Перегляд за Автор "Krut, K. O."
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративне право України. Загальна частина у схемах : навч. посіб.(Харків : ХНУВС, 2019. – 236 с., 2019) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Глушкова, Д. Г.; Glushkovа, D. G.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Лобова, Ю. К.; Lobova, Yu. K.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Сенчук, І. І.; Senchyk, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0025-8143; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Токарева, К. О.; Токарева, К. О.; Хань, О. О.; Khan, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9912-1547; Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0024-6070; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито зміст норм загальної частини адміністративного права України: сутність публічного адміністрування, його принципи; предмет, метод, принципи і систему адміністративного права; систему суб’єктів адміністративного права; публічну службу та iнше. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.Документ Адміністративне судочинство (у схемах) : навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.; Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; Іванов, А. О.; Ivanov, A. O.; Клубань, М. В.; Kluban, M. V.; Крут, К. О.; Krut, K. O.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Глушкова, Д. В.; Hlushkova, D. V.; Сиромятнікова, М. С.; Syromiatnikova, M. S.; Холдоєнко, А. В.; Kholdoienko, A. V.У навчальному посібнику у стислій та доступній формі розглянуто основні питання навчальної дисципліни «Адміністративне судочинство України», основні положення адміністративної юстиції як інституту судового захисту, повноваження адміністративних судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції, порядок звернення до адміністративних судів. Використовуючи цей посібник для підготовки до заліку, можна в найкоротші строки систематизувати знання, отримані під час вивчення дисципліни, зосередити увагу на ключових поняттях, їх ознаках та особливостях. Також доцільно застосовувати посібник для дистанційного й заочного вивчення адміністративного права та адміністративного судочинства України. Для курсантів і студентів ЗВО юридичного профілю, викладачів, аспірантів та ад’юнктів, науковців, практичних працівників, а також широкого кола читачів, які цікавляться проблематикою адміністративного судочинства.Документ Адміністративно-правова характеристика адміністративних послуг Національної поліції України(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 187-190, 2022) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198В статті розглядається адміністративно-правова характеристика адміністративних послуг Національної поліції України. Зроблені висновки, що орган виконавчої влади, який перш за все займається внутрішньою безпекою та правопорядком в державі, має ще повноваження з надання публічно-сервісних послуг, а саме надання поліцейських адміністративних послуг. На даному етапі, адміністративні послуги чітко визначені законодавством та мають переваги з процедури їх отримання. В статье рассматривается административно правовая характеристика административных услуг Национальной полиции Украины. Сделаны выводы, что орган исполнительной власти, прежде всего занимающийся внутренней безопасностью и правопорядком в государстве, имеет еще полномочия по предоставлению публично-сервисных услуг, а именно предоставлению полицейских административных услуг. На данном этапе административные услуги четко определены законодательством и имеют преимущества по процедуре их получения. The article considers the administrative and legal characteristics of administrative services of the National Police of Ukraine. It is concluded that the executive body, which is primarily concerned with internal security and law and order in the state, still has the authority to provide public services, namely the provision of police administrative services. At this stage, administrative services are clearly defined by law and have advantages in the procedure for obtaining them.Документ Адміністративно-правове забезпечення громадського контролю у сфері охорони здоров'я : дисертація(Харків, 2017) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Крут, Е. О.; Клочко, А. М. - науковий керівникДисертаційна робота присвячена визначенню змісту та особливостей громадського контролю у сфері охорони здоров'я. У роботі розкриваються сутність та значення громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Характеризуються адміністративно-правові засади реалізації громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Систематизуються принципи громадського контролю у цій сфері. З’ясовується система та повноваження суб’єктів громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Визначаються сутність і зміст форм та методів діяльності суб’єктів громадського контролю в означеній сфері. Пропонуються шляхи удосконалення взаємодії суб’єктів громадського контролю і органів державного контролю та нагляду у сфері охорони здоров’я. Узагальнюється зарубіжний досвід громадського контролю у цій сфері та окреслюються можливості його використання в Україні. Окреслюються напрямки вдосконалення правового регулювання громадського контролю у сфері охорони здоров’я.