Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зарубіжний досвід організації співробітництва поліції з громадськістю(Право і безпека. - 2020. - № 4 (79). - С. 39-43, 2020) Комзюк, А. В.; Komziuk, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2615-103X; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061;Проаналізовано зарубіжний досвід взаємодії поліції та громадськості в правоохоронній діяльності. Зроблено висновок, що досягти ефективності охорони громадського порядку і боротьби з правопорушеннями можна лише за умови участі у цій справі широких верств населення. Запропоновано запозичити програми зарубіжних колег і поступово впроваджувати модель поліцейської діяльності, що ґрунтується на згоді населення, використання якої може покращити стан забезпечення правопорядку та боротьби з правопорушеннями в державі. The foreign experience of interaction between the police and the public in law enforcement is analyzed activities. It is concluded that the achievement of effective protection of public order and the fight against crime is possible only with the participation of the general population in this case. It is proposed to borrow the programs of foreign colleagues and gradually introduce a model of policing based on the consent of the population, the use of which can improve the rule of law and combat crime in the country. Проанализирован зарубежный опыт взаимодействия полиции и общественности в правоохранительной деятельности. Сделан вывод об эффективности охраны общественного порядка и борьбы с правонарушениями лишь в случае участия в этом деле широких слоев населения. Предложено заимствовать программы зарубежных коллег и постепенно внедрять модель полицейской деятельности, основанную на согласии населения, использование которой может улучшить состояние обеспечения правопорядка и борьбы с правонарушениями в государстве.Документ Контроль та нагляд як засоби забезпечення законності застосування органами внутрішніх справ заходів адміністративного примусу, що обмежують особисту свободу громадян(Наше право. - 2015. - № 2. - С. 53-59, 2015) Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Проаналізовано сутність та зміст контролю та нагляду як засобів забезпечення законності в державному управлінні. Визначено принципи контролю за діяльністю органів внутрішніх справ. Охарактеризовано форми контролю за застосуванням органами внутрішніх справ заходів адміністративного примусу, що обмежують особисту свободу громадян. Проаналізовано особливості прокурорського нагляду за діяльністю органів внутрішніх справ, у тому числі за застосуванням ними заходів адміністративного примусу.Документ Оскарження до адміністративного суду застосування органами внутрішніх справ заходів адміністративного примусу, що обмежують особисту свободу громадян(Форум права. - 2015. - № 1. - С. 152–157., 2015) Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Охарактеризовано юрисдикцію адміністративних судів. Проаналізовано особливості предметної, територіальної та інстанційної підсудності адміністративних справ. Дос- ліджено особливості звернення громадян до адміністративних судів для оскарження застосування органами внутрішніх справ заходів адміністративного примусу, що обмежують особисту свободу громадян.Документ Поняття, зміст, види та форми обмеження особистої свободи громадян за адміністративним правом(Європейські перспективи. - 2015. - № 1. - С. 52-58, 2015) Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Доведено, що правове обмеження є головним інструментом, здатним забезпечити організованість життя, нормальне функціонування всього суспільного організму, дієвість соціального управління. На підставі аналізу понять «правові обмеження» та «обмеження права (свободи)» сформульовано поняття «обмеження особистої свободи громадян за адміністративним правом», та виокремлено основні ознаки таких обмежень.Документ Правові засади застосування поліцейськими адміністративного затримання(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. матеріалів. – Харків : ХНУВС, 2017. – C. 321-326, 2017) Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061; Кущенко, В. О.; Kushchenko, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5859-5906; Комзюк, А. А.; Komziuk, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3827-5838Охарактеризовано поняття, нормативні і фактичні підстави та порядок застосування поліцейськими адміністративного затримання як заходу забезпечення провадження в справах про адміністративні правопорушення. Аналізуються нормативні акти, якими врегульовано зазначений захід, повноваження Національної поліції щодо його застосування та гарантії прав затриманих осіб. Зроблено висновок, що тільки за умови глибокого осягнення суспільством в цілому та поліцейськими, зокрема самої сутності основоположних прав людини, їх непорушності можна ввести мову про становлення в Україні правової держави.Документ Тактична підготовка поліцейського до ведення переговорів із правопорушниками(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 159-162, 2020) Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061; Тельна, А. Ю.; Telna, A. Yu.У даній науковій роботі визначено загальні положення тактики ведення переговорів поліцейськими. Акцентовано увагу на тактичних прийомах ведення переговорів із правопорушниками, якими має володіти майбутній працівник Національної поліції України.Документ Щодо ролі Конституції України в регулюванні адміністративної поліцейської діяльності(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 254-256., 2020) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Надано висновок, що роль Конституції України у регулюванні адміністративної поліцейської діяльності наразі є недостатньою, оскільки вона визначає переважно загально-правові засади цієї діяльності, як і будь-якої іншої державно-владної діяльності. Що ж стосується окремих конкретних питань адміністративної поліцейської діяльності, зокрема застосування адміністративного затримання, здійснення провадження в справах про адміністративні проступки, то вони належного закріплення в ній не знайшли. Представлен вывод, что роль Конституции Украины в регулировании административной полицейской деятельности пока недостаточна, поскольку она определяет преимущественно общеправовые основы этой деятельности, как и любой другой государственно-властной деятельности. Что касается отдельных конкретных вопросов административной полицейской деятельности, в частности применения административного задержания, осуществления производства по делам об административных проступках, то они надлежащего закрепления в ней не нашли. The conclusion is presented that the role of the Constitution of Ukraine in the regulation of administrative police activity is still insufficient, since it determines mainly the general legal foundations of this activity, as well as any other state-power activity. As for certain specific issues of administrative police activity, in particular, the use of administrative detention, the conduct of proceedings in cases of administrative offenses, they were not properly fixed in it.