Перегляд за Автор "Onypchenko, P. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Англомовна підготовка майбутніх вертольотчиків до ведення радіообміну(Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 10. - С. 160-168, 2021) Зеленська, О. М.; Zelenska, O. M.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Кондра, О. В.; Kondra, O. V.Навчання авіаційної англійської є специфічним за цілями, змістом, критеріями володіння, відповідними професійними й особистими показниками та умовами використання. Дана підготовка повинна відбуватись з поступовим нарощуванням складності завдань, просуванням курсантів від заучування та відтворення мовних структур до самостійного моделювання ситуацій професійного спілкування. Водночас проведене дослідження свідчить, що недоцільно в навчанні курсантів орієнтуватися лише на стандартну фразеологію радіообміну. Тому, у випадках, коли стандартна фразеологія не «пропонує жодних типових форм словесної комунікації» вертольотчикам пропонується переходити на звичайну англійську мову, що актуалізує проблему збагачення англомовного арсеналу авіаційних фахівців.Документ Організаційно-педагогічні умови формування соціально-правової компетентності курсантів ВВНЗ авіаційного профілю(Перспективи та інновації науки. - 2023. - № 15(33). - С. 326-338, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.Визначено теоретичні і методичні засади запровадження організаційно-педагогічних умов формування соціально-правової компетенції курсантів ВВНЗ авіаційного профілю, яке сприятиме підвищенню якості професійної підготовки авіаційних військових фахівців. Наголошено, що організаційно-педагогічні умови організації навчального процесу, щодо формування соціально-правової компетентності курсанта ВВНЗ авіаційного профілю, можуть бути реалізовані через набуття ціннісних орієнтацій у професійній сфері, творчий потенціалу особистості, комунікативний аспект навчання, моральні орієнтири майбутнього офіцера, психофізіологічну готовність до професії військового льотчика, кваліфікаційного потенціалу процесу навчання.Документ Правова освіта як основа формування професійної компетентності правоохоронця(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 49-51, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Громико, О. В.; Hromyko, O. V.Відзначено, що одним із головних елементів освіти правоохоронця на сьогодні є правова освіта, яка полягає у формування системи духовних і матеріальних цінностей у сфері функціонування права та правової свідомості, правових знань, даних, навичок і умінь щодо їх застосування, свідомого вибору здійснення визначеної правом дії, форми ставлення людини до правової дійсності. Зазначені компоненти інтегруються в особистісно-професійне утворення – професійну компетентність правоохоронця.Документ Формування професійної компететності вертольотчиків у закладах вищої освіти авіаційного профілю із специфічними умовами навчання(Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 13. - С. 90-100, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Марченко, В. В.; Marchenko, V. V.У статті розглянуто особливості формування професійної компетентності курсантів-вертольотчиків у закладах вищої освіти авіаційного профілю із специфічними умовами навчання. Одним із суттєвих критеріїв щодо визначення рівня сформованості особистісної компоненти професійної компетентності вертольотчика є його фахова надійність, яка визначається нормою нальоту, працездатністю, виконавською дисципліною, що у свою чергу є основою та гарантією безпеки польотів.