Перегляд за Автор "ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7891-226X"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Правове регулювання «доступних кредитів 5-7-9 %» в Україні(Право та інновації. – 2020. – № 3 (31). – С. 60-65, 2020) Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7891-226XАкцентовано увагу на особливостях надання фінансової підтримки суб’єктам господарювання. Розкрито правовий механізм надання «доступних кредитів 5-7-9 %» як виду фінансової підтримки суб’єктів підприємництва в Україні. Зазначено, що наразі впровадження державних гарантій на портфельній основі як форми державної підтримки суб’єктів господарювання є недостатньо аргументованим. Обґрунтовано необхідність удосконалення правового регулювання Програми 5-7-9% з урахуванням позитивного досвіду іноземних держав.Документ Правове регулювання бюджетного процесу в умовах воєнного стану(Право і безпека. – 2022. – № 3 (86). – С. 26-36, 2022) Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7891-226XПроаналізовано бюджетний процес в умовах воєнного стану в Україні та його правове забезпечення. Наголошено, що з початку збройної агресії російської федерації проти України бюджетне законодавство зазнало суттєвих змін. Яскраво цю характеристику бюджетного процесу продемонстровано на конкретних прикладах. Визначено ознаки бюджетного процесу. Встановлено, що бюджетний процес і законодавчий процес не є тотожними. Розглянуто особливості функціонування резервного фонду державного бюджету в сучасних умовах. Аргументовано, що для забезпечення ефективного функціонування фонду внутрішніх водних шляхів, сформованого у складі спеціального фонду державного бюджету, необхідне належне правове регулювання. Зокрема, йдеться про ухвалення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку спрямування коштів державного фонду внутрішніх водних шляхів» як важливої передумови функціонування вказаного фонду.Документ Принципи бюджетної системи як принципи бюджетного процесу(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 489-492., 2020) Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7891-226XНа підставі проведеного аналізу принципів бюджетної системи підкреслено, що вони виступають основою для всієї бюджетної сфери, у тому числі й бюджетного процесу, як інституту бюджетного права. Вони виступають тими вимогами, що покладені в систему взаємообумовлених та послідовних дій учасників бюджетного процесу, спрямованих на реалізацію комплексу стадій бюджетного процесу та на досягнення конкретного результату (як на кожній окремій стадії бюджетного процесу, так і у підсумку). На нашу думку, існує потреба у чіткому визначенні таких принципів, їх однозначному тлумаченню та відповідальності учасників бюджетного процесу у разі не виконання цих принципів. На основании проведенного анализа принципов бюджетной системы подчеркнуто, что они выступают основой всей бюджетной сферы, в том числе и бюджетного процесса, как института бюджетного права. Они выступают теми требованиями, которые положены в систему взаимообусловленных и последовательных действий участников бюджетного процесса, направленных на реализацию комплекса стадий бюджетного процесса и достижения конкретного результата (как на каждой отдельной стадии бюджетного процесса, так и в итоге). По нашему мнению, существует потребность в четком определении таких принципов, их однозначном толковании и ответственности участников бюджетного процесса в случае невыполнения этих принципов. Based on the analysis of the principles of the budgetary system, it is emphasized that they are the basis of the entire budgetary sphere, including the budgetary process, as an institution of budgetary law. They act as the requirements that are included in the system of interdependent and consistent actions of the participants in the budget process aimed at implementing a set of stages of the budget process and achieving a specific result (both at each individual stage of the budget process and in the end). In our opinion, there is a need for a clear definition of such principles, their unambiguous interpretation and the responsibility of the participants in the budget process in case of non-compliance with these principles.Документ Реформування бюджетних відносин: нові позитивні зрушення чи проблеми(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 155-157., 2019) Дмитрик, О. О.; Dmytryk, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5469-3867; Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7891-226XАвтором статті зауважено, що рецензовані законопроєкти містять низку положень, які негативно впливають на бюджетну діяльність, зокрема, на фінансування бюджетних установ в Україні, суттєво обмежують їх право розпоряджатися власними коштами і, як наслідок, створюють умови для жорсткої централізації розглядуваних відносин.Документ Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS- COV-2, та її наслідками: дискусійні аспекти правової природи(Право та інноваційне суспільство. - 2021. - № 1 (16). - С. 154-160, 2021) Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7891-226XАкцентовано увагу на з’ясуванні правової природи Фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS- COV-2, та її наслідками. Підкреслено, що наразі правова природа Фонду COVID-19 є дискусійною. Зауважено, що видатки, які здійснюються за рахунок коштів акумульованих у ньому мають здійснюватись з резервного фонду бюджету за встановленою законодавством процедурою. Також не зовсім логічним вбачається встановлення темпоральної обмеженості функціонування Фонду. Наголошено, що запроваджений Урядом механізм розподілу коштів Фонду COVID-19 є доволі складним, деякі положення залишилися поза увагою законодавця. Emphasis is placed on clarifying the legal nature of the Acute Respiratory Fund COVID-19 disease caused by the coronavirus SARS-COV-2 and its consequences. It is emphasized that the legal nature of the COVID-19 Foundation is currently debatable. It is noted that expenditures made at the expense of the funds accumulated in it should be made from the reserve fund of the budget according to the procedure established by law. It is also not entirely logical to establish the temporal limitation of the Fund's functioning. It is emphasized that the mechanism of distribution of funds of the COVID-19 Fund introduced by the Government is rather complicated, some provisions have been left out of the legislator's attention. Акцентировано внимание на выяснении правовой природы Фонда борьбы с острой респираторной болезнью COVID-19, вызванной коронавирусом SARS- COV-2, и ее последствиями. Подчеркнуто, что сейчас правовая природа Фонда COVID-19 является дискуссионной. Замечено, что расходы, осуществляемые за счет средств аккумулированных в нем должны осуществляться из резервного фонда бюджета по установленной законодательством процедуре. Также не совсем логичным представляется установление темпоральной ограниченности функционирования Фонда. Отмечено, что введенный Правительством механизм распределения средств Фонда COVID-19 довольно сложным, некоторые положения остались без внимания законодателя.