Користувач:
Валентина Василенко

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Валентина Василенко

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Some aspects of case method use in the process of training of future lawyers
    (Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 56, т. 2. - С. 124-127, 2023) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; Vasylenko, V. A.; Василенко, В. А.; Юлія Самойлова; Валентина Василенко
    Розглянуто особливості використання кейс-методу у процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти для студентів юридичних спеціальностей. Розглянуто етапи та принципи створення кейсу, його види. Описано загальну методику роботи з кейсами, оскільки саме від правильного планування та організації залежить ефективність виконання поставлених цілей та завдань заняття з використанням кейс-технології. Зазначено, що важливими факторами для впровадження кейс-методу у викладанні англійської мови для здобувачів юридичних спеціальностей є послідовна організація навчальної діяльності та ретельний підбір матеріалів для кейсів, що потребують ґрунтовної підготовки викладача з обов’язковим врахуванням рівня комунікативних навичок студентів. Наведено приклади кейсів, які можна застосовувати у процесі опанування фаховою іноземною мовою майбутніми юристами. Обґрунтовано важливість кейс-методу як ефективного інструменту для формування професійної компетентності у вивченні англійської мови та розвитку комунікативних та творчих вмінь студентів. Виявлено, що використання кейс-методу при навчанні іноземної мови сприяє підвищенню інтересу студентів до неї шляхом розгляду конкретних професійних ситуацій, пов’язаних з реальним життям.
  • Ескіз
    Публікація
    Development of students’ communicative competence in the context of reading foreign language texts
    (Актуальні питання гуманітарних наук. - 2023. - Вип. 59, т. 1. - С. 318-323, 2023) Dovhopolova, H. H.; Довгополова, Г. Г.; Vasylenko, V. A.; Василенко, В. А.; Г.Г. Довгополова; Валентина Василенко
    Розглянуто сутність, складові та способи формування комунікативної компетенції через читання іншомовних текстів. Комунікативно-орієнтований підхід дає можливість трактувати текст як одиницю, засіб та продукт комунікації. Визначено функції читання: пізнавальна, регулятивна, ціннісноорієнтаційна, конвенціональна. Із погляду системного підходу, комунікативну компетенцію визначено низку взаємопов’язаних компонентів, володіння якими вказує на наявність в індивіда знань, навичок та вмінь в галузі мови. Розкрито складові комунікативної мовленнєвої компетенції: лінгвістичний, соціолінгвістичний та прагматичний. Лінгвістична компетенція, у свою чергу, включає лексичну, граматичну, семантичну, фонологічну, орфографічну, орфоепічну компетенції, а також когнітивну організацію та спосіб, за яким знання зберігаються. Прагматична компетенція складається з дискурсивної, функціональної компетенцій та включає програмування мовлення. Зазначено, що лінгвістичний компонент – це здатність читача сприймати й адекватно розуміти мовленнєві повідомлення на основі наявних знань про формально-структурні особливості мови, їхню єдність із лексичними, граматичними, фонетичними навичками та вміннями. Соціокультурна компетенція забезпечує адекватне розуміння, яке залежить від знання читачем норм та реалій відповідної національної культури. Когнітивний компонент визначає готовність до здійснення розумової діяльності. Предметний компонент – це цілісна система теоретичних знань про певну діяльність, що дозволяє індивіду робити обґрунтовані твердження. Паралінгвістичний компонент – це знання зовнішніх характеристик організації тексту та володіння уміннями їх розпізнавати. Формування читацької компетенції вимагає формування в студентів навчальної компетенції
  • Ескіз
    Публікація
    Структурні компоненти комунікативної компетентності в процесі лінгвістичної підготовки майбутніх правознавців
    (Закарпатські філологічні студії. - 2023. - Вип. 27, т. 2. - С. 134-138, 2023) Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Василенко, В. А.; Vasylenko, V. A.; Г.Г. Довгополова; Валентина Василенко
    Розглянуто поняття комунікативної компетентності як комплексного явища, що складається з різних компонентів, основними з яких є лінгвістична, мовленнєва та соціокультурна компетентності. Відзначено, що оволодіння мовою та вивчення іноземної мови майбутніми правознавцями складається з трьох взаємопов’язаних компонентів: використання мови, усвідомлення природи мови, розуміння іноземної та рідної культури. Визначено компоненти комунікативної компетентності у процесі лінгвістичної підготовки майбутніх правознавців на прикладі читання іншомовних текстів як окремого виду мовленнєвої діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Складання тексту юридичного документа: методичні вказівки
    (Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2024. - Вип. 73, т. 1. - С. 232-235, 2024) Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Василенко, В. А.; Vasylenko, V. A.; Г.Г. Довгополова; Валентина Василенко
    Зазначено, що належне складання юридичних документів є важливим для забезпечення ясності, примусового виконання та захисту прав. Якісно складені юридичні документи зводять до мінімуму можливі суперечки та створюють міцну основу для правових відносин. Розглянуто ключові аспекти щодо складання юридичних документів.
  • Ескіз
    Публікація
    Культура міжмовної комунікації : навчальний посібник
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, Сумська філія, 2024) Василенко, В. А.; Vasylenko, V. A.; Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Г.Г. Довгополова; Валентина Василенко
    Навчальний посібник «Культура міжмовної комунікації» пропонується для здобувачів закладів вищої освіти юридичного спрямування, для аспірантів, для тих, хто самостійно вивчає англійську мову, як допоміжний методичний засіб вирішення основних завдань спілкування та обміну інформацією між носіями різних мов та представниками різних культурних кодів. Матеріали посібника сприяють полегшенню включення здобувачів у процеси міжкультурної комунікації на базі системного підходу до вивчення мови, культури і суспільства та детермінативних зв’язків між мовними, соціальними і культурними чинниками, які враховані при укладанні завдань для опрацювання. Навчальна книга створена як основне або додаткове джерело методичного забезпечення для викладачів іноземної мови вищих юридичних навчальних закладів. Матеріали посібника враховують лінгвістичні та екстралінгвістичні фактори навчання, сприяють формуванню мовної та лінгвокультурної компетенції.