Перегляд за Автор "Kondrashova, O. V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Англійська мова для технічних спеціальностей : навчально-методичний посібник : частина 1(Харків : ХНУВС, 2022. – 192 с., 2022) Кондрашова, О. В.; Kondrashova, O. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2132-11-32; Чижова, Л. І.; Chyzhova, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520; Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Кременчуцький льотний коледжНавчально-методичний посібник з англійської мови призначений як для роботи в аудиторії, так і для самостійної роботи курсантів технічних спеціальностей. Посібник укладено згідно з вимогами навчальної програми дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», він містить необхідний базовий лексичний мінімум. Посібник може використовуватися курсантами льотного та інженерно-технічного складу Повітряних сил Збройних Сил України.Документ Англійська мова для технічних спеціальностей : навчально-методичний посібник : частина 2(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Кондрашова, О. В.; Kondrashova, O. V.; Чижова, Л. І.; Chyzhova, L. I.; Сіора, В. В.; Siora, V. V.; Харківський національний університет внутрішніх справ; Кременчуцький льотний коледжНавчально-методичний посібник з англійської мови призначений для роботи як в аудиторії, так і для самостійного опрацювання курсантами технічних cпеціальностей. Посібник укладено згідно з вимогами навчальної програми дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», він охоплює необхідний базовий лексичний мінімум. Структура посібника відповідає навчальній програмі та послідовності викладання дисципліни у практичному курсі. Він може використовуватися курсантами й працівниками льотного та інженерно-технічного складу Повітряних сил Збройних Сил України.Документ Дидактичні аспекти фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови до застосування методу проектів у закладах загальної середньої освіти(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 79, т. 1. - С. 49-53, 2021) Кондрашова, О. В.; Kondrashova, O. V.; Чередник, С. О.; Cherednyk, S. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9067-4505; Іванченко, Л. В.; Ivanchenko, L. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2740-4307Зазначено, що нині системі загальної середньої освіти потрібні кваліфіковані вчителі з високим рівнем знань іноземної мови, бо країна дуже стрімко інтегрується в європейський економічний простір, і постає питання підвищення рівня іншомовної компетентності сучасної української молоді для вільного функціонування на ринку праці. Наголошено, що проектна діяльність починає займати важливе місце в системі загальної середньої освіти, тому що вчитель школи має застосовувати засоби та методи, які ґрунтуються на співпраці і передбачають залучення учнів до спільної діяльності, яка сприяє їхній соціалізації та успішному перейманню суспільного досвіду. Констатовано, що метод проектів є особистісно-орієнтованою технологією, яка дозволяє організувати самостійну діяльність учнів, спрямовану на вирішення завдань навчального проекту, що інтегрує в собі проблемний підхід, групові методи, рефлексивні, пошуково-дослідницькі, комунікативні методики.Документ Педагогічні особливості фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови до застосування методів продуктивного навчання у закладах загальної середньої освіти(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. - № 82. - С. 114-118, 2022) Кондрашова, О. В.; Kondrashova, O. V.; Чередник, С. О.; Cherednyk, S. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9067-4505; Коверсун, Н. А.; Koversun, N. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1146-0518; Воєводенко, М. О.; Voievodenko, M. O.Зазначено, що методична підготовка вчителів займає важливе місце в системі загальної середньої освіти, тому що вчитель школи має застосовувати такі методи, що ґрунтуються на інноваціях, продуктивності, співпраці, які сприяють їхній соціалізації, розвитку та життєвому успіху. Розглянуто сутність та особливості продуктивного навчання, визначено основні характеристики такого навчання. Наведено характеристику видів, етапів, особливостей застосування методів продуктивного навчання при навчанні учнів англійської мови у закладах загальної середньої освіти. Констатовано, що продуктивне навчання дозволяє організувати таку діяльність учнів, що буде спрямована на формування навичок самостійного здобування знань та формування визначених програмою знань і умінь з англійської мови тощо.