Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2020, Том 90, № 3
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9991
Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ: зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т внутр. справ; голов. ред. Л. В. Могілевський. - Харків: ХНУВС, 2020. - № 3 (90). - 280 с. - ISSN 2617-278X (Online).
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2020, Том 90, № 3(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal AffairsСтатті збірника висвітлюють широке коло актуальних проблем держави і права, боротьби зі злочинністю та охорони правопорядку, адміністративного права і процесу, фінансового, інформаційного, цивільного, господарського, трудового, земельного та екологічного права, соціології та психології.Документ Теоретичні та прикладні питання унормування строків досудового розслідування до повідомлення особі про підозру(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 224-234, 2020) Кузубова, Т.; Kuzubova, T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6488-4971Досліджено положення КПК України, що встановлюють строки досудового розслідування до дня повідомлення особі про підозру, процесуальний порядок їх продовження, правові наслідки закінчення строку досудового розслідування. Здійснено порівняльний аналіз строків дізнання та досудового слідства до повідомлення особі про підозру. Виокремлено низку прикладних проблемних питань, пов’язаних зі встановленням чітких строків досудового розслідування злочинів. Запропоновано шляхи вирішення практичних проблем з окресленого питання.Документ Сучасний стан адміністративно-правового регулювання діяльності спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції в Україні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 177-186, 2020) Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4608-3062Розкрито зміст поняття «спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції». На основі аналізу чинного адміністративного законодавства України визначено органи державної влади, що підпадають під це поняття. На підставі наявної в адміністративній науці класифікації органів державної влади, що поділяє їх на органи загальної та спеціальної компетенції, надано рекомендації щодо вдосконалення переліку тих державних органів, які мають статус спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.Документ Відносини щодо забезпечення прав і свобод людини та громадянина як складова предмета адміністративного права(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 144-153, 2020) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Липій, Є. А.; Lypii, Ye. A.Проаналізовано відносини, що виникають у діяльності публічної адміністрації з приводу забезпечення прав і свобод людини та громадянина, які визнаються пріоритетною складовою предмета адміністративно-правового регулювання. Визначено сутність поняття «забезпечення» і його елементи. Зроблено висновок про доцільність врахування відносин щодо забезпечення прав і свобод людини та громадянина і його елементів, зокрема охорони та захисту в побудові системи адміністративного права.Документ Форми взаємодії національної поліції з громадськістю у сфері забезпечення публічної безпеки і порядку(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 132-143, 2020) Комзюк, А. В.; Komziuk, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2615-103XПроаналізовано значення та правові засади взаємодії громадян з поліцією у сфері забезпечення охорони громадського порядку та боротьби з правопорушеннями. Визначено поняття та види форм зазначеної взаємодії. Зроблено висновок про недостатність наукових розробок, присвячених проблемам взаємодії Національної поліції з громадськістю у сфері забезпечення публічної безпеки і порядку, зокрема щодо пошуку нових її форм. Запропоновано для впровадження окремі нові форми взаємодії Національної поліції з громадськістю, використання яких може покращити стан забезпечення правопорядку та боротьби з правопорушеннями.Документ Проблемні питання розробки та імплементації Кодексу України про адміністративні проступки(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 127-134, 2020) Кириченко, О. Ю.; Kyrychenko, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6085-6175Сформульовано й охарактеризовано найбільш проблемні аспекти у процесі розроблення нової редакції Кодексу України про адміністративні правопорушення та окреслено перспективи ухвалення Кодексу України про адміністративні проступки. Надано пропозиції щодо оновлення розділів чинного КУпАП, особливу увагу приділено перегляду системи адміністративних стягнень. Запропоновано авторське бачення структури нового кодексу та його змісту.Документ Актуальні питання удосконалення діяльності поліцейських комісій Національної поліції України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 102-114, 2020) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010Досліджено сучасний стан нормативно-правової бази з питань діяльності поліцейських комісій. На підставі аналізу базового закону, що регулює діяльність Національної поліції України, а також нормативно-правових актів Міністерства внутрішніх справ України сформульовано пропозиції, спрямовані на удосконалення порядку діяльності поліцейських комісій.Документ Нормативне забезпечення права на свободу та особисту недоторканність у світлі міжнародного та національного законодавства(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 93-101, 2020) Абламська, В. В.; Ablamska, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2415-7235Здійснено аналіз нормативного забезпечення права на свободу та особисту недоторканність відповідно до міжнародного і національного законодавства. Наголошено на тому, що право на свободу та особисту недоторканність є природним, невід’ємним і фундаментальним правом кожної людини, у зв’язку з чим гарантовано міжнародно-правовими актами та імплементовано в національне законодавство України. Водночас указане право не є абсолютним, з огляду на що в порядку та випадках, передбачених законодавством, може бути обмежено.Документ Сутність та зміст конкурентоспроможності працівників Національної поліції України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 85-92, 2020) Подорожній, Є. Ю.; Podorozhnii, Ye. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1677-1937Вивчено теоретичні підходи до змісту понять «конкуренція» та «конкурентоспроможність». Обґрунтовано, що конкуренція серед конкурентоспроможних працівників поліції під час зайняття тієї чи іншої посади дозволить досягти високого якісного рівня кадрового складу органів поліції. Узагальнено, що конкурентоспроможність працівника органів Національної поліції України – це сукупність його професійних характеристик, які характеризують його здатність до ефективного виконання покладених на нього завдань та обов’язків щодо охорони правопорядку й протидії правопорушенням і реалізації відповідних прав.Документ Загальнотеоретична характеристика інституту дисциплінарної відповідальності у трудовому праві(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 78-84, 2020) Подорожній, А. Ю.; Podorozhnii, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6649-8978На підставі аналізу поглядів учених щодо тлумачення понять «дисципліна» та «дисципліна праці» запропоновано авторське визначення дисциплінарної відповідальності у трудовому праві. Обґрунтовано, що мета дисциплінарної відповідальності має два аспекти: перший полягає у забезпеченні належної дисципліни праці для подальшого забезпечення ефективного функціонування підприємства, другий – у застосуванні до порушника негативних заходів, що, у свою чергу, дозволяє поновлювати порушені трудові (в тому числі й службові) права. Відповідно до мети сформульовано завдання дисциплінарної відповідальності.