Перегляд за Автор "Шмельова, А. С."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Особливості викладання фінансового права в магістратурі юридичних спеціальностей(Електронне наукове фахове видання «Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти». - 2018. - Випуск №8 (Частина 1). - С. 148 - 156., 2018) Шмельова, А. С.; Shmeleva, A. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2903-6707; Кірюхіна, М. В.; Kiriukhina, M. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2155-8102На сьогодні недостатньо висвітленими залишаються питання щодо особливостей викладання дисципліни «Фінансове право» в магістратурі з погляду поєднання фінансово-правових знань із практико-орієнтовним підходом. Магістерська програма має поєднувати академічну складову та практико-орієнтовану складову багатьох спецкурсів. З’ясовано, що магістратура повинна бути органічно вписана в безперервний освітній процес і брати участь в реалізації місії євроінтеграції української освіти. Вивчення фінансового права має вестися паралельно з дослідницькою діяльністю, на яку в магістратурі повинно відводитися не менше половини навчального часу. Усвідомлюючи тонкощі фінансового права, студент одночасно знайомиться з технікою проведення наукового дослідження, набуває компетенції та навички дослідницької роботи, які потім зможе використовувати при реалізації індивідуальних і колективних науково-дослідних проектів, зокрема при підготовці магістерської роботи. Крім того, магістерська програма повинна максимально використовувати переваги наукової школи, на базі якої вона відкрита, і надавати магістрантові не лише цінні знання та компетенції, якими він зможе скористатися у своїй професійній діяльності практикуючого юриста, а й навички проведення самостійного дослідження. В настоящее время недостаточно изученными остаются вопросы преподавания дисциплины «Финансовое право» в магистратуре с точки зрения сочетания финансово-правовых знаний с практико-ориентированным подходом. Магистерская программа должна сочетать академическую составляющую и практико-ориентированную составляющую многих спецкурсов. Также следует учитывать, что магистратура должна быть органично вписана в непрерывный образовательный процесс и участвовать в реализации миссии евроинтеграци украинского образования. Изучение финансового права должно вестись параллельно с исследовательской деятельностью, на которую в магистратуре должно отводиться не менее половины учебного времени. Кроме этого, магистерская программа должна максимально использовать преимущества научной школы, на базе которой она открыта, и предоставлять магистранту не только ценные знания и компетенции, которыми он сможет воспользоваться в своей профессиональной деятельности практикующего юриста, но и навыки проведения самостоятельного исследования. The teaching of financial law in the master-degree program is associated with the following objective difficulties: the transition of Ukrainian legal education to the modern system of education and the question of the place of financial law in the legal sciences. In the works of modern researchers, the issues of the teaching of the discipline “Financial Law” in the master-degree program, that is, a combination of financial and legal knowledge with a practical-orientated approach in studying the relations arising in the field of public finances, remain insufficiently highlighted. The purpose of this work is to create the preconditions for obtaining deep knowledge of the law norms that regulate financial relations, assimilation and understanding of the features of the content of legal relations in the field of financial activity of the state, development of skills to solve complex financial and legal problems. Teaching of financial law aims at creating a general idea of the financial basis of state power, a system of state revenues that are transformed into public expenditures that ensure the vital functions of the state and fulfill its functions. The Master’s program must combine the academic component and the practice-oriented component of many special courses. It should be borne in mind that the Master’s degree must be organically incorporated into the continuing educational process and participate in the implementation of the mission of European integration of Ukrainian education. An important principle in developing a master’s program is that the study of financial law should be conducted along with research activities, which should be at least a half of the time in the master-degree program. Examining the finer points of financial law, the student simultaneously acquaints with the technique of conducting scientific research, acquires competencies and research skills, which then can be used while implementing individual and collective research projects, including the preparation of a master's thesis. The Master's program should focus on the most complex problems of applying financial law, maximize the benefits of a scholarly school on which it is open, and provide the masters with not only valuable knowledge and competences that they can use in their professional practice as a practicing lawyer, but also the skills of conducting independent study.