Користувач: Ірина Нечітайло
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Ірина Нечітайло
6 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Публікація Предмети заздрості юнаків та дівчат у контексті їх схильності до девіантної поведінки(Психологічний часопис = Psychological journal. - 2023. - № 5 (73). - С. 52-58, 2023) Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; Мілорадова, Н. Е.; Miloradova, N. E.; Natalia Miloradova; Ірина НечітайлоРозглянуто предмет заздрості у юнаків та дівчат в контексті їх схильності до девіантної поведінки. Зазначено, що девіантна поведінка розуміється як така, що відхиляється від прийнятих у суспільстві норм та правил. Наголошено на тому, що заздрість можна охарактеризувати як негативне ставлення до переваги іншої людини і бажання отримати те, чим володіє ця людина. Визначено основні психолого-правоі характеристики заздрісності студентів -юнаків та дівчат у контексті девіантної поведінки. Визначено рівень вираженості заздрощів у курсантів - юнаків та дівчат та вивчено гендерні особливості взаємозв'язку девіантної поведінки із заздрістю до різних предметних сфер. Підкреслено, що заздрість не є моральним почуттям і саме неповноцінність суб’єкта є центральною проблемою заздрості. Множинні гендерні відмінності в заздрості, виявлені в юнацькому віці, у міру дорослішання мінімізуються.Публікація Психологічні наслідки війни: міждисциплінарний нарис про Харківщину та її мешканців : монографія(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; Пономаренко, Я. С.; Ponomarenko, Ya. S.; Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; Сокуренко, В. В.; Valerii Sokurenko; Olena Yevdokimova; Пономаренко (Посохова) Яна Сергіївна; Твердохвалова Юлія; Оксана Брусакова; Ірина Нечітайло; Сокуренко, В. В. - редакторМонографія базується на результатах емпіричного дослідження, проведеного авторами (n = 730; онлайн-опитування). Основу інструментарію склали психодіагностичні методики: 1) «Модифікована шкала суб’єктивного благополуччя БіБіСі»; 2) «Опитувальник нервово-психічного напруження» (Т. А. Нємчин); «Опитувальник травматичного стресу» (І. О. Котєнєв). Монографія має міждисциплінарне теоретико-методологічне, практичне і прикладне значення. Її результати будуть цікавими для широкого кола науковців та дослідників, які є представниками гуманітарних, соціальних та поведінкових наук, для студентів, аспірантів та докторантів, які є здобувачами відповідних освітньо-професійних та освітньо-наукових програм (особливо зі спеціальностей 053 «Психологія» і 054 «Соціологія» тощо), для викладачів закладів вищої освіти, які забезпечують підготовку за вказаними вище та іншими спеціальностями. Результати емпіричного дослідження, презентовані у монографії, можуть бути корисними для місцевих громад, зокрема відділів соціального захисту населення, освіти тощо, психологічних служб, організацій, які здійснюють психологічну допомогу населенню; профільних медичних установ та окремих відділень медичних закладів, що спеціалізуються на психореабілітації.Публікація Особливості проявів агресивності чоловіків та жінок у різних вікових групах: дослідження структурних компонентів(Перспективи та інновації науки. - 2024. - № 4(38). - С. 977-991, 2024) Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; Ірина НечітайлоВизначено структурні особливості проявів агресивності у чоловіків та жінок в різних вікових групах. Проведено аналітичне розмежування термінів «агресія» і «агресивність». Наголошено, що структури агресивності відрізняються у різних статевих та вікових групах, поряд з цим, результати доводять хибність твердження стосовно того, що чоловіки в цілому є більш агресивними, ніж жінки.Публікація Нормалізація життя як функція закладів освіти в умовах війни (на прикладі українських шкіл)(Габітус. - 2024. - Вип. 58. - С. 53-57, 2024) Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; Ірина НечітайлоРозглянуто концептуалізація такої неспецифічної функції закладів освіти (а разом із тим й інституту освіти у цілому), як нормалізація життя, що проявила і проявляє себе в умовах війни. Підкреслено, що війна є тією катастрофічною подією, яка має глобальні масштаби і наслідки та переводить усіх без винятку громадян суспільства, яке від неї потерпає, у стан уразливості. Їхнє життя потребує нормалізації для того, щоб витримувати навантаження тяжких воєнних умов, умовностей, обмежень тощо. Така функція освіти, як нормалізація життя в умовах війни, передбачає певне підтягування наявних умов життя учасників освітнього процесу до довоєнного рівня, зокрема в аспектах налагодження ритму життя, розпорядку дня, забезпечення соціальної виключності, комунікації, потреби у спілкуванні з іншими людьми, що відрізняються за віком, статтю та іншими особистісними і соціальними характеристиками.