Користувач: Mykhailo Burdin
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Mykhailo Burdin
19 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 19
Публікація Юридичне представництво та захист інтересів об’єднаних громад щодо використання земель і ресурсів(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 30-річчю Харк. нац. ун-ту внутр. справ у статусі університету (м. Вінниця, 22 листоп. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 22-24, 2024) Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Цукан, О. М.; Tsukan, O. M.; Mykhailo Burdin; Oksana TsukanСтверджено, що ураховуючи положення Цивільного кодексу України щодо представництва та норми законодавства про місцеве самоврядування в Україні, сільському, селищному, міському голові надано повноваження щодо здійснення представництва та захисту інтересів об’єднаних громад щодо використання земель та ресурсів.Публікація Психолого-професійні якості: теоретичні ракурси проблеми(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 72-75, 2024) Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Mykhailo BurdinВизначено важливість професійної діяльності в житті людини, успіх та якість якої обумовлена особистісними особливостями, а також важливістю творчості реалізації людини передусім у сфері професійної діяльності.Публікація Аналіз продуктивності обладнання та впровадження системи TPM на підприємстві авіаційної галузі(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). – Кременчук - Харків : ХНУВС, 2023. – С. 55-58, 2023) Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Mykhailo BurdinЗазначено, що впровадження системи ТРМ приведе до зростання рівня продуктивності в кілька разів, зниження собівартості на десятки відсотків, значного скорочення простою обладнання через поломки, сприятливих умов праці і зменшення втрат робочого часу через травми.Публікація Проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про Національну поліцію” щодо удосконалення порядку проходження служби поліцейськими»(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash , K. S.; Костянтин Бугайчук; Mykhailo BurdinНаголошено, що забезпечення належних умов проходження служби в органах Національної поліції України є необхідною умовою формування сталого кадрового складу цього центрального органу виконавчої влади, підвищення загальної ефективності його роботи. Надано проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про Національну поліцію” щодо удосконалення порядку проходження служби поліцейськими».Публікація Деякі дискусійні питання щодо систематизації підзаконних нормативно-правових актів(Право і безпека. - 2024. - № 3 (94). - С. 9-20, 2024) Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Невзоров, І. Л.; Nevzorov, I. L.; Безуса, Ю. О.; Bezusa, Yu. O.; Mykhailo Burdin; Ігор Невзоров; Юлія БезусаУ статті розглянуто питання щодо систематизації підзаконних нормативно-правових актів, що зумовлено ухваленням Закону України «Про правотворчу діяльність». Зазначено, що ухвалення Закону України «Про правотворчу діяльність» докорінно не вирішило проблему впорядкування нормативно-правових актів. Неврегульованість широкого кола питань систематизації законодавства породжує, зокрема, багато таких дискусійних питань, як-от: з’ясування допустимості та доцільності кодифікації підзаконних нормативно-правових актів; визначення і нормативне закріплення найбільш оптимальних форм систематизації підзаконних нормативно-правових актів, ролі та можливостей консолідації як форми систематизації підзаконних нормативно-правових актів. На основі аналізу Закону України «Про правотворчу діяльність» визначено, що законодавцем, по-перше, не запропоновано визначення кодифікації як форми правотворчої діяльності, по-друге, не класифіковано різновиди кодифікації за їхньою юридичною силою. Таким чином, питання щодо можливості існування кодифікаційних підзаконних актів у розрізі Закону України «Про правотворчу діяльність» є відкритим. Натомість практика підзаконної правотворчості підтверджує закономірність існування підзаконних кодифікаційних актів у структурі системи законодавства. Вказано, що основною формою існування підзаконних кодифікаційних актів є постанови Кабінету Міністрів України. Зазначено, що наявні теоретичні напрацювання та зарубіжній досвід унормування як офіційної, так і неофіційної інкорпорації вказують на недоцільність її запровадження