Користувач:
Чишко Катерина Олександрівна

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Чишко Катерина Олександрівна

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Динаміка домашнього насильства під час особливого періоду
    (Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 берез. 2024 р.) : у 2-х ч. – Дніпро : ДДУВС, 2024. – Ч. І. – С. 359-360, 2024) Гром, Н. О.; Hrom, N. O.; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Чишко Катерина Олександрівна
    Домашнє насильство є одним із найаморальніших явищ, яке під час війни лише загострюється, при цьому залишаючись невидимим. На жаль, проблема не зникне сама собою навіть після перемоги України.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація діяльності поліцейських офіцерів громади в місті : практичний посібник
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Бугайчук, К. Л.; Buhaichuk, K. L.; Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Бахаєва, А. С.; Bakhaieva, A. S.; Науково-дослідна лабораторія з проблем наукового забезпечення правоохоронної діяльності та якості підготовки кадрів; Костянтин Бугайчук; Viktor Vasylenko; Чишко Катерина Олександрівна
    У практичному посібнику висвітлено порядок організації роботи поліцейських офіцерів громади в місті. Розглянуто порядок взаємодії поліцейських офіцерів громади із органами самоорганізації населення, органами державної влади та місцевого самоврядування, громадськістю, адміністраціями організацій, підприємств та установ всіх форм власності. Висвітлені типові алгоритми дій поліцейських офіцерів громади з питань протидії кримінальним та адміністративним правопорушенням, проведення аудиту безпеки території адміністративної дільниці та окремих багатоквартирних будинків.
  • Ескіз
    Публікація
    Реформування секторів превенції відділів поліції (ПОГ І ДОП)
    (Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 берез. 2024 р.) : у 2-х ч. – Дніпро : ДДУВС, 2024. – Ч. І. – С. 423-424, 2024) Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Чишко Катерина Олександрівна
    Доведено необхідність перегляду концепції проєкту «Поліцейський офіцер громади», в тому числі з урахуванням досвіду останніх двох років, протягом яких діє режим воєнного стану.
  • Ескіз
    Публікація
    Кореляція термінів «громадський порядок» і «публічний порядок», «громадська безпека» та «публічна безпека»
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2024. – № 2 (105), ч. 1. - С. 93-102, 2024) Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Чишко Катерина Олександрівна
    Запропоновано авторський підхід щодо розуміння термінів «громадський порядок» і «публічний порядок», «громадська безпека» та «публічна безпека», а також визначення їх співвідношення за змістовим обсягом, яке не вносить дисбаланс у чинне законодавство, а за умови використання такого підходу стає можливим подальше узгодження норм міжнародних і національних правових актів; нівелюється дискусія щодо завдань поліції, адже, забезпечуючи публічний порядок і безпеку, вона здійснює набагато ширшу діяльність із виявлення, попередження та припинення адміністративних правопорушень, що є одним із напрямів роботи поліцейських згідно зі ст. 23 Закону України «Про Національну поліцію», а також доведено, що вказані терміни можуть співіснувати за умови обрання правильного підходу щодо їх розуміння.
  • Ескіз
    Публікація
    Становлення та розвиток підрозділів поліції особливого призначення: ретроспективний аналіз
    (Право і безпека. - 2024. - № 1 (92). - С. 123-132, 2024) Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Пінчук, Р. С.; Pinchuk, R. S.; Чишко Катерина Олександрівна
    Досліджено історичні факти, приписи законів і підзаконних нормативно-правових актів, які в різні періоди регламентували діяльність підрозділів поліції особливого призначення, крізь призму сучасних реалій. Проаналізовано історію виникнення підрозділів міліції та добровольчих утворень, які формувалися зі спеціальною метою, а також розглянуто їх еволюцію– від перших хаотичних несистемних утворень до створення підрозділів поліції особливого призначення, зокрема воєнізованих.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості кримінальної відповідальності поліцейських, що проходять службу в підрозділі поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України “Лють”»
    (Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 берез. 2024 р.) : у 2-х ч. – Дніпро : ДДУВС, 2024. – Ч. І. – С. 581-582, 2024) Пінчук, Р. С.; Pinchuk, R. S.; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Чишко Катерина Олександрівна
    Розглянуто особливості кримінальної відповідальності поліцейських, що проходять службу в підрозділі поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України “Лють”».
