайних ситуацій та небезпечних подій, які впливають на соціальну та технічну інфраструктуру регіону, нормальний перебіг життєдіяльності населення, морально-психологічний стан мешканців відповідної території тощо; організація та кадрова підтримка діяльності уповноважених суб’єктів у сфері забезпечення цивільного захисту; формування нормативно-правової основи забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні, а також належного механізму правового регулювання суспільно-правових відносин, які виникають в процесі відповідної діяльності; налагодження внутрішньо-державних та міжнародних зв’язків та партнерських відносин для інноваційного розвитку цивільного захисту на території окремих регіонів.Документ Поняття та особливості забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні(Наше право. - 2022. - № 2. - С. 256-260, 2022) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.Встановлено, що цивільний захист – це сукупність суспільно-правових відносин, які виникають між спеціально уповноваженими органами державної влади, а також іншими юридичними та фізичними особами, з питань протидії, запобігання надзвичайним ситуаціям та небезпечним подіям, подолання їх наслідків, що передбачає реалізацію спеціальних організаційних, інженерно-технічних, санітарно-гігієнічних, протиепідемічних та інших передбачених законодавством заходів. Аргументовано, що цивільний захист – це комплексна та досить складна, структурована категорія, зміст якої розкривається через суспільно-правові відносини, що виникають між окремими спеціально уповноваженими державними та недержавними інституціями. Предметом таких відносин є надзвичайні ситуації та небезпечні події – явища об’єктивної дійсності, які несуть шкідливі наслідки для суспільства. Забезпечення цивільного захисту в межах регіонів нашої держави характеризується рядом ознак, серед яких: 1) регулювання суспільно-правових відносин цивільного захисту здійснюється великою кількістю нормативно-правових актів різної юридичної сили, особливе місце серед яких належить підзаконним та локальним актам; 2) цивільний захист в рамках регіону реалізується на основі загальної державної політики у відповідній сфері; 3) забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні передбачає обов’язкове врахування індивідуальних ознак та характеристик відповідного регіону.Документ Принципи забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні(Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2023. - № 4(26). - С. 42-48, 2023) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.Стаття присвячена дослідженню принципів забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні, які визначено як сукупність вихідних основ, базових ідей, які визначають порядок правового регулювання, а також організації та практичної реалізації заходів цивільного захисту на території певного регіону. Відмічено, що законність – це основоположна ідея забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні. Аргументовано, що окрім законності, до принципів забезпечення цивільного захисту на територіальному рівні також доцільно віднести наступні принципи: системності та безперервності; рівності та одноманітності забезпечення цивільного захисту в межах території регіону; партнерства суб’єктів забезпечення публічної безпеки та порядку; еволюційності; науковості.Документ Сутність та призначення координації між суб’єктами забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2022 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2022. - С. 114-115, 2022) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.Узагальнено, що координація між суб’єктами забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні представляє собою діяльність, що реалізується спеціально уповноваженим суб’єктом з метою забезпечення належної та ефективної спільної роботи органів державної влади у відповідній сфері.Публікація Характеристика правових засад забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні(Вісник Кримінологічної Асоціації України. - 2024. - № 1 (31). - С. 619-626, 2024) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.Наголошено, що систему нормативно-правових актів, які складають правові засади цивільного захисту на регіональному рівні, найбільш доцільно розглядати в залежності від їх юридичної сили. Аргументовано, що міжнародні правові засад забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні спрямовані на регулювання міжнародних відносин України з іншими державами з питань проведення спільних заходів протидії надзвичайним ситуаціям, обміну досвідом та технологіями в цьому напрямку, вдосконалення національного законодавства, створення інформаційних систем та баз даних, тощо. Констатовано недостатньо ефективну врегульованість цивільного захисту саме на регіональному рівні. А тому у даному напрямку має бути активовано нормотворчу діяльність, як на загально державному, так і регіональному рівнях.