Документ Особливості сучасних методів викладання правових дисциплін в магістратурі закладів вищої освіти України(Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія: Педагогіка». - 2018. - Випуск 5 (9)., 2018) Шмельова, А. С.; Shmeleva, A. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2903-6707; Кірюхіна, М. В.; Kiriukhina, M. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2155-8102У статті розглядаються активні та інтерактивні форми проведення занять, які формують фахові компетентності магістрантів юридичних спеціальностей. З урахуванням особливостей підготовки магістрантів проведений аналіз методів викладання правових дисциплін у сучасних закладах вищої освіти. Детально розглянута доцільність застосування інтерактивних методик організації навчальних дискусій, діалогів, тренінгів. До інтерактивних форм проведення навчальних занять при викладанні фахових дисциплін також належать такі як майстер-клас та ділова гра, що сприяють розвитку критичного мислення і комунікаційних навичок, впливають на підвищення рівня сформованості фахової компетентності магістрантів юридичних спеціальностей. Автори наголошують на необхідності застосування сучасних інтерактивних методів навчання, що уможливлює розвиток здібностей кваліфікованого вирішення професійних завдань майбутніми фахівцями. Автори наводять аналітичні дані, які фіксують розробленість окресленої тематикою статті проблеми у науці і педагогічній практиці, спираючись на думку учених і педагогів сучасності, які пропонують інноваційні методики і технології освіти і навчання майбутніх фахівців, зокрема це: технології інтенсивного навчання, активні методики організації науково-дослідної роботи, інтерактивне навчання, адаптивні технології управління освітнім процесом та ін. Перспективним вектором подальших досліджень у напряму підвищення якості процесу викладання правових дисциплін у магістратурі закладів вищої освіти України вважається адаптивний підхід до розв’язку цієї проблеми. В статье рассматриваются активные и интерактивные формы проведения занятий, которые способствуют формированию профессиональной компетентность у магистрантов юридических специальностей. С учетом особенностей подготовки магистрантов проведен анализ методов преподавания правовых дисциплин в современных учреждениях высшего образования. Подробно рассмотрена целесообразность применения интерактивных методик организации учебных дискуссий, диалогов, тренингов. К интерактивным формам проведения учебных занятий при преподавании специальных дисциплин также относятся такие, как мастер-класс и деловая игра, которые способствуют развитию критического мышления и коммуникационных навыков, влияющих на повышение уровня сформированности профессиональной компетентности магистрантов юридических специальностей. Авторы подчеркивают необходимость применения современных интерактивных методов обучения, что делает развитие способностей квалифицированного решения профессиональных задач будущими специалистами юриспруденции. Авторы приводят аналитические данные, которые фиксируют разработанность обозначенной тематики статьи в науке и педагогической практике. Опираясь на мнение ученых и педагогов современности, которые предлагают инновационные методики и технологии образования и обучения будущих специалистов, авторы предлагают использование технологий интенсивного обучения, активных методик организации научноисследовательской работы, методов интерактивного обучения, адаптивных технологий управления образовательным процессом и др. Одним из перспективных векторов дальнейших исследований в направлении повышения качества процесса преподавания правовых дисциплин в магистратуре заведений высшего образования Украины выделяется адаптивный подход обучения будущих магистрантов правовым дисциплинам. The article deals with active and interactive forms of conducting classes, which form professional competencies of students in the master's program in legal professions. Taking into account the peculiarities of the preparation of master’s students, an analysis of teaching methods of legal disciplines in modern high school was conducted. The appropriateness of using discussions, dialogues, workshops was considered in detail. Interactive forms of learning also include such types of learning as a master class and a professional simulation game that contribute to the development of critical thinking and communication skills. The use of modern active teaching methods enables the future specialists to develop the ability to efficiently perform professional tasks.