Перегляд за Автор "Teslyk, N. M."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив навчальної мотивації на розвиток професійної правосвідомості курсантів-правознавців вищих навчальних закладів МВС України(Право і безпека. - 2012. - № 4 (46). - С. 347-351, 2012) Теслик, Н. М.; Teslyk, N. M.Розглянуто проблему взаємозв'язків провідних мотивів навчальної діяльності та психологічних компонентів правової свідомості курсантів вищого навчального закладу МВС України. На основі порівняння зі студентами юридичного і економічного напрямів підготовки визначено вплив навчальної мотивації на розвиток правосвідомості професійного типу свідомості курсантів-правознавців, зокрема формування реалістичного ставлення до права.Документ Особистісні властивості курсантів-правознавців у процесі формування ставлення до права(Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. – 2012. – Вип. 2(2). - С. 250-259, 2012) Теслик, Н. М.; Teslyk, N. M.Висвітлено результати психологічного дослідження впливу особистісних властивостей на ставлення до права курсантів вищого навчального закладу МВС.Документ Особливості сприйняття ціннісних орієнтацій курсантами-правознавцями(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 7 квіт. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 215-218, 2017) Теслик, Н. М.; Teslyk, N. M.На основі порівняння домінуючих ціннісних орієнтацій курсантів та студентів різних напрямів підготовки проаналізовано специфічні прояви особистісного розвитку курсантів ВНЗ МВС.Документ Психологічні особливості розвитку професійно-правової свідомості курсантів вищих навчальних закладах МВС України : автореф. дис.(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2013) Теслик, Н. М.; Teslyk, N. M.; Шевченко, Л. О. - науковий керівникДосліджено основні концептуальні підходи до розуміння поняття «правосвідомість», визначено дефініцію «професійно-правова свідомість», її структурну класифікацію та прояви професійної правосвідомості курсантів на етапі навчання у ВНЗ МВС. Отримані емпіричні результати свідчать про наявність специфічних особливостей взаємовпливів ставлення до права, як базового психологічного компоненту професійно-правової свідомості особистості, та особистісних характеристик, сфери ціннісних орієнтації та навчальної і професійної мотивації курсантів. Розглянуто можливості психологічної підтримки розвитку професійної правосвідомості майбутніх офіцерів ОВС. Розроблений та апробований соціальнопсихологічний тренінг розвитку професійно-правової свідомості курсантів ВНЗ МВС України.Документ Система структурних складових правової свідомості особистості(Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 2(27). - С. 265-269, 2012) Теслик, Н. М.; Teslyk, N. M.Розглянута проблема структури правової свідомості особистості. На основі дослідження традиційних та сучасних уявлень про правову психологію, правову ідеологію та правомірну поведінку обґрунтована блокова побудова системи складових правової свідомості особистості.Документ Структурні зв’язки оцінного ставлення до права у системі цінностей студентів ВНЗ МВС(Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 2(21). - С. 227-232, 2011) Теслик, Н. М.; Teslyk, N. M.Розглянуто проблему структурних зв’язків оцінного ставлення до права у системі цінностей особистості студентів. Проведене психологічне дослідження відношення до права і особливостей системи цінностей особистості у студентів вищого навчального закладу МВС.