Дисертації (Thesis). УДК 37(043.5)
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9821
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Формування професійної компетентності майбутніх слідчих у процесі фахової підготовки : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Скляр, О. С.; Skliar, O. S.; Міршук, О. Є. - науковий керівникДисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійної компетентності майбутніх слідчих у процесі фахової підготовки.Документ Формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи в освітньому середовищі закладу вищої освіти : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Михайлюк, Н. В.; Mykhailiuk, N. V.; Будянська, В. А. - науковий керівникДисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи в освітньому середовищі закладу вищої освіти.Документ Тенденції розвитку інноваційних шкільних мереж у США в кінці ХХ – на початку ХХІ століття : дисертація(Суми: Сумський державний педагогічний університет імені А. C. Макаренка, 2019) Самойлова, Ю. І.; Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. И.; Сбруєва, А. А. - науковий керівникУ дослідженні з’ясовано тенденції розвитку інноваційних шкільних мереж (ІШМ) у США в кінці ХХ – на початку ХХІ століття. Виявлено стан розробленості досліджуваної проблеми у вітчизняній науковій думці. Доведено наявність у досліджуваній сфері розвиненого міждисциплінарного дискурсу, що включає дослідження в галузі соціальної філософії, політології, освітньої інноватики, освітнього менеджменту, дидактики, професійної педагогіки, порівняльної педагогіки. Виокремлено та схарактеризовано такі аспекти розгляду ІШМ як освітнього феномену: теоретико-методологічний, соціально-філософський, освітньо-політичний, управлінський, дидактико-технологічний, професійно-педагогічний та порівняльно-педагогічний. Деталізовано стан розроблення досліджуваної проблеми у вітчизняних порівняльно-педагогічних дослідженнях і, зокрема, у порівняльно-педагогічній американістиці. Констатовано відсутність у вітчизняній педагогічній компаративістиці цілісних досліджень тенденцій розвитку інноваційних шкільних мереж у США.