Користувач: Федоренко Олена
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Федоренко Олена
9 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Публікація Психодіагностичний потенціал тесту «Незвичайне використання» для дослідження креативності правоохоронців(Вісник Національного університету оборони України. - 2024. - Вип. 1(77). - С. 5-16, 2024) Барко, В. І.; Barko, V. I.; Барко, В. В.; Barko, V. V.; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Федоренко ОленаСтаття присвячена проблематиці дослідження психодіагностичних можливостей адаптованої методики «Незвичайне використання» Дж. Гілфорда з метою вивчення індивідуальних особливостей курсантів закладів освіти МВС України з специфічними умовами навчання і працівників поліції. Наразі не розроблено українськомовних варіантів цього тесту для правоохоронців, хоча його психодіагностичний потенціал досить вагомий і може використовуватися в процесі психологічного супроводу працівників сектору безпеки й оборони нашої держави. Надано українськомовний текст і ключі до тесту, розкрито методику його використання практичними психологами з метою дослідження показників креативності особистості. Наведено основні психометричні характеристики цього тесту: критеріальну валідність, надійність (ретестову і паралельних форм), внутрішню узгодженість тощо, наведені середньостатистичні тестові норми і дані щодо статистичного зв’язку креативності з успішністю навчання.Публікація Перша психологічна допомога в гострих стресових ситуаціях : навчально-практичний посібник(Харків : ХНУВС, 2022. – 84 с., 2022) Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; Харченко, С. В.; Kharchenko, S. V.; Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; Макарова, О. П.; Makarova, O. P.; Макаренко, П. В.; Makarenko, P. V.; Медведєва, О. В.; Medvedieva, O. V.; Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; Федоренко Олена; Svitlana Kharchenko; Вікторія Доценко; Olena Makarova; Павло ЧервонийУ навчально-практичному посібнику висвітлено матеріал, що відображає сучасний стан питань щодо надання першої психологічної допомоги. Для курсантів і студентів, психологів та науково-педагогічного складу закладів вищої освіти МВС, практичних психологів, працівників підрозділів ювенальної превенції, патрульної поліції, дільничних офіцерів поліції та всіх, хто працює з людьми, які опинилися в екстремальній ситуації та страждають від гострого стресу.Публікація Інформаційний тероризм як спосіб психологічного впливу на людину(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 327-331, 2024) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Федоренко ОленаПідкреслено, що особливістю інформаційного тероризму є те, що він використовує маніпуляції як механізм впливу на людей як для руйнування сталих уявлень і ідей, так і для формування нових ідей та цілей, дестабілізуючи здоровий глузд людини, сіючи сумніви у правильності наявних життєвих позицій шляхом стимулювання панічних думок і настроїв.Публікація Influence of educational environment on the formation of skills among future professionals(Amazonia Investiga. – 2024. – Vol. 13, Issue 73. – P. 128-138, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; Kovalenko, Yu.; Pavlyk, O.; Lukin, B. P.; Лукін, Б. П.; Федоренко Олена; Ольга Марченко; Лукiн Богдан ПавловичПроблемою дослідження є визначення впливовості факторів едукаційного середовища закладу вищої освіти на процес формування професійних (Hard Skills) і соціальних компетентностей (Soft Skills) майбутніх фахівців. Дослідження, що пропонується, належить до наукових розвідок змішаного типу, оскільки містить узагальнення, засновані на теоретичному аналізі наукових положень щодо сутності ключових понять статті, факторний аналіз емпіричних даних, які виміряні для кількісної характеристики впливу чинників зовнішнього та внутрішнього освітнього середовища, якісні узагальнення результатів факторного аналізу. Збір емпіричних даних здійснювався у процесі спостереження за групою студентів (n = 925): опитування, анкетування, тестування, інтерв’ювання. Результати дослідження доцільно врахувати у процесі реалізації моделі випускників закладів вищої освіти. Дослідження показало, що майбутні фахівці повинні володіти не тільки професійними навичками, а й розвивати м’які навички, формування яких має відбуватися паралельно.Публікація Communicative competence of law enforcement officers(Brazilian Journal of Education, Technology and Society (BRAJETS). – 2023. – Vol.16, № 2. – P. 349-360, 2023) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; Kharchenko, S. V.; Харченко, С. В.; Makarova, O. P.; Макарова, О. П.; Makarenko, P. V.; Макаренко, П. В.; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; Olena Makarova; Федоренко Олена; Natalia Miloradova; Павло Червоний; Вікторія Доценко; Svitlana KharchenkoУ статті розглядаються актуальні проблеми комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів, зокрема негативні наслідки для суспільства, спричинені недостатнім професіоналізмом працівників правоохоронних органів у комунікативній сфері. Парадигмою дослідження є твердження про те, що найважливішим аспектом професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ є робота з людьми, але на відміну від інших професій, специфіка побудови міжособистісних стосунків з людьми у працівників органів внутрішніх справ визначається особливі умови праці, незвичайні обставини, а також випадки та ситуації, несхожі одна на одну. У зв'язку з цим виникає потреба у вдосконаленні комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів. З позицій інтегративного підходу проаналізовано феномен комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів; виявлено існуючі прогалини у цій сфері та необхідні «точки» для докладання зусиль для покращення ситуації.