Перегляд за Автор "Fedorchuk, M. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Електронний посібник в умовах інформатизації освіти(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 листоп. 2016 р). – Харків, 2016. – С. 339-342, 2016) Федорчук, М. В.; Fedorchuk, M. V.На сьогодні актуальність дослідження такого поняття, як електронний навчальний посібник полягає у необхідності систематизації основних характеристик цього поняття, основних його переваг при традиційному навчанні та визначення місця та ролі в системі інформатизації освіти.Документ Зарубіжний досвід інформатизації освіти та можливості його запровадження в Україні(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2016. - Вип. 6, т. 2. - С. 51-57, 2016) Федорчук, М. В.; Fedorchuk, M. V.Наголошено на важливості та необхідності інформатизації освіти в Україні, зокрема, для інноваційного розвитку суспільства. Розглянуто важливість упровадження в систему освіти методів і засобів інформаційно-комунікативних технологій. Інформатизацію освіти на сьогодні визнано одним із пріоритетних державних завдань. Важливо, щоб вона була невід’ємною частиною інформатизації всієї України й здійснювалась згідно з єдиними державними нормативами, враховуючи при цьому особливості системи освіти та навчальні плани. Проаналізовано тенденції розвитку, проблеми інформатизації освіти та можливі шляхи їх вирішення. Здійснено аналіз інформатизації освіти розвинених країнах світу та можливість перейняття їх досвіду. Відзначено, що інформатизація – це важливий чинник підвищення якості, ефективності та доступності освіти для всіх верств населення будь-якого віку.Документ Сутність і стан упровадження електронної освіти в Україні(Право і безпека. - 2015. - № 4 (59). - С. 61-66., 2015) Федорчук, М. В.; Fedorchuk, M. V.Досліджено сутність електронної освіти, необхідність її впровадження у повсякденне життя викладачів та студентів. Виокремлено основні елементи електронної освіти. Проаналізовано використання елементів електронної освіти на прикладі трьох вищих навчальних закладів Харкова. На підставі дослідження вітчизняного законодавства та міжнародного досвіду виконано розмежування понять електронної та дистанційної освіти, наведено авторське визначення поняття «електронна освіта».