Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Identification of rear model of TV3-117 aircraft engine based on the basis of neuro-multi-functional technologies(Innovative technologies and scientific solutions for industries = Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. – 2019. – № 1 (7). – С. 43-49, 2019) Vladov, S. I.; Владов, С. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8009-5254; Shmelov, Yu. M.; Шмельов, Ю. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3942-2003; Derevyanko, I. H.; Дерев’янко, І. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0116-1378; Dieriabina, I. O.; Дєрябіна, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5164-2976; Chyzhova, L. I.; Чижова, Л. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520Предметом статті є авіаційний двигун TV3-117 і методи визначення його технічного стану. У статті було вирішене завдання ідентифікації зворотної багаторежимної моделі авіаційного двигуна TV3-117 з використанням нейронних мереж.Документ Neuro-mechanical methods of control and diagnostics of the technical state of aircraft engine TV3-117 in film regions(Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2020. - № 1(72), ч. 1. - С. 141-154, 2020) Vladov, S. I.; Владов, С. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8009-5254; Kotliarov, K. H.; Котляров, К. Г.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1109-6381; Hrybanova, S. A.; Грибанова, С. А.; ORCID:https://orcid.org/0000-0001-5831-2363; Husarova, O. V.; Гусарова, О. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9823-0044; Derevyanko, I. H.; Дерев’янко, І. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0116-1378; Hvozdik, S. D.; Гвоздік, С. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520Обґрунтовано доцільність застосування нейронних мереж у задачі контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117. Визначено доцільність розробки нейронних мереж на базі на базі нейрорегулятора NN Predictive Controller. З'ясовано застосування градієнтного методу навчання нейронних мереж, а також розроблено метод навчання нейрорегулятора на основі нейромодулятора із застосуванням методу зворотного поширення помилки. Отримано розв’язок задачі контролю параметрів технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117, який підтверджує доцільність застосування нейронних мереж у задачі контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117.Документ Unmanned aerial vehicles. Perspectives. Management. Power supply: Multi-authored monograph(Warsaw, 2019. - 100 p., 2019) Holovenskiy, V. V.; Головенський, В. В.; Shmelova, T. F.; Шмельова, Т. Ф.; Shmelov, Yu. M.; Шмельов, Ю. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3942-2003; Tymochko, O. I.; Boiko, S. M.; Khebda, A. S.; Chyzhova, L. I.; Чижова, Л. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520; Kirukhina, M. V.У монографії аналізуються можливі варіанти енергопостачання та управління безпілотними літальними апаратами. Також розглядається питання прийняття рішення оператором безпілотного літального апарату при управлінні у надзвичайних ситуаціях. Рекомендується для фахівців, аспірантів і студентів за спеціальностями 141 - «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», 173 - «Авіоніка» та інших суміжних спеціальностей.Документ Аналіз динаміки авіаційного двигуна ТВ3-117 із використанням нейронної мережі Елмана(Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2020. - № 4(75). - С. 42-52, 2020) Владов, С. І.; Vladov, S. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8009-5254; Москалик, В. М.; Moskalyk, V. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4916-3102; Сіора, А. С.; Siora, A. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2934-7281; Дєрябіна, І. О.; Dieriabina, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5164-2976; Гвоздік, С. Д.; Hvozdik, S. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520Розроблено динамічну модель авіаційного двигуна ТВ3-117 в складі його системи автоматичного управління в польотних режимах з використанням нейромережевих технологій. Наголошено, що використання динамічних рекурентних нейронних мереж, зокрема, нейронної мережі Елмана, у процесі розробки математичної моделі об’єкта управління (авіаційного двигуна ТВ3-117) дозволяє істотно прискорити цей процес, причому, отримані моделі придатні для розв’язання задач синтезу законів управління і структури системи автоматичного управління у відповідності з відомою концепцією. Відзначено, що точність динамічної ідентифікації параметрів двигуна на основі нейронної мережі Елмана у 1,5 рази вище порівняно з методом найменших квадратів. Визначено, що точність динамічної ідентифікації параметрів двигуна в умовах шумів (адитивної складової перешкоди) на основі нейронної мережі Елмана також у середньому у два рази вище порівняно з методом найменших квадратів.Документ Англійська мова для технічних спеціальностей : навчально-методичний посібник : частина 1(Харків : ХНУВС, 2022. – 192 с., 2022) Кондрашова, О. В.; Kondrashova, O. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2132-11-32; Чижова, Л. І.; Chyzhova, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520; Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Кременчуцький льотний коледжНавчально-методичний посібник з англійської мови призначений як для роботи в аудиторії, так і для самостійної роботи курсантів технічних спеціальностей. Посібник укладено згідно з вимогами навчальної програми дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», він містить необхідний базовий лексичний мінімум. Посібник може використовуватися курсантами льотного та інженерно-технічного складу Повітряних сил Збройних Сил України.Документ Візуалізація математичних імітаційних мережевих моделей ГТД у системі моделювання DVIG(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 15 трав. 2020 р.). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 383-385, 2020) Пономаренко, А. В.; Ponomarenko, A. V.; Яніцький, А. А.; Yanitskyi, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5318-1915; Гвоздік, С. Д.; Hvozdik, S. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520Відзначено, що імітаційна математична модель авіаційного двигуна розвивається разом з виробом протягом усього життєвого циклу виробу. Існують моделі єдині багаторівневі, а також моделі, що відповідають кожному етапу життєвого циклу газотурбінних двигунів (етапи проектування, здача серійного виробництва, випробування, доведення, експлуатація на повітряному судні або на землі, ремонт). Такі моделі мають цілу низку однакових якостей і ознак і можуть створюватися в різних версіях єдиної системи DVIG.