Користувач:
Анна Решитько

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Анна Решитько

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Робочий зошит з навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська)» до теми «Міжнародне право» для студентів спеціальності 081 Право: [навчальний посібник]
    (Харківського національного університету внутрішніх справ Сумська філія, 2024) Решитько, А. Д.; Reshytko, A. D.; Анна Решитько
    Робочий зошит призначений для студентів спеціальності 081 Право, для яких розуміння фахових іншомовних текстів є професійною необхідністю. Робочий зошит містить завдання та рекомендації, що сприятимуть розвитку навичок читання та перекладу, вмінь будувати усне висловлювання за темою «Конституційне право Великобританії та США», передбаченими освітньо-професійною та робочою програмою, може бути використаний для формування комунікативних компетенцій в усній та письмовій формах.
  • Ескіз
    Публікація
    Лінгвістичні особливості англійських юридичних текстів
    (Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 24 трав. 2024 р.). – Суми: СФ ХНУВС, 2024. – С. 285-286, 2024) Решитько, А. Д.; Reshytko, A. D.; Анна Решитько
    Відзначено, що у світі права, точність і чіткість є ключовими аспектами. Юридичні тексти мають особливу мовну природу, що відрізняє їх від інших типів текстів. Розглянуто лінгвістичні особливості юридичних текстів та їх вплив на сприйняття і розуміння правової інформації.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегії навчання іноземним мовам майбутніх юристів
    (Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 62, т. 2. - С. 279-284, 2023) Решитько, А. Д.; Reshytko, A. D.; Самойлова, Ю. І.; Samoilova, Yu. I.; Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Юлія Самойлова; Г.Г. Довгополова; Анна Решитько
    Статтю присвячено стратегіям навчання іноземної мови для здійснення професійної діяльності. Наводяться визначення поняття «стратегія навчання», актуалізованого у сфері мовної освіти. Дається класифікація навчальних стратегій з урахуванням принципів компетентнісно-модульної організації навчального процесу. Пропонується виокремлювати такі стратегії навчання бакалаврів англійської мови: мовні, комунікативні, інтегративні творчі стратегії. Дані стратегії рекомендується вважати ефективними для бакалаврату немовного вишу. Стратегії співвідносяться з компетенціями, формуванню яких вони сприяють, і навіть із категорією «уміння». Мовні вміння передбачають накопичення спеціальної термінології за фахом; активне освоєння граматичних конструкцій, притаманних ділового стилю. Комунікативні вміння – це вміння обробляти та інтерпретувати інформацію; володіти мовним етикетом, листуватися англійською; використовувати країнознавчі та культурні фонові знання. Інтегративні вміння полягають у здібностях самостійно знаходити різні джерела інформації іноземною мовою; обробляти, інтерпретувати інформацію; реалізовувати продукт із використанням комунікаційних та інформаційних технологій. Розглядаються питання, пов’язані з організацією навчання через систему вправ. Стратегії, компетенції (уміння) та вправи представлені системно взаємопов’язаними.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання смарт-технологій у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностей
    (Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Філологічні науки. – 2024. – Вип. 1 (208). – С. 143-148, 2024) Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Решитько, А. Д.; Reshytko, A. D.; Г.Г. Довгополова; Анна Решитько
    Описано сучасні проблеми викладання іноземної мови для студентів немовних спеціальностей узакладах вищої освіти з метою розвитку та вдосконалення їх професійної компетентності за допомогою використання Інтернет- та SMART-технологій. Зазначено, що викладання іноземної мови у відповідності до професійного спрямування має здійснюватися за допомогою сучасних Інтернет-технологій, що підвищують мотивацію та пізнавальну активність здобувачів вищої освіти, усувають психологічний бар'єр у процесі використання іноземної мови як засобу спілкування у закладі вищої освіти та в подальшій професійній діяльності.