Користувач: Oleksandr Shlomin
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Oleksandr Shlomin
13 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 13
Публікація Тренінгові технології як засіб формування професійної ідентичності працівників поліції протягом професіогенезу(Право і безпека. - 2020. - № 1 (76). - С. 167-171, 2020) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінРозглянуто результати дослідження ефективності впливу тренінгових процедур на динаміку професійної ідентичності курсантів. Виявлено, що тренінг розширює знання курсантів з питань професійної ідентичності поліцейських, сприяє поглибленню їх знань щодо передумов професійного становлення та розвитку, окреслює їх пріоритети у професійній діяльності. Установлено, що після тренінгу є позитивна динаміка зростання рівня як професійної ідентичності курсантів у цілому, так і її окремих компонентів, зокрема зазнали змін проєктно-поведінковий та мотиваційно-ціннісний компоненти професійної ідентичності.Публікація Комунікативна компетентність як складова професіоналізму майбутніх поліцейських(Особистість, суспільство, закон: психологічні проблеми та шляхи їх розв’язання: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 30 берез. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 230-232, 2017) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінРозглянуто зміст комунікативної компетентності поліцейського, що являє собою сукупність надбаних знань, умінь та навичок, тобто компетенцій, за допомогою яких він може ефективно взаємодіяти й спілкуватися у професійних ситуаціях.Публікація Психологічні особливості професіогенезу працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України : автореферат дисертації(Харків, 2020) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Шломин, А. Ю.; Олександр Шломін; Шевченко, Л. О. - науковий керівникУ дисертації здійснено теоретичний аналіз та емпіричне вивчення психологічних особливостей професіогенезу працівників поліції підрозділів превентивної діяльності. Розкрито зміст понять професіогенез, професійне становлення, професійний розвиток, професіоналізація, професійна самосвідомість, професійна ідентичність, професійне самоздійснення, професійно важливі якості особистості. Надана психологічна характеристика професійної діяльності працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України, визначено що у сучасних соціально-економічних умовах під час реформування правоохоронної сфери переосмислюється поняття професіоналізму. Розроблено та апробовано психологічний тренінг для працівників поліції, спрямований на оптимізацію їх професіогенезу.Публікація Психологічні особливості професійної діяльності працівників поліції підрозділів превенції(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 324 - 326., 2020) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінПоліцейська діяльність підрозділів превенції – це особливий вид діяльності в правоохоронній сфері, яка відповідно до діючих правових норм здійснюється та реалізується спеціальними державними підрозділами, їх посадовими особами, має свій зміст, об’єкт, суб’єктів та завдання діяльності. Полицейская деятельность подразделений превенции - это особый вид деятельности в правоохранительной сфере, которая в соответствии с действующими правовми нормами осуществляется и реализуется специальными государственными подразделениями, их должностными лицами, имеет свое содержание, объект, субъектов и задачи деятельности. The police activity of the prevention units is a special a type of activity in the law enforcement sphere, which, in accordance with the current legal norms, is carried out and implemented by special government departments, by their officials, has its own content, object, subjects and tasks of activity.Публікація Зміст професійної компетентності працівників поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 273-275, 2018) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінРозглянуто поняття професійної компетентності працівників поліції. Означено основні структурні компоненти професійної компетентності: пізнавальна, особистісно-індивідуальна, управлінська, психолого-педагогічна.Публікація Конфліктологічна компетентність майбутніх поліцейських(Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VII Харків. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 берез. 2018 р.) / МВС України, Харк. нац. ун-т внутр. справ, ф-т № 6, Каф. соціології та психології. - Харків, 2018. - С. 130 - 133, 2018) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінЗазначаєтьс, що під час теоретичного та практичного навчання у курсантів необхідно формувати професійні компетенції, в тому числі конфліктологічну як важливу складову його професіоналізму.Публікація Складові професійної компетентності майбутнього поліцейського(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 7 квіт. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 239-242, 2017) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінРозглянуто складові професійної компетентності майбутніх поліцейських, визначено їх внутрішню несуперечливість та особливості формування під час навчання у предметному контексті майбутньої професійної діяльності.Публікація Професійно-особистісні якості працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції на різних етапах професійного становлення(Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 10. - С. 143-155, 2019) Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінПредставлено результати вивчення деяких професійно значущих якостей особистості працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України, оскільки модернізація правоохоронної системи в цілому обумовлює об'єктивну потребу в удосконаленні професійної підготовки працівників поліції, формуванні професійно значущих якостей починаючи з етапу навчання курсантів у вищих навчальних закладах. Отримані результати дослідження свідчать про необхідність диференційованого підходу до визначення комплексу професійно важливих якостей особистості працівників поліції підрозділів превентивної діяльності та їх розвитку у процесі професіогенеза, створення дієвих програм психологічного супроводження професійної діяльності працівників підрозділів превенції.Публікація Особливості професійного самоставлення працівників поліції підрозділів превентивної діяльності(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 523-524., 2019) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінАвтором зазначено, що практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вони становлять як науково-теоретичний, так і практичний інтерес та можуть бути використані у науково-дослідній діяльності для подальшої розробки психограми працівників поліції підрозділів превенції та розробки дієвих програм психологічного супроводження професійної діяльності поліцейських, оскільки динамічний характер превентивної діяльності поліції, використання в ній новітніх інформаційних технологій, ускладнення завдань, які виконуються підрозділами превенції, зростання відповідальності за організацію забезпечення публічної безпеки і порядку обумовлюють об’єктивну потребу у підготовці професіоналів – поліцейських нової формації, з позитивним ставленням до себе та до своєї професійної діяльності.Публікація Специфіка професійного самоставлення працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 321-326, 2019) Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; Олександр ШломінРозглянуто особливості професійного самоставлення працівників підрозділів превентивної діяльності поліції на різних етапах професіогенезу. Встановлено, що вони загалом позитивно ставляться до себе як до професіонала, оцінюють свою діяльність як соціально значущу. Для першокурсників характерна внутрішня конфліктність професійного самоставлення. Поліцейським з досвідом роботи властиве переживання єдності своєї особистості з обраною професією.