2019. Constructing and organising crime in Europe

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/5795

Constructing and organising crime in Europe / Petrus C. van Duyne, Alexey Serdyuk, Georgios A. Antonopoulos, Jackie H. Harvey, Klaus von Lampe (Eds.); Kharkiv National University of Internal Affairs, Northumbria University, Teesside University, Utrecht University. – Chicago-Kharkiv : Eleven International Publishing, Kharkiv National University of Internal Affairs, 2019. - 450 p. - ISBN 978-94-6236-955-9, ISBN 978-94-6274-553-7 (E-book).

Новини

This volume is based on the peer-reviewed presentations of the authors at the 19th Cross-border Crime Colloquium, hosted by the Kharkiv National University of Internal Affairs, 17-19 June 2018 This project was supported by: Kharkiv National University of Internal Affairs Northumbria University Teesside University Utrecht University The Cross-Border Crime Colloquium is an annual event since 1999. It brings together experts on international organized (economic) crime to discuss the latest developments in empirical research, legislation and law enforcement, with a special geographical focus on Western, Central, and Eastern Europe. The Colloquia aim at building bridges in three respects: between Eastern and Western Europe, between scholars and practitioners, and between old and young. The Cross-Border Crime Colloquium has previously been organized in: 2017 Bratislava, Slovak Republic, 2016 Newcastle upon Tyne, UK, 2015 Prague, Czech Republic, 2014 Sarajevo, Bosnia & Herzegovina, 2013 Cambridge, UK, 2012 Manchester UK, 2011 Tilburg, the Netherlands, 2009 Gent, Belgium, 2008 Belgrade, Serbia, 2007 Prague, Czech Republic, 2006 Tallin, Estonia, 2005 Sarajevo, Bosnia & Herzegovina, 2004 Berlin, Germany, 2003 Ainring, Germany, 2002 Ljubljana, Slovenia, 2001 Bratislava, Slovakia, 2000 Budapest, Hungary, 1999 Prague, Czech Republic.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    The perspective of constructing and organising crime in Europe: an introduction
    (Constructing and organising crime in Europe / Petrus C. van Duyne, Alexey Serdyuk, Georgios A. Antonopoulos, Jackie H. Harvey, Klaus von Lampe (Eds.); Kharkiv National University of Internal Affairs, Northumbria University, Teesside University, Utrecht University. – Chicago-Kharkiv : Eleven International Publishing, Kharkiv National University of Internal Affairs, 2019. - P. 1-17, 2019) Duyne, van Petrus C.
    Розглянуто ймовірні причини та умови, що можуть впливати на розвиток організованної злочинності у Європі.
  • Ескіз
    Документ
    The perception of corruption in the daily life of Ukraine
    (Constructing and organising crime in Europe / Petrus C. van Duyne, Alexey Serdyuk, Georgios A. Antonopoulos, Jackie H. Harvey, Klaus von Lampe (Eds.); Kharkiv National University of Internal Affairs, Northumbria University, Teesside University, Utrecht University. – Chicago-Kharkiv : Eleven International Publishing, Kharkiv National University of Internal Affairs, 2019. - P. 313-336, 2019) Markovska, A.; Марковська, Г. О.; Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300; Duyne, van Petrus C.; Bugaychuk, K. L.; Бугайчук, К. Л.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016
    У цьому розділі представлені результати п'ятирічного дослідження сприйняття корупції, проведеного у м. Харків, з метою критичного розгляду структурних факторів і моделей, за допомогою яких можна оцінити рівень корупції в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Police reform in Ukraine. A reconnaissance of perceptions
    (Constructing and organising crime in Europe / Petrus C. van Duyne, Alexey Serdyuk, Georgios A. Antonopoulos, Jackie H. Harvey, Klaus von Lampe (Eds.); Kharkiv National University of Internal Affairs, Northumbria University, Teesside University, Utrecht University. – Chicago-Kharkiv : Eleven International Publishing, Kharkiv National University of Internal Affairs, 2019. - P. 336-377, 2019) Sviatokum, I. O.; Святокум, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300; Duyne, van Petrus C.