Публікація Вплив емоційних станів на психологічну готовність військовослужбовців НГУ до службово-бойової діяльності(Вісник науки та освіти. - 2024. - № 9(27). - С. 1070-1084, 2024) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Колісніченко, В. В.; Kolisnichenko, V. V.; Федоренко ОленаСтаття присвячена дослідженню феномена «психологічна готовність» військовослужбовців Національної гвардії України до професійної діяльності. На підставі oгляду і узагальнення нaукoвиx дocлiджeнь впливу емоційних станів на психологічну готовність військовослужбовців до діяльності в складних умовах. Досліджено вплив тривожності на психологічну готовність військовослужбовців НГУ до службово-бойової діяльності. За результатами аналізу досліджень було встановлено, що готовність до професійної діяльності – це особливий, тривалий психічний стан, який характеризується оптимальною мобілізацією всіх ресурсів організму і формується на основі сукупності особистісних якостей людини та завдяки цілеспрямованій підготовці до виникнення цього стану. У статті розглянуто ступені прояву стану нервово-психічної напруги, інтенсивність якої впливає на діяльність людини. Виокремлено і розглянуто типи ситуацій, які викликають нервове напруження, і є причиною виникнення негативних психічних станів (тривоги, страху, тривожно-боязкого збудження, панічних атак тощо). Розглянуто синдром психоемоційної напруги, наслідком впливу якого є зниження продуктивності та ефективності професійної діяльності людини. Визначено, що джерелом вказаного синдрому є тривога та розкрито зміст так званого «тривожного ряду», прояви якого призводять до значних особистісних і поведінкових порушень і негативно впливають як на діяльність людини, так і на готовність до неї. Для визначення особливостей прояву емоційних станів, військовослужбовців Національної гвардії України була проведена діагностика видів (особистісну та ситуативну) та рівнів їхньої тривожності. Проведене дослідження показало, що тривожність як психічний стан військовослужбовця негативно впливає на готовність до професійної діяльності. Отримані результати свідчать про те, що для підвищення рівня психологічної готовності, виникає необхідність розробки і запровадження спеціальної програми психологічної підготовки військовослужбовців НГУ до діяльності в складних умовах.Публікація Про особливості підготовки психологів для Національної поліції в закладах вищої освіти МВС України в умовах воєнного стану(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 55-57, 2024) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Федоренко ОленаПроаналізовано та обґрунтувано актуальність діяльності та підготовки психологів для підрозділів Національної поліції України. Визначено основні напрями діяльності психологів з поліцейськими під час дії воєнного стану.Публікація Особливості мотивації та її вплив на готовність військовослужбовців Національної гвардії України до здійснення професійної діяльності(Вісник науки та освіти. - 2024. - № 7(25). - С. 1105-1120, 2024) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; Федоренко Олена; Забора Андрій ВолодимировичСтаття присвячена дослідженню феномена «готовність» до професійної діяльності військовослужбовців Національної гвардії України. Розглянуто сутність поняття «готовність» в контексті здійснення професійної діяльності військовослужбовцями, досліджено особливості мотивації військовслужбовців з різним рівнем готовності до службовобойової діяльності. Встановлено, що готовність до професійної діяльності – це стан, що передує певній діяльності, в якому концентруються можливості людини, які досягають вищого ступеня; він проявляється перед, при виконанні й при завершенні службового завдання. Стан готовності до професійної діяльності має різні рівні й компонентну структуру; прояв готовності залежить від особливостей особистості й умов діяльності. У статті конкретизовано, що готовність військовослужбовця НГУ до професійної діяльності – це особистісне утворення, яке формується шляхом цілеспрямованого педагогічного впливу на формування у військовослужбовця готовності до виконання службово-бойових завдань, до захисту України та забезпечує узгодження ним знань про зміст та структуру професійної діяльності, вимог цієї діяльності до його професійної підготовленості. Виокремлено складові мотивації, які впливають на стан готовності військовослужбовця до професійної діяльності: професійне покликання; професійні наміри; потреба в професійній діяльності; мета в професійній діяльності; індивідуальні смисли; професійна установка особистості; ставлення до діяльності. Для визначення особливостей мотивації військовослужбовців Національної гвардії України було проведено дослідження, що впливає на стан їхньої готовності до професійної діяльності. Проведене дослідження показало, що готовність до професійної діяльності пов’язана із мотивацією професійної майстерності, яка визначає успішність професійної діяльності.Публікація Методичні рекомендації щодо формування безпечної поведінки дітей у соціальних мережах(Харків : ХНУВС, 2021. – 60 с., 2021) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Yu. V.; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Костянтин Бугайчук; Valerii Sokurenko; Федоренко Олена; Natalia Miloradova; Юрій Гнусов; Вікторія ДоценкоУ методичних рекомендаціях розглянуто психологічні та педагогічні питання, пов’язані із формуванням безпечної поведінки дітей у соціальних мережах, профілактикою суїцидальної поведінки дітей у контексті залучення їх до небезпечних груп у мережі Інтернет та в соціальних мережах. Надано рекомендації працівникам поліції підрозділів ювенальної превенції та батькам щодо попередження вказаних явищ. Матеріали можуть бути корисними для проведення роботи з дітьми, підлітками, вчителями загальноосвітніх шкіл та батьками.