  • Ескіз
    Публікація
    Current Issues of Improving Proceedings in Cases of Administrative Offenses in the Context of Compliance with International Standards of Human Rights and Freedoms
    (International Journal of Religion. – 2024. – Vol. 5, № 6. – P. 1156-1163, 2024) Buhaichuk, K. L.; Бугайчук, К. Л.; Vasylenko, V. M.; Василенко, В. М.; Ivantsov, V. O.; Іванцов, В. О.; Chyshko, K. O.; Чишко, К. О.; Костянтин Бугайчук; Viktor Vasylenko; Чишко Катерина Олександрівна; Іванцов Володимир
    У статті досліджується практика Європейського суду з прав людини щодо визнання невідповідності порядку розгляду українськими судами окремих категорій справ про адміністративні правопорушення основним положенням Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. 04.11.1950. На основі аналізу рішення ЄСПЛ «Бантиш та інші проти України», положень Кодексу України про адміністративні правопорушення, Закону України «Про прокуратуру», законопроектів № 10002 від 05.09.2023 р. та № 10002-1 від 22.09.2023 р. Про внесення змін до чинного законодавства України щодо вдосконалення провадження у справах про адміністративні правопорушення автором доведено, що вимоги Європейського суду з прав людини не відповідають рекомендаціям керівних органів. органів Європейського Союзу щодо статусу прокуратури в системі правоохоронних органів, що може спричинити певні правові колізії та проблеми із застосуванням судовими органами України законодавства про адміністративні правопорушення. За результатами дослідження пропонується внести зміни до чинного законодавства України з метою покращення статусу прокурора у провадженні у справах про адміністративні правопорушення та визначення кола суб’єктів, уповноважених представляти обвинувачення в відповідні справи.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародні інструменти інституційного забезпечення запобігання та протидії корупції: становлення, зміст та перспективи реалізації в Україні
    (Юридичний науковий електронний журнал. - 2023. - № 1. - С. 670-673, 2023) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Сергій Шатрава; Чишко Катерина Олександрівна
    Проаналізовано організаційно-правові аспекти запобігання та протидії корупції в країнах Північної Америки, виокремлено позитивний досвід антикорупційної політики у розрізі його можливого впровадження в антикорупційну систему України.
  • Ескіз
    Публікація
    Зарубіжний досвід запобігання та протидії корупції в країнах Азії та перспективи його використання в Україні
    (Держава та регіони. Серія: Право. - 2023. - № 1. - С. 348-353, 2023) Шатрава, С. О.; Shatrava , S. O.; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Сергій Шатрава; Чишко Катерина Олександрівна
    У статті проаналізовано досвід запобігання та протидії корупції в країнах Сходу (Китаї, Японії та Сінгапурі). Внаслідок чого зроблено висновок, що антикорупційна державна політика Китаю будується, переважно на репресивних заходах. У Японії утвердились наступні пріоритети в сфері запобігання та протидії корупції: 1) розроблення та активне провадження інструментів запобігання корупції економічного характеру, наприклад обов’язок щодо систематичного звітування політичним керівництвом перед громадськістю, проведення фінансових реформ, у частині фінансування політичних організацій і державних підприємств; 2) формування інституту публічної служби сучасного зразка з гідними умовами праці, стабільно високим грошовим забезпеченням, і розгалуженою системою стимулів; 3) запровадження цивільного контролю за діяльністю державних інституцій, де провідним суб’єктом є громадськість. В основу запобігання та протидії корупції в Сінгапурі покладено ідею про усунення чи мінімізацію причин і умов, які фактично штовхають особу на здійснення корупційних діянь. Із цією метою в країні впроваджено низку дієвих антикорупційних засад і механізмів, серед яких: 1) застосування заходів до обох сторін (як до тих, хто дає хабарі, так і до тих, хто їх приймає); 2) неминуче застосування механізму юридичної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, яке в обов’язковому порядку повинно супроводжуватись громадським осудом, у противному випадку, воно не матиме абсолютного суспільного ефекту; 3) принципове розмежування професійних обов’язків публічних службовців і їх приватних інтересів, із чого випливає, що особа, яка перебуває на публічній службі не повинна вирішувати особисті проблеми чи проблеми своїх родичів використовуючи ресурси, до яких вона має доступ у зв’язку з зайняттям посади публічного службовця; 4) утвердження верховенства закону – досягається за рахунок прийняття судами обвинувальних вироків за матеріалами слідчих органів, внаслідок чого суспільство впевнюється у юридичній законності та ефективності діяльності перших; 5) встановлення зрозумілих і прозорих методів професійної діяльності та реалізації управлінського процесу, зокрема організацію роботи підпорядкованих структурних підрозділів із метою нівелювання умов впливу на адміністративні рішення прийняті в результаті надання неправомірної вигоди, зменшиться кількість фактів корупційних дій тощо. Акцентовано увагу на тому, що чинна антикорупційна система в Україні лише за останні роки ввібрала низку ключових антикорупційних механізмів запобігання та протидії корупції, які відповідають міжнародним стандартам. В свою чергу, основою формування останніх слугує зарубіжний позитивний досвід подолання корупції на національному рівні.