Перегляд за Автор "Telnova, H. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Factors of venture capital investment activation(Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики. – 2022. – Т. 2 (43). – С. 46-52, 2022) Telnova, H. V.; Тельнова, Г. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5724-7229; Petchenko, M. V.; Петченко, М. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1104-5717; Tkachenko, S. O.; Ткаченко, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185; Hurzhyi, Т.; Гуржий, Т.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3206-7448; Pyrohov, S.; Пирогов, С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8656-758XАктуальність теми полягає у тому, що через обмеження стартового капіталу, високий ризик та невизначеність щодо прибутковості, відсутність досвіду роботи й, відповідно, позитивної кредитної історії, венчурний капітал визнається основним джерелом фінансування розвитку багатьох компаній на ранніх стадіях. Метою роботи визначено доведення гіпотези про визначальний вплив фіскальних факторів стимулювання наукових досліджень та розробок та сукупності стабільних економіко-політичних передумов на розширення присутності венчурного капіталу у країні. На підставі даних двадцяти країн Європи за 2007-2019 рр. (260 точок спостереження) побудовано регресійну залежність обсягів інвестованого венчурного капіталу від преференцій у оподаткуванні діяльності з наукових досліджень і розробок, обсягів витрат на наукові дослідження і розробки та від ризику країни. Оцінка параметрів побудованої регресійної моделі дозволила довести, що вона може бути використана для прогнозування обсягів інвестування венчурного капіталу під час зміни факторів фіскальної політики та зниження макроекономічних ризиків. Сформовано напрями активізації венчурного фінансування для країн: для розвитку високих технологій та впровадження інноваційних ідей державою мають застосовуватися податкові пільги та преференції для науково-дослідної діяльності суб’єктів малого та середнього підприємництва; розширення потребує державна підтримка інноваційної діяльності через консолідацію коштів державного та місцевих бюджетів на програмах наукової діяльності, створенні науково-виробничих кластерів, технологічних інкубаторів, підтримки фізичних осіб у їх інноваційних ініціативах; високий ризик країни не тільки обумовлює зниження притоку іноземного венчурного капіталу: внутрішні інвестори за цієї умови будуть виводити свій венчурний капітал у країни, де більш стабільна політична та економічна ситуація, що ще більше поглиблює економічні шоки національної економіки та призводить до виникнення політичних. Реалізація комплексу означених заходів сприятиме розвитку високотехнологічних підприємств, створенні робочих місць у країні через подолання проблеми обмежених фінансових ресурсів за допомогою інвестування венчурного капіталу.Документ Methodological approach to forecasting the energy intensity of Ukrainian industry(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 27-й річниці створення Харків. нац. ун-ту внутр. справ (м. Харків, 19 листоп. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 256-259, 2021) Telnova, H. V.; Тельнова, Г. В.; Bytsiuk, V. V.; Бицюк, В. В.; Khodin, D. S.; Ходін, Д. С.Реалізовано сценарне прогнозування енергоємності промисловості за споживанням енергетичних ресурсів. Застосовано методи економіко-математичного прогнозування енергоємності ВВП України за рахунок структурних зрушень та енергоємності промисловості за споживанням енергетичних ресурсів у прогнозованому періоді, що дозволило встановити можливість досягнення цільових показників енергоємності України.Документ Фінансова безпека регіонів країни: сучасні погляди щодо сутності та факторів забезпечення(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 750-752., 2022) Тельнова, Г. В.; Telnova, H. V.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5724-7229; Бицюк, В. В.; Bytsiuk, V. V.Зазначено, що спрямована на зростання ефективності просторового розподілу державних фінансів шляхом усунення обмежень чиннику уніфікації погляду на фактори економічного розвитку регіонів, децентралізація певною мірою обумовлює зростаючу роль компетенцій органів місцевого самоврядування у забезпеченні стійкості регіонального фінансового стану та фінансову безпеку регіонів. Податкові стимули, зниження ставок місцевих зборів, виділення інвестиційних ресурсів з бюджету розвитку та інші фінансові заходи сприяння підприємництву, діловій активності в межах децентралізованих повноважень можуть стати важливим засобом потенційного зростання податкових надходжень в різних регіонах. Отмечено, что направленная на рост эффективности пространственного распределения государственных финансов путем устранения ограничений фактора унификации взгляда на факторы экономического развития регионов децентрализация в определенной степени обуславливает растущую роль компетенций органов местного самоуправления в обеспечении устойчивости регионального финансового состояния и финансовую безопасность регионов. Налоговые стимулы, снижение ставок местного сбора, выделение инвестиционных ресурсов из бюджета развития и другие финансовые меры содействия предпринимательству, деловой активности в пределах децентрализованных полномочий могут стать важным средством потенциального роста налоговых поступлений в разных регионах. It is noted that decentralization, aimed at increasing the efficiency of the spatial distribution of public finances by eliminating the limitations of the factor of unification of the view on the factors of economic development of regions, determines to a certain extent the growing role of the competencies of local governments in ensuring the stability of the regional financial condition and the financial security of the regions. Tax incentives, local tax cuts, allocation of investment resources from the development budget and other financial measures to promote entrepreneurship, business activity within decentralized powers can be an important means of potential growth in tax revenues in different regions.