в Україні через доповнення Закону України «Про правотворчу діяльність», адже інкорпорація взагалі не має рис правотворчості, тому вона не може бути предметом правового регулювання закону про закони. Наголошено, що з урахуванням сучасних доктринальних уявлень щодо особливостей альтернативних кодифікацій підзаконних нормативно-правових актів в Україні за зразком Закону України «Про правотворчу діяльність» доцільно було б ухвалити окремий нормативно-правовий акт (на рівні постанови Кабінету Міністрів України), який би регламентував правила систематизації підзаконних нормативно-правових актів у системі органів виконавчої влади. Підсумовано, що потребує нормативної та доктринальної визначеності питання суб’єктного складу органів державної влади щодо окреслення конкретних форм систематизації підзаконних нормативно-правових актів, враховуючи консолідацію законодавства.Публікація Європейський досвід дигіталізації виконавчої влади: актуальні уроки для України(Вісник Національної академії правових наук України. - 2024. - № 1. - С. 103-125, 2024) Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Невзоров, І. Л.; Nevzorov, I. L.; Наджафлі, Е.; Nadzhafli, E.; Mykhailo Burdin; Ігор НевзоровУ статті висвітлюється європейський досвід дигіталізації виконавчої влади в контексті реалізації концепцій добропорядного урядування (належного урядування) та електронного урядування. Порівнюються українські й європейські наукові підходи з дигіталізації державного управління. Окреслюються й формулюються домінантні напрями змін парадигми державного управління в Україні відповідно до вимог дигіталізації як невід’ємної складової курсу на реалізацію концепції добропорядного урядування. Наголошується, що для забезпечення сталого цифрового розвитку й уможливлення швидкої цифрової трансформації органів виконавчої влади в Україні необхідно гарантувати запровадження застосування принципу «цифровий за замовчуванням», який упроваджено в країнах-членах ЄС. Осмислено вплив європейських правових ініціатив з дигіталізації державного управління періоду 1999–2021 рр. на процес дигіталізації виконавчої влади в Україні. Доводиться, що європейський досвід стає не лише джерелом правових запозичень для поглиблення правових реформ у сфері дигіталізації, а й певним спільним знаменником, якого в правовій сфері має досягти Україна, упроваджуючи правові стандарти у галузі дигіталізації свого державного управління. Зроблено висновок про те, що Україні потрібно не лише активізувати зусилля з наближення дигіталізації виконавчої влади до кращих правових і управлінських практик ЄС у контексті продовження подальшого регулярного діалогу в цій сфері, а й забезпечити регулярний моніторинг повного виконання чинних правових зобов’язань як за Угодою про асоціацію з ЄС, так і за іншими міжнародними угодами у сфері дигіталізації виконавчої влади.Публікація Спосіб підключення зовнішніх камер відеоспостереження при здійсненні екстреного телефонного виклику: опис до патенту на корисну модель(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024-02-29) Мордвинцев, М. В.; Mordvyntsev, M. V.; Коршенко, В. А.; Korshenko, V. A.; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Наконєчний, В. С.; Nakoniechnyi, V. S.; Пашнєв, Д. В.; Pashnev, D. V.; Грінченко, Є. М.; Grinchenko, Ye. M.; Хлєстков, О. В.; Khliestkov, O. V.; Демидов, З. Г.; Demydov, Z. G.; Колмик, О. О.; Kolmyk, О. О.; Дмитро Пашнєв; Mykhailo Burdin; Олексій Хлєстков; Мордвинцев Микола Володимирович; Євген ГрінченкоСпосіб підключення зовнішніх камер відеоспостереження при здійсненні екстреного телефонного виклику, в якому пристрій управління створює сигнал, згідно з яким завантажують просторові координати положення об'єкта і зони відеоспостереження відеокамер до пристрою порівняння координат, де виконують їх порівняння, визначають відеокамеру, в зоні якої знаходиться об'єкт. При невходженні об'єкта в зону відеоспостереження жодної з камер здійснюють введення координат об'єкта в пристрій управління польотом квадрокоптера, який виконує автоматичний політ відповідно до введених координат у точку знаходження об'єкта та здійснює передачу сигналу з відеокамери квадрокоптера до центру безпеки, для трансляції сигналу відображення та запису відеоінформації.