Публікація Деякі загальні показники суб’єктивного благополуччя, нервово-психічного напруження і посттравматичного стресу населення м. Харкова і Харківської області в умовах війни(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 232-234, 2024) Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; Ірина НечітайлоВідслідковано стан психічного здоров’я цивільного населення Харківщини. Підкреслено необхідність запровадження на регіональному рівні програм для цивільного населення, які б включали психоедукаційні заходи, спрямовані на формування здатності розпізнавання тривожних ознак нервово-психічного напруження і посттравматичного стресу, навичок психологічної самопідтримки, самодопомоги і релаксації, актуалізації й активації внутрішніх та зовнішніх ресурсів життєздатності і життєстійкості.Публікація Психолого-правові аспекти кримінальних правопорушень проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей : монографія(Харків : Факт, 2022. - 276 с., 2022) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Бандурка, І. О.; Bandurka, I. O.; Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; Александров, Ю. В.; Aleksandrov, Y. V.; Греса, Н. В.; Hresa, N. V.; Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; Філоненко, В. М.; Filonenko, V. M.; Чепіга, Л. П.; Chepiga, L. P.; Шахова, О. Г.; Shakhova, O. H.; Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.; Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; Iryna Bandurka; Olena Yevdokimova; Володимир Філоненко; Твердохвалова Юлія; Чепіга Лада Петрівна; Олена Шахова; Греса Наталія Володимирівна; Ігор Шелкошвеєв; Ірина Нечітайло; Шиліна Алла АндріївнаВ монографії «Психолого-правові аспекти кримінальних правопорушень проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей» репрезентовано комплексний аналіз питань запобігання педофілії в Україні. Розкрито поняття та правовий статус дитини за національним та міжнародним законодавством, проаналізовано стан законодавства про кримінально-правовий захист дитинства в Україні, репрезентовано класифікацію злочинів проти дитинства й розкрито правові наслідки кримінальних правопорушень проти дітей. У психологічних розділах монографії представлено результати проведеного науковцями кафедри соціології та психології Харківського національного університету внутрішніх справ дослідження психологічних характеристик злочинців, засуджених за злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей, які перебувають в установах виконання кримінальних покарань Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України. У психологічному дослідженні були використані проєктивні методи діагностики, які надали можливість створити експериментальні ситуації, за інтерпретацією яких психологи отримали інформацію щодо специфічної системи особистісних якостей, притаманних цим засудженим, що дало змогу визначити специфіку їх мотивів, потреб, почуттів, а відповідно й поглибити наукове розуміння причин їхніх вчинків та заходів протидії. Новацією зазначеної монографії, яка позитивно виокремлює її серед інших наукових видань, є презентовані практичними психологами матеріали тренінгів для вчителів, вихователів і батьків, розроблені з орієнтацією на дітей різного віку, щодо недопущення втягнення дітей до секстингу та профілактики статевих злочинів проти дітей. Матеріали монографії будуть корисними як для науковців, так і для курсантів, студентів і слухачів закладів вищої освіти системи МВС України, для практичних психологів поліції та працівників слідчих і оперативно-розшукових підрозділів, а також для батьків, підлітків та всіх, хто цікавиться питаннями захисту дітей від сексуальних домагань. Монографія рекомендована до використання у процесі освітньопрофесійної підготовки фахівців за спеціальностями 053 «Психологія» та 081 «Право».