Перегляд за Автор "ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1146-0518"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вивчення української мови та літератури: реалії сьогодення(Виклики толерантності в умовах російської воєнної агресії : матеріали Всеукр. наук.-дискус. платформи, яка приуроч. до Міжнар. дня толерантності ( м. Кропивницький, 16 листоп. 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – С. 121-122, 2022) Коверсун, Н. А.; Koversun, N. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1146-0518Розглянуто питання забезпечення якісного навчання в умовах війни. Викладачі, здобувачі освіти та їх батьки спіткнулися з низкою проблем, які долають разом. Зараз, як ніколи, вивчення української мови дуже важливе через її вплив на культурне й політичне життя суспільства, тому чимала відповідальність за зміцнення основ української державності лягла на плечі освітян, які продовжують виховувати майбутні покоління.Документ Педагогічні особливості фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови до застосування методів продуктивного навчання у закладах загальної середньої освіти(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. - № 82. - С. 114-118, 2022) Кондрашова, О. В.; Kondrashova, O. V.; Чередник, С. О.; Cherednyk, S. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9067-4505; Коверсун, Н. А.; Koversun, N. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1146-0518; Воєводенко, М. О.; Voievodenko, M. O.Зазначено, що методична підготовка вчителів займає важливе місце в системі загальної середньої освіти, тому що вчитель школи має застосовувати такі методи, що ґрунтуються на інноваціях, продуктивності, співпраці, які сприяють їхній соціалізації, розвитку та життєвому успіху. Розглянуто сутність та особливості продуктивного навчання, визначено основні характеристики такого навчання. Наведено характеристику видів, етапів, особливостей застосування методів продуктивного навчання при навчанні учнів англійської мови у закладах загальної середньої освіти. Констатовано, що продуктивне навчання дозволяє організувати таку діяльність учнів, що буде спрямована на формування навичок самостійного здобування знань та формування визначених програмою знань і умінь з англійської мови тощо.