Перегляд за Автор "Oliynyk, T."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Integration of economic aspects in the research of the agricultural market of Ukraine(European Journal of Sustainable Development. – 2020. – Vol. 9, № 4. – P. 395-408, 2020) Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Pakhucha, E.; Oliynyk, O.; Oliynyk, T.; Plyhun, S.; Плигун, С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5251-0553Обґрунтовано необхідність та важливість проведення дослідження аграрного ринку. Визначено особливості процесу маркетингових досліджень з урахуванням специфіки сільськогосподарського виробництва та реалізації відповідно до вимог часу. Визначено основні принципи, на основі яких розробляються та безпосередньо здійснюються алгоритми проведення маркетингових досліджень. Було окреслено основні вимоги до проведення дослідження стану аграрного ринку, найважливішими є об’єктивність, неупередженість та незалежність від особистих чи політичних інтересів. Визначено фактори, які необхідно враховувати при проведенні маркетингових досліджень стану аграрного ринку з урахуванням як контрольованих, так і неконтрольованих факторів маркетингового середовища. Запропоновано етапи маркетингових досліджень, що відповідають вимогам аграрного ринку. Прогнозовано валовий обсяг виробництва сільськогосподарської продукції та виявлено тенденції у всій галузі, обрано поліноміальну лінію тренда, оскільки рівняння цієї моделі має найвищі коефіцієнти кореляції та детермінації, а тому найбільш достовірно описує динаміку. Ринок сільськогосподарської продукції досліджувався з точки зору маркетингу, тобто з точки зору двох підсистем, перша з яких представлена пропозицією, а друга — попитом. Встановлено, що пропозиція основних продуктів харчування реалізується за рахунок внутрішнього виробництва, а попит реалізується за рахунок внутрішніх і зовнішніх покупців. Проаналізовано та спрогнозовано загальну цінову ситуацію на аграрному ринку України. Окреслено сучасні особливості та проблеми формування цін на сільськогосподарську продукцію. Дослідження сучасного стану аграрного ринку дали підстави стверджувати про досить стабільний його розвиток, що підтверджується позитивною динамікою обсягів валового сільськогосподарського виробництва.Документ Optimizing the strategy of activities using numerical methods for determining equilibrium(Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2019. - Vol. 6, № 4 (102). - P. 47–56, 2019) Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; Oliynyk, T.; Mandych, O.; Kvyatko, T.; Romaniuk, I.; Leshchenko, L.; Vynohradenko, S.; Plyhun, S.Розглянуто питання теоретичного обґрунтування варiантiв вибору оптимальної стратегiї iнтеграцiї аграрного пiдприємства до оптового ринку iз застосуванням методологiчного iнструментарiю некооперативної теорiї iгор. Запропоновано моделювання поведiнки аграрного пiдприємства на ринку, шляхом досягнення рiвноваги Неша за рiзних сценарiїв дiй конкурентiв i обсягiв iнформацiї про ринковi умови. Обґрунтовано методику застосування iтерацiйних алгоритмiв для обчислення рiвноваг у загальному класi неквадратичних опуклих багатогранникiв для формування методик i побудови алгоритмiв поведiнки аграрних пiдприємств у ринковiй дiяльностi. Визначено, що в реальних умовах дiяльностi аграрного пiдприємства на оптовому ринку прийняття рiшень вiдбувається паралельно. Шляхом комплексного використання чисельних методiв на основi розв’язання задач по оптимiзацiї гарантується плавне зближення з рiвновагою Неша. При вирiшеннi таких задач гра може мати множиннi iзольованi рiвноваги Неша, якщо у гравцiв є неквадратичнi функцiї виплат. З цього визначаються результати локальної конвергенцiї, тому що в неквадратичних завданнях глобальнi результати пiддаються сильним обмеженням. Однак iснує зв’язок з напiвглобальною практичною асимптотичною стабiльнiстю, якщо у гравцiв є квадратичнi функцiї виграшу. Для неквадратичних функцiй виграшу показано, що збiжнiсть змiщена пропорцiйно амплiтудам сигналiв збурень i третiм похiдним функцiй виграшу i вiдповiдає цьому змiщенню в чисельному прикладi. Визначено, що за умови часткової iнформацiї про стан ринку стратегiя навчання, розроблена вiдповiдно до основних положень теорiї iгор, залишається привабливою. Застосування визначеної стратегiї дiй пiдприємству полiпшити своє початкове становище, вимiрюючи тiльки власнi значення виграшу i не застосовуючи оцiнки потенцiйно невизначених параметрiв. Запропоновано використання прикладного iнструментарiю теорiї iгор для визначення оптимальної стратегiї дiй аграрного пiдприємства для задач iнтеграцiї його до оптового ринку овочевої продукцiї.