Публікація Батьківський кіднепінг як форма зловживання батьківськими правами(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2024. – № 2 (105), ч. 1. - С. 74-83, 2024) Юшкевич, О. Г.; Yushkevych, O. H.; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Mykhailo Burdin; Юшкевич Олена ГеннадіївнаУ статті досліджено таке правове явище, як батьківський кіднепінг, та запропоновано його авторське визначення. Наведено статистичні дані Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини за 2022–2023 роки щодо кількості звернень батьків за самовільну зміну місця проживання дитини одним із батьків. Проаналізовано законодавче регулювання цього правового явища та особливості притягнення батьків до відповідальності за таку форму зловживання батьківськими правами в Україні. Розглянуто правові позиції українських судів у справах батьківського кіднепінгу. Сформульовано пропозиції щодо попередження, протидії та притягнення до юридичної відповідальності за вчинення батьківського кіднепінгу.Публікація Зловживання військовою службовою особою владою та службовим становищем в умовах особливого періоду та воєнного стану(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2024. – № 2 (32). – С. 622-636, 2024) Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Юшкевич, О. Г.; Yushkevych, O. H.; Mykhailo Burdin; Юшкевич Олена ГеннадіївнаПроаналізовано особливості притягнення до адміністративної відповідальності військової службової особи за зловживання владою та службовим становищем в умовах особливого періоду та воєнного стану. Встановлено, що зловживання військовими службовцями владою та своїм службовим становищем часто є складним для виявлення та доведення через особливості військових структур і специфіку діяльності в умовах воєнного стану. Наведено два підходи до розуміння зловживання правом як загального правового явища по відношенню до зловживання владою та службовим становищем. Розглянуто судову практику у справах про зловживання владою та службовим становищем.Публікація Міжнародні та європейські стандарти судоустрою та статусу суддів: класифікація, правове регулювання та імплементація в національну практику(Юридичний науковий електронний журнал. - 2024. - № 8. - С. 16-20, 2024) Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Бугайчук, К. Л.; Buhaichuk, K. L.; Юрченко, О. М.; Yurchenko, O. M.; Mykhailo Burdin; Костянтин БугайчукУ статті автор розглянув основні правила, принципи та рекомендовані моделі організації судової влади, а також обов’язкові складові правового статусу суддів, які визначені в резолюціях Організації Об’єднаних Націй, рекомендаціях ОБСЄ, рекомендаціях Комітету Міністрів Ради Європи та Консультативної ради європейських судів. Залежно від сфери застосування виокремлено основні групи стандартів судоустрою та правового статусу суддів, за якими має створюватися та функціонувати система органів судової влади демократичної країни, а також відповідно до яких повинен проводитися відбір кандидатів на посади суддів та регулюватися їх поведінка під час виконання ними повноважень із здійснення правосуддя. Стандарти організації та функціонування судової системи демократичної країни можна визначити так: стандарти незалежності, стандарти управління, стандарти прозорості діяльності. Основними стандартами правового статусу суддів можна визначити: стандарти добору суддів, етичні стандарти поведінки суддів, стандарти оцінювання суддів, антикорупційні стандарти. Акцентовано увагу на тому, що держава має на законодавчому рівні закріпити правові та соціальні гарантії для суддів, включаючи питання заробітної плати, строки перебування на посаді, строки виходу на пенсію, медичне забезпечення тощо. Зазначено, що керівництво суддівським корпусом та процедура накладення дисциплінарних стягнень мають бути організовані так, щоб не підривати їх незалежність. Дисциплінарне стягнення щодо судді може бути накладено тільки на підставі чинних нормативно-правових актів та відповідно до визначеної процедури. Наголошено на важливості та необхідності подальшого вдосконалення положень чинного законодавства України з урахуванням положень і норм вищезазначених документів, зокрема: забезпечити безумовну імплементацію в чинне законодавство України положень міжнародних пактів про громадянські та політичні права, уточнити повноваження Громадської ради доброчесності, здійснити законодавче закріплення правових, соціальних та фінансових гарантій належного функціонування судової системи, удосконалити норми, що регулюють етичну поведінку суддів.