Користувач:
Олександр Зозуля

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Олександр Зозуля

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Публікація
    Legal regulation of foreign affairs governance: foreign experience for Ukraine
    (DIXI. – 2023. – Vol. 25, № 2. – P. 1-16, 2023) Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; Dovhan, O. I.; Довгань, О. І.; Олександр Зозуля
    The organization of foreign affairs governance in different countries reveals differences in approaches to legal regulation in the status, competence, structure and principles of interaction of foreign affairs governance bod-ies. This is primarily due to the peculiarities of the form of government and the state system, the practice of public administration and current foreign policy goals. The advantages and shortcomings of the organization of foreign affairs governance in different countries should be one of the main sources of optimizing the foreign affairs governance of Ukraine. That is why the purpose of this article is to analyze the advantages and disad-vantages of different approaches to the legal regulation of foreign affairs governance, to determine features of the legal status of subjects of foreign affairs governance in different countries, as well as to substantiate the priority areas for improving the Organization of foreign affairs governance in Ukraine. This leads to the use of dialectical, formal-legal, comparative-legal, system-structural, logical-semantic and other scientific methods. Effective implementation of foreign policy requires a modern constructive organization of foreign affairs gov-ernance, taking into account the peculiarities of the state system, foreign policy interests and potential of the state, as well as progressive trends and positive experience of other states. Proper legal organization of foreign affairs governance should provide for its integration into a single system of public administration, centralization and hierarchical of the system of foreign affairs governance bodies, the system-forming role of the Ministry of Foreign Affairs, clear division of powers between it and higher authorities, professional diplomatic service etc
  • Публікація
    Шахрайство через електронні комунікації: зауваження до законопроєкту
    (Форум права. - 2023. - № 4(77). - С. 63-72, 2023) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; Олександр Зозуля
    Надано оцінку відповідності законопроєкту "Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо встановлення відповідальності за електронно-комунікаційне шахрайство" контексту змісту електронних комунікацій та врахування вимог і викликів сучасного інформаційного суспільства. Встановлено, що з урахуванням широкого поширення сучасних електронних технологій, в останній час особливого значення набула проблема визначення особливостей електронних комунікацій як складової електронно-комунікаційного шахрайства в контексті сучасних тенденцій та розвитку інформаційного суспільства, в тому числі, й щодо використання в правовому полі. Змістом вітчизняного законодавства у контексті електронних комунікацій стало правове осучаснення змісту технологічних новацій, пов'язаних із комунікаційними та інформаційними системами та протидією електронно-комунікаційному шахрайству. Деякими недоліками законопроєкту визначені термінологічна неоднозначність тлумачення визначення "електронно-комунікаційне шахрайство"; можливість існування у кібершахрайстві інших аспектів, не врахованих із заволодінням майном чи отриманням права на майно; можливість становлення неадекватними для нових методів атак чи шахрайства вже сформульованих термінів при швидкому розвитку технологій електронних комунікацій; занадто широкий обсяг визначення із різних аспектів створення, керівництва, участі у шахрайських організаціях та їх спільнотах. Показано, що законопроєкт був викликаний лише ілюзорною можливістю надмірної адаптації сучасного розуміння електронних комунікацій до використовуваних протягом багатьох років норм Кримінального кодексу України стосовно шахрайства, не вдаючись до необґрунтованого змішування понять і категорій. Вирішення проблеми кібершахрайства вимагає більш обережного та обґрунтованого підходу до правового регулювання, де враховувалися би як сучасні виклики, так і вже існуючі стандарти та норми.
  • Публікація
    Імідж і репутація у формуванні бренду Національної поліції України: проблемні питання
    (Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 191-193., 2019) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; Олександр Зозуля
    Автором статті зазначено, що Національна поліція України щодо набуття бренду високопрофесійного правоохоронного органу, попри бажання скорішого, іноді недостатнього щодо вживаних засобів і заходів, та суперечливих висловів її працівників і недосконалого законодавства, потребує на подальшу планомірну роботу з підвищення її іміджу та репутації.
  • Публікація
    Поняття відомчого контролю в адміністративному праві
    (Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). - Харків : ХНУВС, 2019. - С. 85-87, 2019) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; Олександр Зозуля
    Зазначається, що відомчий контроль – це форма державної діяльності з перевірки стану державного управління (діяльності нижчих органів і підпорядкованих об’єктів управління) в певній галузі, здійснювана вищестоящими державними органами – відомствами (міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, національними комісіями тощо). Відомчий контроль розрізняється за сферами діяльності, що підлягають контролю та за організацією взаємозв’язку контролюючого суб’єкта і контрольованого об’єкта на: внутрівідомчий (внутрішній), надвідомчий (зовнішній, позавідомчий), міжвідомчий (функціональний) контроль; за терміном дії – на повсякденний та безперервний.