Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ A study of the level of professional image of future foreign language teachers in Ukrainian universities(Revista Brasileira de educacao do campo. – 2020. – Vol. 5, 2020) Nenko, Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7868-0155; Sytnik, T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0264-7196; Orlova, O. O.; Орлова, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082У статті розглядається проблема розвитку професійного іміджу вчителя іноземної мови в Україні. Метою цього дослідження було з’ясувати ставлення студентів університетів України до досліджуваного поняття та виявити рівень його сформованості. Структура професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов складається з декількох основних конструкцій, які були описані в роботі: когнітивні, аксіологічні та операційні компоненти. Результати показують, що українські вчителі по-різному сприймають поняття професійного іміджу вчителя іноземних мов. Мета цього дослідження ‒ запропонувати організаційні, особисті та педагогічні умови для сприяння розвитку професійного іміджу майбутніх викладачів іноземних мов в українських вищих навчальних закладах.Документ Reassessing views on preventing and combating domestic violence: theoretical and legal research(Lex Humana. – 2023. – Vol. 15, № 2. – P. 228-243, 2023) Ablamskyi, S. Ye.; Абламський, С. Є.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4716-3985; Drozd, V. H.; Дрозд, В. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7687-7138; Muzychenko, O.; Stativka, O. O.; Статівка, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082Україна, як і більшість країн світу, переживає негативні соціальні процеси, які супроводжуються значними кризовими змінами в суспільстві. Одним із таких явищ є домашнє насильство, яке є однією з найпоширеніших форм порушення прав людини. Як свідчать соціологічні та статистичні дані, зазвичай від насильства найбільше страждають жінки, діти та люди похилого віку. Домашнє насильство без перебільшення можна прирівняти до пандемії, адже це негативне явище руйнує людські цінності, негативно впливає як на розвиток особистості, так і на розвиток суспільства. Домашнє насильство в сім'ї властиве багатьом державам, незважаючи на їхні позитивні досягнення в законодавчій, політичній та практичній сферах. З метою ефективної профілактики та протидії домашньому насильству більшість країн світу прийняли відповідні закони у цій сфері, які відрізняються за змістом та спрямовані на запобігання домашньому насильству.Документ Методи дистанційного навчання іноземних мов студентів ЗВО(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2021. - Вип. 39, т. 3. - С. 210-217, 2021) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Чаграк, Н.; Chahrak, N.; Жумбей, М.; Zhumbei, M.Досліджено сутність та різновиди актуальних методів дистанційного навчання іноземних мов студентів закладів вищої освіти. Охарактеризовано тенденції використання та розвитку методів дистанційного навчання іноземних мов в умовах ускладнення соціальної взаємодії. Визначено переваги та перспективи розвитку методів дистанційного навчання іноземних мов.Документ Методи дистанційного навчання іноземних мов студентів ЗВО Міністерства внутрішніх справ України(Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 2(38). - С. 46-51, 2021) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082Розглянуто особливості організації навчання в дистанційному форматі та методи дистанційного навчання, які використовуються під час вивчення іноземних мов студентами. Наведено перелік популярних освітніх платформ для дистанційного вивчення англійської мови. З’ясовано, що використання освітніх платформ дозволяє реалізувати значний спектр завдань, які виникають у момент переформатування навчального процесу, допомагає вирішити питання створення комунікаційного простору, що забезпечує взаємодію викладача і студента з метою оволодіння комунікативними навичками, які забезпечують вільне спілкування як на професійному, так і на особистому рівні.Документ Навчання іноземної мови юристів в умовах інтеграції в європейській освітній простір(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 140-142, 2021) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185Визначено, що практична складова навчання іноземної мови в навчальних закладах системи МВС виявляє себе: 1) у професійному змісті матеріалу, що підлягає вивченню (зокрема, відповідної термінології); 2) у виконанні завдань, які припускають оволодіння курсантами професійним матеріалом та його засвоєння у процесі виконання таких видів діяльності, які наближаються до майбутньої професійної та передбачають застосуваня відповідних способів дій.Документ Організація самостійної роботи магістрів у процесі вивчення іноземних мов(Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2020. - № 69. - С. 129-133, 2020) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082Розглянуто поняття самостійної роботи, визначено цілі самостійної роботи магістрантів у процесі навчання іноземній мові (систематизація та закріплення отриманих теоретичних знань й практичних навичок студентів; розвиток здатності до критичного аналізу та оцінки сучасних наукових досягнень, створення нових ідей при вирішенні дослідницьких та практичних завдань; здійснення науково-дослідної діяльності з використанням сучасних методів дослідження та інформаційнокомунікаційних технологій; розвиток вміння аналізувати результати наукових досліджень й застосовувати їх при вирішенні конкретних дослідних завдань; формування здібностей до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації. Висвітлено особливості та форми організації самостійної діяльності студентів-магістрів у процесі вивчення іноземних мов (опрацювання матеріалів аудиторних занять, робота з автентичними джерелами, складання термінологічного словника, підготовка письмових робіт (анотацій, тез, статей), анотування та реферування спеціальних текстів, підготовка доповіді іноземною мовою та виступ на конференції).Документ Особливості іншомовної підготовки майбутніх правоохоронців(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 60-61, 2023) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2807-2914Визначено основні критерії навчання іноземної мови та розглянуто психологічні фактори, що сприяють підвищенню мотивації та якості володіння іноземною мовою. Показано необхідність знання і значимість володіння іноземною мовою в умовах міжнародної інтеграції.Документ Поняття розумової самостійності та напрями її розвитку у сучасних закладах вищої освіти(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 337., 2019) Орлова, О. О.; Orlova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082Автором статті надано висновок: проблема формування розумової самостійності особистості належить до важливих у науково-практичному плані і зумовлює потребу творчого узагальнення набутого в психолого-педагогічній теорії і практиці досвіду.Документ Проблеми вивчення іноземних мов в умовах дистанційної освіти студентів ЗВО зі специфічними умовами навчання(Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 37. - С. 113-120, 2021) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082Досліджено сучасні проблеми вивчення іноземних мов в умовах дистанційної освіти студентів ЗВО зі специфічними умовами як один із важливих аспектів у сучасній системі освіти. Проаналізовано види сучасних освітніх засобів для подання навчального матеріалу та специфіку вивчення іноземних мов. Установлено проблеми та перешкоди для вивчення іноземних мов в умовах дистанційної освіти.Документ Розвиток досвіду формування розумової самостійності майбутніх учителів в сучасних умовах(Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти». – Харків. – НАНГУ. – 2020. – С. 48-51, 2020) Орлова, О. О.; Orlova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082Розглянуто особливості організації самостійної роботи за допомогою комп’ютера як ефективного напрямку використання інформаційних технологій під час формування розумової самостійності майбутніх учителів. The features of the organization of independent work with the help of a computer as an effective direction of using information technologies during the development of mental independence of future teachers are considered. Рассмотрены особенности организации самостоятельной работы с помощью компьютера как эффективного направления использования информационных технологий при формировании умственной самостоятельности будущих учителей.