Користувач: Юлія Бортник
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Юлія Бортник
6 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Публікація Lexical approach to teaching english grammar to the students of military and law enforcement universities(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 1(15). - С. 328-342, 2023) Savchenko, O. O.; Савченко О. О.; Horbach, N. L.; Горбач, Н. Л.; Kalchenko, T. M.; Кальченко, Т. М.; Bortnyk, Yu. M.; Бортник, Ю. М.; Юлія Бортнік; Тетяна Кальченко; Горбач НаталіяЛексичний підхід визначає лексику як основу мови та підкреслює принцип, що мова складається з граматизованої лексики. Протягом останніх десятиліть цей підхід викликає велику зацікавленість у тих, хто вивчає іноземну мову, як альтернатива традиційним методам навчання, що засновані на вивченні граматичних правил. Лексичний підхід базується на здатності розуміти та створювати фрази іноземною мовою як лексичні одиниці (фрагменти). Лексичний підхід до навчання граматиці розуміється як навчання граматичним явищам, таким як словоформи, словосполучення та мовні моделі, що є скоріше лексикою, ніж граматичними правилами. Для підвищення ефективності усного мовлення навчання має бути зосереджене на виконанні цілого комплексу практичних граматичних дій, що передбачає розуміння правильної послідовності граматичних операцій. Оволодіння граматикою означає, що студент не тільки знає окреме правило, але й вміє реалізувати конкретне граматичне явище і правильно його вживає в мовленні. Лексичний підхід до навчання англійської мови для військових і правоохоронців має базуватися на роботі з комунікативно важливим граматичним матеріалом та професійно-орієнтованою лексикою, підібраною відповідно до вимог навчальної програми, з урахуванням стратегій й способів навчання. Це зумовлює необхідність пошуку нових шляхів оновлення та оптимізації процесу навчання іноземної мови у навчальних закладах, що готують військових та правоохоронців, для забезпечення оволодіння іноземною мовою, специфіка якої визначається подальшою професійною діяльністю військових спеціалістів та фахівців внутрішніх справ. У статті пропонується огляд основних теоретичних засад лексичного підходу з урахуванням методологічного підгрунтя та педагогічних наслідків використання даного підходу в контексті навчання фахівців зазначених спеціальностей граматиці англійської мови.Публікація Використання інформаціоно-комунікаційних технологій у процесі іншомовної підготовки правоохоронців(Сolloquium-journal. - 2022. - № 36(152). - P. 4-6, 2022) Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk, Y. M.; Юлія Бортнік; Тетяна Кальченко; Горбач НаталіяРозглянуто переваги використання інформаційних технологій у навчальному середовищі, сучасні комп’ютерні технології. Надано оцінку використанню дистанційного навчання в навчальному процесі. Проаналізовано процес впровадження мультимедійних технологій в університетську освіту .Викладачі діляться власним досвідом роботи з такою програмою, як Power Point. Надано опис та аналіз досвіду роботи викладачів з програмою Hot Potatoes для підвищення якості самостійної роботи курсантів та студентів в позаурочний час.Публікація Basic Grammar: Reference and Practice: Part II: навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk, Yu. M.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Юлія Бортнік; Тетяна Кальченко; Горбач НаталіяВ посібнику зібрана певна кількість граматичного матеріалу, яка складається з теоретичної та практичної частини. Низка різноманітних вправ розташована за головними граматичними темами, які охоплюють систему англійських часів, пасивний стан, модальні дієслова, безособові форми дієслова, порівняльний ступінь прикметників, теперішній досконалий час, минулий довершений час, умовні придаткові речення, тощо. Вправи містять нескладну лексику та матеріал для запам’ятовування основних граматичних форм і вироблення навичок їхнього застосування. Посібник створений для розвитку навичок академічної мови та критичного мислення, що необхідні для успішного навчання в університеті на різних факультетах.Публікація Причини та види іншомовної тривожності під час вивчення другої мови(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 14(28). - С. 945-953, 2023) Горбач, Н. В.; Horbach , N. V.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk , Yu. M.; Cавченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Юлія Бортнік; Тетяна КальченкоВиявлено причини іншомовної тривожності у студентів та розкрито способи її подолання. Встановлено найпоширеніші види діяльності, які викликають іншомовну тривожність серед студентів. Розглянуто подолання почуття тривожності під час вивчення другої мови та взаємозв'язок між тривожністю та іншими мовними навичками: читанням, аудіюванням і письмом.Публікація Деякі психологічні бар'єри під час навчання говоріння(Актуальні проблеми вдосконалення системи вивчення англійської мови в ЗВО МВС: Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 25 квіт. 2024 р.). – Одеса : ОДУВС, 2024. – С. 17-20, 2024) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk, Yu. M.; Юлія Бортнік; Тетяна Кальченко; Горбач НаталіяНині комунікація іноземною мовою вважається найважливішою набутою навичкою, що є непростим завданням, яке потребує великих зусиль. Тож розглянуто деякі психологічні бар'єри під час навчання говорінню.Публікація Розвиток комунікативних навичок в немовному вищому закладі(Наукові інновації та передові технології. - 2024. - Вип. 12 (№ 40). - С. 1009-1017, 2024) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk, Yu. M.; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Юлія Бортник; Тетяна Кальченко; Горбач НаталіяУ цій статті розглядаються поняття і зміст мультімодальності, досліджується необхідні умови формування медіаграмотності засобами мультимодальних мобільних месенджерів у контексті сучасного освітнього цифрового середовища. Особлива увага приділяється модусам, які відноситься до розширеного поняття грамотності, що виходить за межі вивчення мови. З огляду на те, що кожен модус має свої специфічні обмеження і можливості, пов'язані з їх смислотворчим потенціалом, дається визначення п'яти основним модусам. Теорія мультимодальності описує сприйняття кожного модусу загальному значенню мультимодального тексту. Як відомо, сучасна комунікація стає все більш цифровою та мультимодальною, це означає, що спосіб, у який створюється зміст за допомогою різних модусів, стає все більш важливим. Опираясь на аналіз наукових досліджень Европы и США, автор показує, що інтерес до понять мультимодальність постійно зростає в цифровому українському освітньому середовищі. З’ясовано, що термін мультимодальна грамотність об'єднує перегляд і репрезентацію в єдине поняття, обговорюється їх дефініція і надаються декілька етапів перегляду. Для інтегрування репрезентації в навчальний процес необхідно ознайомитися з типами друкованих мультимодальних текстів та цифрових мультимодальних текстів, зрозуміти, що навчаючі письму, можливо навчати репрезентації, оскільки ці два процеси подібні. Щоб показати схожість між ними, існує «цифровий сторітеллінг», як загальна форма мультимодальної композиції, для ство-рення історії, яка може бути художньою або науково-популярною. Також розглядяться принципи та практичні ідеї, які допоможуть викладачам ефективно інтегрувати мультимодальну грамотність у свою практику викладання англійської мови. Досліджуються наукові праці, присвячені цій проблемі.