Перегляд за Автор "ResearcherID: R-4610-2016"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти перехоплення аудіо інформації(Застосування інформаційних технологій у діяльності правоохоронних органів : зб. матеріалів кругл. столу (м. Харків, 9 груд. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 30-32., 2020) Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9017-9635; ResearcherID: J-6825-2016; Калякін, С. В.; Kalyakin, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3946-0189; ResearcherID: R-4610-2016Розглянуто які методи перехоплення підстерігають користувача сучасних мобільних приладів і як можна від них захиститися. Окремо розглянуто екзотичні методи перехоплення інформації, які використовують додаткові функції сучасних мобільних пристроїв. Рассмотрены, какие методы перехвата подстерегают пользователя современных мобильных приборов и как можно от них защититься. Отдельно рассмотрены экзотические методы перехвата информации, использующие дополнительные функции современных мобильных устройств. It is considered what methods of interception lie in wait for the user of modern mobile devices and how to protect themselves from them. Separately, exotic methods of intercepting information using additional functions of modern mobile devices are considered.Документ До використання засобів адаптивної гіпермедіа в дистанційному навчанні(Право і безпека.- 2009. - № 5 (32). С. 227 - 230, 2009) Горелов, Ю. П.; Кобзев, І. В.; Kobzev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7182-5814; ResearcherID: I-9046-2016; Калякін, С. В.; Kalyakin, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3946-0189; ResearcherID: R-4610-2016Розглянуто принципи побудови і реалізації адаптивних технологій в гіпермедіа-системах дистанційного навчання. Визначено, що метою таких систем є їх персоналізація, налаштування на особливості індивідуальних користувачів. Зроблено висновок, що кожен користувач має свою власну картину та індивідуальні навігаційні можливості для роботи з документами. Рассмотрены принципы построения и реализации адаптивных технологий в гипермедиа-системах дистанционного образования. Определено, что целью этих систем является их персонализация, настройка на индивидуальных пользователей. Сделан вывод о том, что каждый пользователь имеет свою собственную картину и индивидуальные навигационные средства для работы с документами. The principles of construction and realization of the adaptive technologies in distance education hypermedia systems are researched. It is defined that the aim of these systems is their personalization and tuning on the individual users. The conclusion is made that each user has his own image and individual navigational means for the document processing.Документ Технологічні аспекти розробки дистанційних комп'ютерних навчальних курсів для працівників органів внутрішніх справ(Право і безпека. - 2008. - №1. - т. 7.- С.- 98 - 105, 2008) Горєлов, Ю. П.; Horelov, Yu. P.; Кобзев, І. В.; Kobzev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7182-5814; ResearcherID: I-9046-2016; Калякін, С. В.; Kalyakin, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3946-0189; ResearcherID: R-4610-2016У статті пропонується підхід до розробки дистанційних комп'ютерних курсів, заснований на використанні технологій розробки інформаційних програмних систем. Розглянуто вимоги та основні етапи технологічного циклу створення дистанційних навчальних курсів. Запропоновано використання навчальних об'єктів для створення дистанційних комп 'ютерних курсів. В статье предлагается подход к разработке дистанционных компьютерных курсов, основанный на использовании технологий разработки информационных программных систем. Рассмотрены требования и основные этапы технологического цикла создания дистанционных учебных курсов. Предложено использование учебных объектов для создания дистанционных компьютерных курсов. The article proposes an approach to the development of remote computer courses based on the use of information systems software development technologies. Requirements and main stages of the technological cycle of creating distance learning courses are considered. It is suggested to use training facilities to create remote computer courses.