Документ Адміністративно-правове забезпечення громадського контролю у сфері охорони здоров’я : автореф. дис.(Харків, 2017) Крут, К. О.; Крут, Е. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Клочко, А. М. - науковий керівникДисертаційна робота присвячена визначенню змісту та особливостей громадського контролю у сфері охорони здоров'я. У роботі розкриваються сутність та значення громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Характеризуються адміністративно-правові засади реалізації громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Систематизуються принципи громадського контролю у цій сфері. З’ясовується система та повноваження суб’єктів громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Визначаються сутність і зміст форм та методів діяльності суб’єктів громадського контролю в означеній сфері. Пропонуються шляхи удосконалення взаємодії суб’єктів громадського контролю і органів державного контролю та нагляду у сфері охорони здоров’я. Узагальнюється зарубіжний досвід громадського контролю у цій сфері та окреслюються можливості його використання в Україні. Окреслюються напрямки вдосконалення правового регулювання громадського контролю у сфері охорони здоров’я.Документ Актуальність посилення адміністративної відповідальності за самовільне випалювання рослинності або її залишків(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 255-257., 2019) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198Автором роглянуто проблему забруднення навколишнього середовища, а в часності атмосферного повітря. Шляхами вирішення даної проблеми займаються багато вчених та дослідників. Однак реалії сьогодення показують бездіяльність та легковажність населення, наслідком чого є вимирання деяких видів тварин та рослин, забруднення атмосферного повітря, грунту, води, а найголовніше виділяються отруйні для життя та здоров’я людини токсичні речовини. На даний час ситуація в Україні незадовільна, по перше не має обладнання для якісного моніторингу екологічної ситуації, а по друге норми кодексу про адміністративні правопорушення не відповідають реаліям сьогодення та потребують змін.Документ Верховенство права та законність як принципи громадського контролю за діяльністю Національної поліції України(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 149-151., 2019) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198Стаття присвячена принципам громадського контролю за діяльністю органів Нацполіції України. Автор вважає беззаперечним факт того, що саме верховенство права та законність є ключовими і найбільш важливими засадами здійснення будь-якої діяльності, в тому числі це стосується і здійснення громадського контролю за діяльністю органів Національної поліції України.Документ Громадський контроль у сфері охорони здоров’я Республіки Польща(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 275-276., 2020) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198Проаналізовано громадський контроль у сфері охорони здоров’я Польщі, та зазначено, що він характеризується активною позицією громадських організацій, яка полягає у тому, що вони прагнуть виконувати не лише суто контролюючу функцію, а й долучатися до розбудови сфери охорони здоров’я, сприяти її ефективному розвитку. Проанализирован общественный контроль в сфере здравоохранения Польши и отмечено, что он характеризуется активной позицией общественных организаций, которая заключается в том, что они стремятся выполнять не только чисто контролирующую функцию, но и приобщаться к развитию сферы здравоохранения, содействовать ее эффективному развитию. The public control in the field of health care in Poland is analyzed and it is noted that it is characterized by the active position of public organizations, which lies in the fact that they strive to perform not only a purely controlling function, but also to join the development of the health sector, to promote its effective development.