Перегляд за Автор "Skalski, D. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Апробація педагогічної моделі формування готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України до виконання завдань за призначенням в умовах водного середовища(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76, т. 3. - С. 171-177, 2021) Шемчук, В. А.; Shemchuk, V. A.; Кіндзер, Б. М.; Kindzer, B. M.; Скальскі, Д. В.; Skalski, D. V.; Людовик, Т. В.; Liudovyk, T. V.; Лукін, Б. П.; Lukin, B. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4952-7407Зазначено, що натепер організація практичних занять із військово-прикладного плавання та подолання водних перешкод у системі професійної підготовки представників інституцій сектору безпеки й оборони України здійснюється без урахування їх індивідуально-типологічних (психофізіологічних) особливостей, що знижує ефективність навчального процесу й відповідним чином – їхній професійний рівень. Це негативно впливає на загальний рівень бойової готовності підрозділів, що потребує внесення відповідних змін до програм професійної підготовки. Апробовано педагогічну модель формування готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки й оборони України до виконання завдань за призначенням в екстремальних умовах водного середовища.Документ Удосконалення техніки застосування заходів фізичного впливу та спеціальних засобів майбутніми офіцерами-правоохоронцями із використанням сучасних технічних засобів навчання(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2022. - Вип. 1(145). - С. 110-116, 2022) Турчинов, А. В.; Turchynov, A. V.; Чудик, А. В.; Chudyk, A. V.; Мороз, Ю. М.; Moroz, Yu. M.; Тимченко, Г. М.; Tymchenko, H. M.; Родигiна, В. П.; Rodyhina, V. P.; Скальскі, Д. В.; Skalski, D. V.; Мартиненко, О. М.; Martynenko, O. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9380-1442; Коваленко, Б. О.; Kovalenko, B. O.Розроблено та апробовано організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів-правоохоронців до застосування заходів фізичного впливу (сили), а також спеціальних засобів (із акцентованим використанням технічних засобів навчання) у різних умовах службово-бойової (оперативної) діяльності. Зазначено, що впровадження в освітній процес (систему спеціальної фізичної підготовки) майбутніх офіцерів сучасних технічних засобів навчання забезпечило стійке формування прикладних навичок (професійних компетентностей) застосування заходів фізичного впливу (сили), а також спеціальних засобів у різних умовах службово-бойової (оперативної) діяльності.