    Після проголошення незалежності в 1991 році Україна успадкувала стару радянську поліцейську систему, не вносячи істотних змін. По суті, структура залишилася на місці, і перший національний закон «Про міліцію», прийнятий в 1990 році, хоча технічно Україна була ще радянською республікою, нічого не змінив у тому, як працював старий, а потім і новий правоохоронний орган. Міліція продовжувала функціонувати як явно воєнізована, сильно централізована система при Міністерстві внутрішніх справ. Останні і перші були організаційно розділені, що означало, що міністерство одночасно служило центральним органом управління міліції, причому міністр був де-факто главою міліції (де-юре, відповідної посади навіть не існувало). Радянська спадщина також проявилося в способах вимірювання ефективності міліції. Оцінка ефективності грунтувалася головним чином на статистиці злочинності, вимірюючи такі показники, як кількість зареєстрованих злочинів, рівень розкриття, рівень засудження і т. Д. (Марковська та Сердюк, 2013). Показники поточного періоду порівнювалися з відповідними показниками за попередній період, тому необхідно або зберегти показники на колишньому рівні, або постійно «покращувати» їх, але в межах правдоподібного діапазону. Ця система створила сильні стимули для офіцерів маніпулювати цифрами для досягнення необхідних цілей і, таким чином, була спрямована на те, щоб представити громадськості упереджені цифри, що маніпулюють процес оцінки (Марковська та Сердюк, 2013). Першим важливим документом, що виражає серйозні наміри українського уряду з реформування міліції, є Постанова Кабінету Міністрів України про основи розвитку системи МВС в 1996 році. Документ не торкався вищезгаданих питань, але замість цього зосередив увагу на розвитку міліції в існуючих рамках. Пізніше питання реформування Міністерства внутрішніх справ та міліції періодично порушувалося (в 1996-1998 роках, в 2003 році, в 2005 році, в 2010 році і т. д.) І знову опускався. Хоча в деяких випадках деякі зміни дійсно були здійснені, міліція все ще в значній мірі зберігала свій централізований характер, засновану на планах оцінку ефективності та інші особливості, успадковані від радянського періоду. Ми не будемо намагатися детально аналізувати кожен з цих випадків; замість цього, в цьому розділі ми зосередимо нашу увагу на двох випадках реформ, а саме на спробу скасувати дорожню поліцію (ДАІ) в 2005 році і реформу кримінально-процесуального законодавства в 2012 році.
  • Ескіз
    Документ
    Moldova: Small country – big problem! Corruption and a mono-garchy
    (Constructing and organising crime in Europe / Petrus C. van Duyne, Alexey Serdyuk, Georgios A. Antonopoulos, Jackie H. Harvey, Klaus von Lampe (Eds.); Kharkiv National University of Internal Affairs, Northumbria University, Teesside University, Utrecht University. – Chicago-Kharkiv : Eleven International Publishing, Kharkiv National University of Internal Affairs, 2019. - P. 367-398, 2019) Duyne, van Petrus C.; Quirke, Brendan
    Що таке корупція? Одне з численних відповідей на це питання: «Це зловживання державними посадами в особистих цілях» (Svensson, 2005: 19). Хоча це коротке визначення широко використовується, воно неточне. Воно має намір охопити занадто широкий спектр порушень закону, від хабарництва до розтрати та шахрайства, клієнтури і таємних угод. Ми вважаємо за краще поставити всі ці способи поведінки під егідою порушення цілісності. Однак концепція цілісності вимагає додаткової точності. Як ми побачимо, саме глибоке і повсюдне руйнування цілісності процесу прийняття рішень в державному управлінні та приватному секторі позначається на добробуті народів. У нашому дослідженні це незручне становище стосується Молдови, яка не самотня в цьому відношенні. Зрозуміло, що Молдова разом з Україною знаходиться на дні цього явно корумпованого регіону. Корупція є глобальною проблемою, і Молдова заявляє про це: вона є (або стане) учасником ряду міжнародних конвенцій проти корупції. Мета цієї глави - провести рекогносцировку, зібравши воєдино все, що відомо про корупцію в цій країні. Джерела для цього дослідження не багаті: корупція в Молдові, схоже, недостатньо досліджена. Обговорювані джерела складаються в основному з відкритих англомовних джерел, в основному з молдавських установ і місцевих авторів, чиї публікації були розміщені на різних веб-сайтах. Спочатку ми розглянемо загальний знаменник, що лежить в основі корупції в цьому регіоні: радянська спадщина.
This publication is protected by international copyright law. All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted in any form or by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording or otherwise, without the prior permission of the publisher. Printed in The Netherlands.