Документ До проблеми визначення поняття громадського контролю у сфері охорони здоров’я(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 98-100, 2017) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198Визначено, що громадський контроль у сфері охорони здоров’я слід розуміти як діяльність громадян та (або) їх об’єднань, що спрямована: по-перше, на проведення оцінки якості та ефективності реалізації державою політики у сфері охорони здоров’я, виявлення у ній недоліків і прогалин, та формулювання відповідних пропозицій щодо їх усунення, а по-друге на моніторинг якості надання медичних послуг окремими закладами охорони здоров’я.Документ Дотримання прав іноземців та осіб без громадянства в місцях несвободи в умовах пандемії(Юридичний науковий електронний журнал. - 2024. - № 1. - С. 536-538, 2024) Крут, К. О.; Krut, K. O.Розглянуто питання про пункти тимчасового тримання іноземців та осіб без громадянства, а саме порушення іх прав в умовах пандемії. На сьогодні можна констатувати нову хвилю гострої респіраторної хвороби COVID-19. У світі занепокоєні зростанням захворюванності, особливо це стосується місць несвободи іноземців та осіб без громадянства. Велика кількість іноземців та осіб без громадянства стають носіями цього вірусу. Україна не є виключенням, на території якої знаходяться три установи тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, в яких зростає кількість хворих. Неналежні умови тримання, незадовільне медичне обслуговування, а також високий відсоток хронічних захворювань серед утримуваних – є підґрунтям для швидкого поширення COVID-19, що може призвести до тяжких наслідків для життя та здоров’я. Зазначено такі заходи, які спростують діяльність співробітників місць несвободи та попередять можливость нових випадків захворюваності та порушень прав та свобод іноземців та осіб без громадянства. Зокрема, Державній міграційній службі потрібно забезпечити контроль за виконанням комплексу заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 та забезпечити контроль за розробленням та впровадженням локальних алгоритмів дій у разі виникнення підозри на наявність в окремої особи коронавірусу COVID-19. У місцях не свободи, де перебувають іноземці та особи без громадянтсва забезпечити наявність тестів для виявлення захворювань на COVID-19 та розробити порядок збору та дезінфекції використаних засобів індивідуального захисту органів дихання та шкіри, тимчасове їх зберігання та утилізацію згідно з вимогами чинного законодавства. Запропоновано розробити можливість звільнення з місць несвободи захворюваних на COVID-19. Крім цього подоланню розповсюдженню COVID-19 у місцях несвободи необхідна синергія між профільними органами державної влади, правозахисної спільноти (міжнародними організаціями з охорони здоров'я та організаціями із захисту прав мігрантів) та громадськості (громадський контроль за належними умовами перебування іноземців та осіб без громадянства). Однак слід пом'ятати, що окрім пандемії, в нашій державі продовжуються масові терористичні обстріли з боку держави-агресора, та заподіюється явна загроза життю та здоров'ю іноземцям та особам без громадянтсва, які перебувають у місцях не свободи неподалік від лінії фронту.Документ Напрямки вдосконалення правового регулювання громадського контролю у сфері охорони здоров’я(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2017. – Вип. 2. – С. 280-284, 2017) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198У статті, на основі наукових поглядів вчених та норм чинного законодавства, визначено можливі шляхи вдосконалення правового регулювання громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Наголошено, що, незважаючи на те, що громадський контроль у сфері охорони здоров’я регулюється розгалуженою системою нормативно-правових актів, у чинному законодавстві залишається велика кількість прогалин, які призвели до того, що багато питань у сфері здійснення громадського контролю залишаються неврегульованими.Документ Національна поліція України як суб’єкт протидії нелегальній міграції(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 3 (102), ч. 1. - С. 111-120, 2023) Крут, К. О.; Krut, K. O.Охарактеризовано повноваження такого суб’єкта протидії нелегальній міграції, як Національна поліція України. Наголошено, що нелегальна міграція – це негативне явище, яке потребує вжиття спеціально уповноваженими суб’єктами скоординованого комплексу заходів задля запобігання та протидії цьому процесу. Класифіковано повноваження щодо протидії нелегальній міграції на загальні та спеціальні залежно від структурного підрозділу Національної поліції України, який їх виконує. Визначено, що основним підрозділом, який безпосередньо наділений повноваженнями з реалізації державної політики у сфері протидії нелегальній міграції, є Департамент (Управління) міграційної поліції, який входить до складу кримінальної поліції. До повноважень цього органу віднесено організаційні, попереджувальні й адміністративно-правові заходи щодо протидії нелегальній міграції.