Bulletin of Kharkiv National University of Internal Affairs. Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/13

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ / Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків: ХНУВС, 1995. - Виходить щоквартально. - ISSN 1999-5717.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний погляд на інформаційні послуги сервісних центрів МВС України
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2021. – № 3 (94). – С. 99-112, 2021) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Князюк, О. Г.; Kniaziuk, O. H.
    Досліджено процедури реалізації інформаційних послуг сервісними центрами МВС України. Підкреслено множинність інформаційних послуг і відмінність у процедурах їх надання, що обумовило необхідність класифікації цих процедур з метою виявлення їх принципових особливостей. Виділено специфічні ознаки інформаційних послуг сервісних центрів МВС України. Запропоновано внести зміни до норм чинного законодавства щодо вдосконалення процедури реалізації інформаційних послуг сервісними центрами МВС України.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія оперативних підрозділів під час здійснення оперативного обслуговування об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням Інтернет
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2015. - № 2 (69). - С. 60-66., 2015) Жицький, Є. О.; Zhitskii, Y. O.
    Проаналізовано зміст терміна «взаємодія» та розкрито його структурні елементи в контексті оперативно-розшукової діяльності. Виділено кілька проблемних питань у сфері взаємодії оперативних підрозділів під час оперативного обслуговування високотехнологічних об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням Інтернет. Запропоновано шляхи вирішення цих проблемних питань. Виділено провідні суб’єкти внутрішньої та зовнішньої взаємодії. Сформульовано найбільш результативні напрями у міжнародній взаємодії в контексті досліджуваної проблематики.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток оперативного обслуговування об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням Інтернету
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2015. - № 1 (68). - С. 41-48., 2015) Жицький, Є. О.; Zhitskii, Y. O.
    Проаналізовано становлення оперативного обслуговування об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням інтернету, та визначено основні тенденції розвитку такої діяльності. Виділено два етапи розвитку оперативного обслуговування об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням інтернету: 1) становлення оперативного обслуговування як самостійного інституту оперативно-розшукової діяльності; 2) впровадження у сферу економіки інтернету, який дав поштовх до виникнення нових видів згаданого інституту. За результатами аналізу запропоновано більш широке застосування аналітичної розвідки у рамках здійснення досліджуваного виду оперативного обслуговування.
Сайт видання: http://visnyk.univd.edu.ua/