Користувач: Гетманець Ольга Петрівна
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Гетманець Ольга Петрівна
12 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 12
Публікація Правові стандарти та організаційні аспекти європейського досвіду регулювання азартних ігор для України(Форум Права. – 2023. – № 1 (74). – С. 113–121, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Гетманець Ольга ПетрівнаПостановка проблеми. Наразі українська система регулювання азартних ігор перебуває на початковій стадії розвитку, оскільки вона пережила значні зміни та реформи в останні роки. У зв'язку з цим, актуальною є необхідність вивчення та аналізу досвіду країн Європи, які мають розвинуті та успішні системи регулювання азартних ігор. Тому метою статті є визначення ключових правових стандартів та організаційних аспектів, що характеризують європейський досвід регулювання азартних ігор. У статті використані методи аналізу документів, які дозволяють дослідити діяльність Європейського форуму регуляторів азартних ігор (GREF) і Мальтійського органу з ігор (MGA) на основі офіційних документів організацій та статей з наукових журналів, а також порівняльного аналізу, що дозволяє зрозуміти, як Європейський форум регуляторів азартних ігор та Мальтійський орган з ігор працюють у порівнянні з іншими організаціями, які займаються регулюванням азартних ігор. Результати. Визначено, що адаптація українського законодавства у сфері азартних ігор є складним процесом, оскільки потрібно враховувати специфічні особливості українського ринку азартних ігор, культурні та соціальні фактори, висвітлити виклики, пов'язані зі змінністю технологій, онлайн гральними платформами та потребою вдосконалення механізмів нагляду та контролю. При цьому особливого значення набуває міжнародне співробітництво в регулюванні азартних ігор. Висновки. Показано, що впровадження європейських правових стандартів у сфері азартних ігор вимагає негайної адаптації українського законодавства, включаючи гармонізацію нормативних актів, їх узгодження з правилами ЄС та заохочення конвергенції. Для досягнення цього доцільно використовувати досвід відомих європейських регуляторів азартних ігор, таких як GREF та MGA. Організаційні аспекти регулювання азартних ігор в Європі пов'язані з виявленням успішних принципів, моделей та практики. Вони стосуються структури та функцій означених регуляторних органів, процесів ліцензування та нагляду, механізмів забезпечення дотримання правил, протидії шахрайству та гральній залежності, а також методів забезпечення виконання правил та ефективних стратегій управління ризиками. Заслуговує на увагу й подальший перенос досвіду діяльності європейських міжнародних регуляторних органів GREF і MGA на українські реалії. Це передбачає оцінку контексту України, її законодавства й інституціональних особливостей, а також визначення аспектів європейського досвіду, що можуть бути корисними для впровадження в українські умови.Публікація Глобалізація та міжнародна економіка: складність інтеграції ринків та економічні наслідки на рівні країн (український досвід)(Академічні візії. - 2023. - Вип. 20., 2023) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; Єжелий, Ю. О.; Yezhelyi , Yu. O.; Гетманець Ольга Петрівна; Коробцова Дар'яУ цій статті описано характеристики, позитивні риси та ризики сучасного процесу глобалізації, а також ризики для національних економік. Процес міжнародної економічної глобалізації значною мірою торкнувся України і позитивно впливає на всі аспекти її економічного розвитку, завдяки чому Україна поступово займає своє місце в новій системі міжнародних економічних відносин. Метою статті є висвітлення сутності глобалізації та її економічних наслідків для країн, а саме для України. Участь України в глобальному ринку є дуже ймовірною, але вона має як позитивні, так і негативні наслідки. Наша держава вступила в процес глобалізації з недостатньою економічною підготовкою. Тому пріоритетним завданням України є наближення її економіки до рівня провідних країн світу шляхом посилення інноваційних процесів, стимулювання бізнесу та надання всебічної підтримки підприємництву, покращення інвестиційного клімату, адаптації правової системи до сучасного бізнес‐середовища.Публікація Контрольні повноваження правоохоронних органів у сфері фінансування потреб військовослужбовців(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. IV наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 червня 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 48-51, 2024) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Гетманець Ольга ПетрівнаВизначено та з’ясовано компетенцію суб’єктів, які уповноважені контролювати та забезпечувати законність в формуванні та розподілі фінансових ресурсів, що спрямовуються на фінансування потреб військовослужбовців.