Документ Нелегальна міграція та нелегальний мігрант: зниження актуальності державного дозволу (міжнародний аспект)(Правові новели. - 2023. - № 21. - С. 102-106, 2023) Крут, К. О.; Krut, K. O.Розкрито поняття нелегального мігранта, визначено його правовий статус і законні права, як головного «учасника» нелегальної міграції у міжнародному контексті. Оскільки кожна держава визначає для себе межі та особливості правового статусу нелегального мігранта, розглянуто якими правами наділений нелегальний мігрант, та на які різновиди поділяється з огляду на практику міжнародного законодавства.Документ Порядок пересування іноземців та осіб без громадянства територією України в умовах воєнного стану(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 133-136, 2023) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198Наголошено, що законом передбачений перелік діяльності іноземців та осіб без громадянства, з приводу якої мети вони можуть перебувати на території Україні під час воєнного стану. Держава потребує будь-якої допомоги з боку іноземних представників інших держав, та здійснює жорсткий контроль за діяльністю іноземців та осіб без громадянства, задля виявлення колаборантів, іноагентів та інших представників, які загрожують безпеці і оборони нашої держави.Документ Правове регулювання адміністративних послуг (у схемах) : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2021. – 120 с., 2021) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1148-6988; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4608-3062; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Сокуренко, В. В.; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито процедури надання адміністративних послуг посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування, розкрито теоретичні та практичні аспекти проблематики адміністративних послуг з акцентом на створення та організацію центрів надання адміністративних послуг тощо. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.Документ Профспілки як важливий суб’єкт здійснення громадського контролю у сфері охорони здоров’я(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). - Харків : ХНУВС, 2019. - С. 112-113, 2019) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198Зазначено, що особливістю здійснення громадського контролю профспілками у сфері охорони здоров’я є те, що з одного боку такі суб’єкти мають безпосереднє відношення до діяльності закладів охорони здоров’я, а відтак вони мають більше можливостей для здійснення контролю, тому і результати контролю повинні бути більш об’єктивними та змістовними. А з іншого – суб`єкти, щодо яких здійснюється контроль, використовуючи свої владні повноваження можуть здійснювати тиск на профспілки і, відповідно, впливати на результати контролю.Документ Форми громадського контролю у сфері охорони здоров’я(Боротьба з організованою злочинністю і корупцією (теорія і практика). - 2016. - № 2 (37). - С. 101-105, 2016) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198У статті, на основі аналізу наукових поглядів вчених та норм чинного законодавства України, визначено та надано характеристику основних форм громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Наголошено, що саме форми діяльності суб’єктів громадського контролю у сфері охорони здоров’я виражають всю специфіку зазначеної діяльності та її основні аспекти. Акцентовано увагу на необхідності закріплення форм громадського контролю на законодавчому рівні.Документ Характеристика загальних принципів громадського контролю у сфері охорони здоров’я(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2017. – Вип. 3. – С. 10-14, 2017) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198У статті на основі аналізу наукових поглядів і норм чинного законодавства України визначено й охарактеризовано загальні принципи громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Наголошено, що в юридичній літературі не існує єдиного підходу щодо визначення конкретних принципів громадського контролю. Надано авторське визначення поняття «загальні принципи громадського контролю у сфері охорони здоров’я».Документ Характеристика спеціальних принципів громадського контролю у сфері охорони здоров’я(Боротьба з організованою злочинністю і корупцією (теорія і практика). - 2016. - № 1(36). - С. 133-138, 2016) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198У статті, на основі аналізу наукових точок зору та норм чинного законодавства України визначено та охарактеризовано спеціальні принципи громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Підкреслено, що саме зазначені принципи найбільш повно розкривають зміст громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Наголошено, на необхідності закріплення спеціальних принципів громадського контролю у сфері охорони здоров’я на законодавчому рівні.