Користувач:
Юрій Коломієць

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Юрій Коломієць

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Компетенція Президента Республіки Польща щодо охорони її суверенітету, незалежності і територіальної цілісності
    (Аналітично-порівняльне правознавство. - 2022. - № 3. - С. 326-330, 2022) Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Yu. M.; Юрій Коломієць; Марчук Микола Іванович
    Проаналізовано роль та повноваження Президента Республіки Польща з охорони суверенітету, незалежності та державної цілісності. Визначено місце і роль повноважень, що складають дану функцію в системі компетенцій Президента Польщі. Встановлено критерії, що обумовлюють його конкретні повноваження у сфері охорони суверенітету, незалежності та державної цілісності та впливають на дієвість їх реалізації в умовах мирного та воєнного часу. До традиційних повноважень Президента Республіки Польща як глави держави, пов’язаних із охороною суверенітету, незалежності та державної цілісності віднесено його повноваження, пов’язані із представництвом держави та міжнародними зносинами, а також керівництво Збройними Силами й повноваження у сфері оборони та внутрішньої безпеки. Зауважено, що у Республіці Польща результативність реалізації даних напрямів досягається за допомогою злагодженої роботи всіх органів державної влади, яку очолює глава держави. Підкреслено, що з огляду на те, що сфера охорони суверенітету, незалежності і територіальної цілісності Польської держави є предметом відання як глави держави, так і Уряду, то виникає необхідність чіткого розподілу повноважень указаних суб’єктів. Наголошено, що реалізація Президентом Республіки Польща функції щодо охорони суверенітету, незалежності і територіальної цілісності польської держави як в умовах збройного конфлікту, так і в мирний час безпосередньо нав’язують до дієвості системи органів державного управління, що представляють вертикаль безпосереднього примусу: армії, поліції та служб безпеки та одночасного використання інших конституційно-правових механізмів стримувань і противаг.
  • Ескіз
    Публікація
    Засоби протидії Європейського Союзу поширенню COVID-19 крізь призму забезпечення права на охорону здоров’я
    (Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 248-251, 2020) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Yu. M.; Обзор, А. С.; Obzor, A. S.; Юрій Коломієць
    Зазначено, що цей рік став показовим у сфері міжнародного співробітництва та єдності між країнами-членами ЄС під час кризових ситуацій. Мали місце негативні явища, які показали, що не всі країни були готові зіштовхнутись із такою ситуацією. Інституції ЄС мають здійснювати низку заходів щодо усунення прогалин у законодавчій та організаційній сфері Союзу, які б гарантували дієвість кризисного механізму IPCR у боротьбі з поширенням COVID-19, що цілком відповідатиме положенням міжнародних стандартів у галузі прав людини щодо забезпечення права на охорону здоров’я. Отмечено, что этот год стал показательным в сфере международного сотрудничества и единства между странами-членами ЕС в кризисных ситуациях. Имели место негативные явления, которые показали, что не все страны готовы столкнуться с такой ситуацией. Институции ЕС должны осуществлять ряд мер по устранению пробелов в законодательной и организационной сфере Союза, которые гарантировали бы действенность кризисного механизма IPCR в борьбе с распространением COVID-19, что будет полностью соответствовать положениям международных стандартов в области прав человека по обеспечению права на здравоохранение. It was noted that this year has become indicative in the field of international cooperation and unity between EU member states in crisis situations. There have been negative developments that have shown that not all countries are ready to face such a situation. EU institutions should implement a series of measures to fill the gaps in the legislative and organizational sphere of the Union, which would guarantee the effectiveness of the IPCR crisis mechanism in combating the spread of COVID-19, which will be fully consistent with the provisions of international human rights standards on ensuring the right to health care.
  • Ескіз
    Публікація
    Constitutional Law: Study guide
    (Kharkiv National University of Internal Affairs, 2023) Bakumov, O. S.; Бакумов, О. С.; Varunts, L. D.; Варунц, Л. Д.; Gudz, T. I.; Гудзь, Т. І.; Kolomiets, Yu. M.; Коломієць, Ю. М.; Lohvynenko, Ye. S.; Логвиненко, Є. С.; Marchuk, M. I.; Марчук, М. І.; Radchenko, O. I.; Радченко, О. І.; Filipska, N. O.; Філіпська, Н. О.; Тетяна Гудзь; Юрій Коломієць; Логвиненко (Велика) Євгенія Сергіївна; Марчук Микола Іванович; Олександр Радченко; Nataliia Filipska
    The Study guide examines the main issues of the constitutional law theory, reveals its subject, system and sources. Based on the analysis of national legal systems, the content of different countries cons-titutions and modern achievements of legal science, the main provisions of the world countries constitutional law, including Ukraine, are highlighted. The institutions of Ukrainian constitutional law are analyzed as well as their inherent features, the specifics of the social relations regulation by the constitutional law norms, the legal status of the constitutional-legal relations subjects, their law-appli-cation activities, and the peculiarities of constitutional-legal responsibility are established. For practical employees of the National Police of Ukraine, scientists, adjuncts, graduate students, cadets, trainees and students of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and other legal educational institutions.