Користувач: Филипська Віта Іванівна
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Филипська Віта Іванівна
6 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Публікація Механізми підтримки зворотного зв’язку під час дистанційного формату взаємодії між викладачем і студентами у процесі вивчення англійської мови(Вісник науки та освіти. - 2024. - № 2(20). - С. 1257-1267, 2024) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Филипська Віта ІванівнаУ статті розглянуто зворотний зв’язок як базовий принцип успішного навчання студентів. Розкрито суть зворотного зв’язку та проаналізовано різні підходи до класифікації його видів: інформаційний, оперативний, відкладений та коригуючий; позитивний та негативний; поточний та підсумковий. Досліджено, що дієвість зворотного зв’язку визначається його частотою та якістю, а ефективність зумовлюється, зокрема, розумінням того, що він є поєднанням двох взаємопов'язаних елементів – змісту та термінів надходження. З`ясовано, що популярними на даний час платформами для дистанційного формату взаємодії між викладачем і студентами у процесі вивчення англійської мови є Zoom, Google Meet та Microsoft Teams. У роботі визначено та схарактеризовано основні форми зворотного зв’язку на цих платформах: аудіоповідомлення, записи в чаті, користування «окремою кімнатою», використання функції «Підняти руку» та/або живих емоцій.Публікація Засоби реалізації якісного фідбеку під час викладання іноземної мови у вищій школі(Актуальні питання у сучасній науці. - 2023. - № 1(7). - С. 445-455, 2023) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Филипська Віта ІванівнаРозкрито питання засобів реалізації якісного фідбеку (зворотного зв`язку) під час викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах освіти України. Проаналізовано види зворотного зв’язку у психологічному контексті. Розглянуто особливості, принципи ефективності, дієвості фідбеку як під час аудиторних занять, так і під час дистанційного навчання. Визначено послідовність організації ефективного зворотного зв`язку на всіх етапах практичного заняття іноземної мови. Виокремлено методи, які використовуються для реалізації ефективного зворотного зв’язку, під час практичних занять та під час здійснення тестування студентів, розглядаються аспекти дієвого механізму забезпечення фідбеку, досліджено практичні поради педагогів та дослідників, у тому числі, як правильно формулювати відгуки для студентів.Публікація Діяльнісно орієнтовані технології навчання іноземних мов у ЗВО(Вісник науки та освіти. - 2024. - № 4(22). - С. 1536-1547, 2024) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Филипська Віта ІванівнаСтаття присвячена проблемі дослідженню теоретичних засад діяльнісно орієнтованої технології навчання у закладі вищої освіти України. З’ясовано сутність ключових дефініцій дослідження, а саме: «діяльнісний підхід до навчання», «діяльнісний метод навчання», «діяльнісно орієнтована технологія навчання». Зазначено, що діяльнісно орієнтована технологія навчання іноземних мов – це спосіб реалізації змісту навчання, передбаченого навчальними програмами, що репрезентує таку систему форм, методів і засобів навчання, що забезпечує найбільш ефективне досягнення поставлених цілей в оволодінні мовленнєвими компетентностями шляхом самостійного здобуття знань здобувачами вищої освіти в процесі власної навчально-пізнавальної діяльності. Охарактеризовано особливості та переваги впровадження діяльнісно орієнтованої технології навчання в навчальний процес професійної підготовки майбутніх фахівців; визначено структуру заняття іноземної мови (початковий етап або планування; етап опрацювання або виконання; етап аналізу, оцінювання та систематизації); досліджено методи (метод розумового штурму, метод навчальної дискусії, метод тренінгових вправ, метод змішаного навчання, кейс-метод, тезаурусний метод, метод ділових ігор, метод проектів) та форми навчання даної технології (фронтальна, групова та індивідуальна).Публікація Використання цифрових технологій у процесі вивчення іноземної мови майбутніми поліцейськими(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 61-62, 2023) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Филипська Віта ІванівнаРозкрито проблему використання цифрових технологій під час викладання іноземної мови курсантами у вищих навчальних закладах освіти України. Визначено переваги використання Інтернет-технологій. Розглянуто можливість використання інфографіки, відеоматеріалів, підкастів та сучасних платформ для проведення занять.Публікація Групова форма комунікації в системі дистанційного навчання іноземних мов у ЗВО(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 74-76, 2024) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Кравець, І. Л.; Kravets, I. L.; Филипська Віта ІванівнаРозглянуто питання ефективності використання дистанційного навчання іноземних мов, визначено переваги групових форм дистанційної комунікації для студентів та викладачів закладів вищої освіти. Окреслено психолого-педагогічні технології, зорієнтовані на групову роботу студентів та форми роботи в групі.Публікація Сучасний стан організованої злочинності в Україні в умовах збройного конфлікту(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 30-річчю Харк. нац. ун-ту внутр. справ у статусі університету (м. Вінниця, 22 листоп. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 112-114, 2024) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Підлужна, В. М.; Pidluzhna, V. M.; Филипська Віта ІванівнаЗазначено, що боротьба з організованою злочинністю з метою забезпечення суспільної безпеки має бути комплексною, орієнтованою на її припинення не лише засобами кримінально-правового впливу, а й за допомогою використання механізмів протидії основним джерелам злочинних доходів, а також шляхом формування в українській державі стійкого негативного ставлення до зазначених діянь.