Публікація Співзв’язок права соціального захисту та фінансово-правового захисту військовослужбовців в Україні(Актуальність та особливості наукових досліджень в умовах воєнного стану: зб. матеріалів IV Міжнар. наук.-практ. інтернет- конф. з нагоди відзначення Дня науки-2024 в Україні (м. Київ, 22 трав. 2024 р.). - Київ: ДНДІ МВС України, 2024. - С. 117-119, 2024) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Гетманець Ольга ПетрівнаВідзначено, що система соціального захисту військовослужбовців передбачає, як соціальні гарантій та допомоги, що визначені для всіх громадян України, та ї особливі їх види, що пов’язані з специфікою діяльності. Однак, реалізація завдань по соціальному захисту та соціальному забезпеченні військовослужбовців наштовхується на їх фінансування, тобто потребує удосконалення відносин з фінансово-правого захисту. Колізії, неточності та розбіжності у чинному законодавстві щодо фінансування соціальної політики ставлять перешкоди реалізації відносин з фінансово-правого захисту, що потребує удосконалення чинного законодавства.Публікація Фінансова безпека військовослужбовців у системі економічної безпеки(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 1 груд. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 93-94, 2023) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Гетманець Ольга ПетрівнаВстановлено, що реалізація заходів з фінансової безпеки військовослужбовців, як складової системи економічної безпеки держави, залежить від правових підстав формування, розподілу та використання публічних фінансових ресурсів, які є в розпорядження держави, що регламентуються бюджетним законом. Потребують удосконалення норми чинного бюджетного законодавства щодо формування адресних та достатніх фінансових ресурсів, спрямованих на фінансування особливих соціальних прав військовослужбовців.Публікація Problems and prospects of using digital technologies in financing social protection mechanisms for military personnel(Актуальні питання у сучасній науці. - 2023. - № 8(14). - С. 257-265, 2023) Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; Гетманець Ольга Петрівна; Оксана БрусаковаАргументовано, що соціальний захист слід тлумачити як комплекс державних та суспільних заходів, спрямованих на забезпечення мінімальних соціальних стандартів, прав та потреб населення, зокрема його найбільш уразливих груп. Відзначено, що головною метою фінансування соціального захисту є забезпечення рівних можливостей та соціальної справедливості, а також зменшення рівня соціальної несправедливості у суспільстві. Наголошено, що на сьогодні ключовими проблемами використання цифрових технологій у фінансуванні механізмів соціального захисту військовослужбовців: 1) недостатній рівень та якість автоматизації та цифровізації суб’єктів соціального забезпечення в Україні; 2) низька ефективність кібербезпеки; 3) недоступність цифрових сервісів, адже не всі військовослужбовці мають доступ до цифрових технологій, тому числі й до мережі Інтернет та/або мобільного зв'язку; 4) відсутність інтеграції та злагодженості інформаційних систем, а також централізованої бази даних; 5) високі корупційні ризики; 6) недостатня інформаційна підтримка військовослужбовців; 7) відсутність стандартизації та єдиної методології. Констатовано, що з метою подолання окреслених вище проблем вважаємо за необхідне: по-перше, розробити спеціальне програмне забезпечення, яке буде призначене для автоматизації процесів фінансування механізмів соціального захисту військовослужбовців. Це можуть бути системи для обліку та контролю фінансових потоків, спеціальні електронні платіжні системи, веб-портали для зручного доступу до інформації про соціальний захист тощо; по-друге, впровадження цифрових ідентифікаторів та систем аутентифікації, що дозволять ефективно і безпечно ідентифікувати військовослужбовців, а також виконувати перевірку за станом дотримання їх прав на отримання соціальних пільг та допомоги; по-третє, вдосконалення системи електронного документообігу, який сприятиме швидшому та точнішому розрахунку та виплаті соціальних пільг; по-четверте, особливу увагу слід звернути на кібербезпеку, що дасть можливість забезпечити надійний захист персональних даних військовослужбовців, а також інформаційних систем від хакерських атак та несанкціонованого доступу; поп’яте, необхідно приділити увагу питанню інформаційної освіти військовослужбовців та подальшої їх підтримки як користувачів відповідних послуг.