Перегляд за Автор "Myrhorod-Karpova, V. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ «Академічна доброчесність» в Україні: місце в освітньому процесі та законодовче регулювання(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. – 2022. – Вип. 12. – С. 258-265, 2022) Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Дуліба, Є. В.; Duliba, Ye. V.; Миргород-Карпова, В. В.; Myrhorod-Karpova, V. V.; Аврамова, О. Є.; Avramova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1941-9894Розглянуто основи утворення академічної доброчесності на міжнародній арені та в національному просторі. Вказано, що освітній процес є динамічним, оскільки наповнений постійними реформами, модернізаціями, удосконаленнями, а також вступом нових талановитих і здібних студентів. Разом із нововведеннями щодо освітнього процесу з’являються нові виклики та проблеми в отриманні якісної освіти. Все більше студентів знецінюють важливість якості освіти та використовують механізми для полегшення виконання наукових робіт. Такі механізми у національному законодавстві визначаються як «академічна недоброчесність». Розглянуто особливості впровадження академічної доброчесності у XX столітті та проаналізовано основоположні поняття у цій сфері. Акцентовано увагу на проблемах та передумовах порушення доброчесності студентами. За результатами опитування, встановлено, що вмотивованість викладача дуже впливає на бажання студентів навчатись. А завищений обсяг наукових робіт, та вимоги, які не відповідають інтелектуальному рівню відповідно до року навчання, спонукає використовувати плагіат. Наголошено, що освітні заклади повинні контролювати це питання. Також необхідно донести до студентів ту думку, що у випадку недотримання принципів академічної доброчесності розвиток науки постає під загрозою, адже саме молоді вчені є каталізатором змін.Документ Верховенство права, правова культура, освіта й академічна доброчесність(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2022. – № 3 (98). – С. 15-25, 2022) Дуліба, Є. В.; Duliba, Ye. V.; Аврамова, О. Є.; Avramova, O. Y.; Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Миргород-Карпова, В. В.; Myrhorod-Karpova, V. V.Проаналізовано Рейтинг верховенства права за 2021 рік, Рейтинг процвітання за 2021 рік, Рейтинг рівня освіти за країнами 2021 року, світові рейтинги університетів (Times Higher Education за 2021 рік, QS World University Rankings 2021), продемонстровано існування чіткої кореляції між дотриманням принципу верховенства права в державі та правовою культурою, освітою і дотриманням академічної доброчесності. Доведено, що чим вищий рівень дотримання принципу верховенства права, тим вищий рівень правової культури та відповідно рівень і якість освіти та дотримання академічної доброчесності. Висвітлено актуальні проблеми академічної доброчесності в Україні та запропоновано шляхи їх вирішення.