Публікація Фінансова безпека як чинник воєнної безпеки(Право і безпека. – 2023. – № 1 (88). – С. 169-178, 2023) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; Коробцова Дар'я; Гетманець Ольга ПетрівнаДосліджено сутність, місце та значення фінансової безпеки як умови забезпечення воєнної безпеки. Проаналізовано складові системи воєнної безпеки та вплив фінансової системи на їхнє функціонування. Запропоновано авторську дефініцію поняття «фінансова безпека» й елементи системи фінансової безпеки держави. Розглянуто виклики та загрози фінансовій системі держави в умовах воєнного стану та завдання щодо забезпечення її стійкості, незламності й ефективного функціонування. З’ясовано інституціональні, інструментальні та функціональні складові фінансової безпеки. Звернено увагу на потребу реформування системи органів державного фінансового контролю та вдосконалення правових засад проведення моніторингу публічних фінансових ресурсів. Наголошено на потребі законодавчого врегулювання відносин з обігу публічних фінансових ресурсів та обґрунтовано шляхи їх спрямування на актуальні завдання щодо забезпечення воєнної безпеки.Публікація Фінансова правосуб’єктність військовослужбовців в Україні(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2024. - Вип. 81, ч. 2. - С. 89-93, 2024) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Гетманець Ольга ПетрівнаУ статті з’ясовується сутність особливих соціальних прав військовослужбовців в сучасний період військової агресії в Україні, як системи правових та соціальних гарантій, що встановлені державою і реалізація яких визначає стан фінансової правосуб’єктності військових. Охарактеризована фінансова правосуб’єктність військовослужбовців, що реалізується у фінансуванні соціальних прав та державних соціальних гарантій діяльності військовослужбовців, які пов’язані з здійсненням прав пов’язаних з проходженням служби, достатнього матеріального та грошового забезпечення, прав на проживання та адаптацію до суспільного середовища та інших. Автор доводить, що забезпечення стабільного фінансування витрат на соціальний захист військовослужбовців та підтримку їх діяльності залежить від системної узгодженості діяльності всіх суб’єктів фінансових правовідносин, зокрема і визначеності фінансової правоздатності та дієздатності військових. На підставі чинного законодавства та позицій науковців визначено, що військовослужбовець, як суб’єкт фінансових правовідносин – це учасник, який реалізує правосуб’єктність у фінансових правовідносинах, тобто вступає у конкретні відносини з іншими суб’єктами з приводу формування, розподілу, використання публічних фінансів, зокрема і з приводу реалізації відносин з фінансово-правового захисту.Публікація Фінансово-правові засади соціального захисту військовослужбовців(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 3 (102), ч. 1. - С. 102-110, 2023) Гетманець, О. П.; Hetmanets , O. P.; Гетманець Ольга ПетрівнаНа підставі аналізу чинного законодавства щодо фінансування соціальних виплат військовослужбовцям та практики його застосування визначено проблемні питання їх фінансово-правового забезпечення. Наголошено, що реалізація соціальної функції держави щодо задоволення особливих потреб військових залежить від удосконалення бюджетного процесу на стадіях складання проєкту бюджету, розгляду та затвердження закону про Державний бюджет України. Визначено, що фінансово-правовий захист військовослужбовців – це особливий напрям фінансової діяльності держави, спрямований за забезпечення законності, достатності та стабільності отримання соціальних виплат військовослужбовцями.Публікація Економічна безпека особистості в умовах нестабільності фінансового стану країни(Актуальні питання фінансової безпеки : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 108-111, 2023) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Гетманець Ольга ПетрівнаВизначено, що системі життєдіяльності людини в умовах військового стану в Україні, а також у часи післявоєнного розвитку, для захисту людини та її функціонування у безпечному середовищі потребують окреслення нові економічні загрози, шляхи їх подолання та попередження, а також оновлення існуючих показників соціально-економічного стану людини, введення нових стандартів, орієнтованих на якість життя, як цільових орієнтирів економічної безпеки, з урахуванням особливостей правового регулювання та організаційного забезпечення.