Користувач:
Ольга Марченко

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Ольга Марченко

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Специфіка особистісних властивостей неповнолітніх злочинців із різним рівнем усвідомлення вини
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 3 (102), ч. 1. - С. 244-258, 2023) Греса, Н. В.; Hresa, N. V.; Жданова, І. В.; Zhdanova, I. V.; Марченко, О. Г.; Marchenko , O. H.; Греса Наталія Володимирівна; Жданова Iрина Вячеславiвна; Ольга Марченко
    Досліджено психологічні особливості неповнолітніх злочинців у період їхньої адаптації до умов виховної колонії. Доведено, що передумовою ефективної ресоціалізації підлітків є щире каяття, усвідомлення вини. Усвідомлення вини неповнолітнім злочинцем охарактеризовано як психологічне утворення, що містить когнітивну, поведінкову, емоційну складові. У процесі дослідження виявлено групи неповнолітніх злочинців із трьома рівнями усвідомлення вини: високим, середнім і низьким. Особистісні властивості неповнолітніх злочинців із різним рівнем усвідомлення вини визначені за допомогою факторного аналізу. За результатами дослідження сформульовано рекомендації щодо організації диференційованої психолого-корекційної роботи з кожною групою неповнолітніх злочинців залежно від рівня усвідомлення вини.
  • Ескіз
    Публікація
    Influence of educational environment on the formation of skills among future professionals
    (Amazonia Investiga. – 2024. – Vol. 13, Issue 73. – P. 128-138, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; Kovalenko, Yu.; Pavlyk, O.; Lukin, B. P.; Лукін, Б. П.; Федоренко Олена; Ольга Марченко
    Проблемою дослідження є визначення впливовості факторів едукаційного середовища закладу вищої освіти на процес формування професійних (Hard Skills) і соціальних компетентностей (Soft Skills) майбутніх фахівців. Дослідження, що пропонується, належить до наукових розвідок змішаного типу, оскільки містить узагальнення, засновані на теоретичному аналізі наукових положень щодо сутності ключових понять статті, факторний аналіз емпіричних даних, які виміряні для кількісної характеристики впливу чинників зовнішнього та внутрішнього освітнього середовища, якісні узагальнення результатів факторного аналізу. Збір емпіричних даних здійснювався у процесі спостереження за групою студентів (n = 925): опитування, анкетування, тестування, інтерв’ювання. Результати дослідження доцільно врахувати у процесі реалізації моделі випускників закладів вищої освіти. Дослідження показало, що майбутні фахівці повинні володіти не тільки професійними навичками, а й розвивати м’які навички, формування яких має відбуватися паралельно.
  • Ескіз
    Публікація
    Правова освіта як основа формування професійної компетентності правоохоронця
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 49-51, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Громико, О. В.; Hromyko, O. V.; Ольга Марченко
    Відзначено, що одним із головних елементів освіти правоохоронця на сьогодні є правова освіта, яка полягає у формування системи духовних і матеріальних цінностей у сфері функціонування права та правової свідомості, правових знань, даних, навичок і умінь щодо їх застосування, свідомого вибору здійснення визначеної правом дії, форми ставлення людини до правової дійсності. Зазначені компоненти інтегруються в особистісно-професійне утворення – професійну компетентність правоохоронця.
  • Ескіз
    Публікація
    Гнучкі уміння (soft skills) як професійно значущі уміння майбутніх офіцерів поліції
    (Modern technologies and processes of implementation of new methods: The 5th International scientific and practical conference ( Madrid, Spain, February 06 - 09, 2024). - Madrid, 2024. - P. 275-278, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Іванов, С. О.; Ivanov, S. O.; Короткевич, Р. О.; Korotkevych, R. O.; Ольга Марченко
    Розглянуто необхідність формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України гнучких умінь і навичок. Оскільки професійна діяльність офіцерів поліції невідривно пов'язана з вирішенням різноманітних проблем, з агресивною поведінкою людей та їхніми індивідуальними особливостями, пріоритетами, потребами, почуттями, пристрастями тощо, тому гнучкі уміння (soft skills) треба спеціально формувати у майбутніх офіцерів поліції як професійно значущі уміння і навички.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості психологічної підтримки особистості в умовах стресу: класифікація методів та вправ
    (Забезпечення психологічної допомоги в секторі безпеки та оборони України: зб. тез доп. ІІІ Всеукр. міжвід. психол. форуму (м. Київ, 30 трав. 2024 р.). – Київ: ДНДІ МВС України, 2024. – С. 181-183, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга Марченко
    Доведено, що психічна безпека має на меті попередження хворобливих психічних проявів і забезпечення психічного здоров’я, здатність розумного самоуправління поведінкою в умовах негативного психологічного впливу. Активним методом психологічної самопідтримки є система вправ і тренувань, тобто багаторазових повторень спеціальних дій і вчинків, що поступово ускладняються, з метою формування необхідних особистісних якостей окремої людини та підвищення психологічної надійності колективу.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль студентського самоврядування у формуванні особистості майбутнього фахівця в умовах війни
    (Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 204-207, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Мілько, Р. О.; Milko, R. O.; Ольга Марченко
    Підтверджено важливість самоврядування у формуванні особистості майбутнього фахівця, та потенціал органів самоврядування для покращенні якості навчання та підготовки студента до життя після університету. Структуризація наведених особистісних, соціальних, професійних рис дозволяє згрупувати їх у мотиваційно-ціннісний, когнітивно-діяльнісний, особистісно-поведінковий компоненти, які своєю чергою можна об’єднати у менеджерську компетентність.
  • Ескіз
    Публікація
    Деякі аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця в едукаційному середовищі закладу вищої освіти у кризових умовах
    (Наукові інновації та передові технології. - 2024. - № 2(30). - С. 1133-1145, 2024) Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга Марченко
    У статті доведено актуальність компетентнісного підходу до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Професійну компетентність фахівця визначено як соціально-професійний феномен, основою якого є фахові знання, засвоєні способи дій, уміння, навички, професійно важливі особистісні якості та корпоративні цінності, які забезпечують готовність до майбутньої професійної діяльності, дозволяють швидко адаптуватися до певних умов, бути відповідальним, ініціативним, прагнути до вдосконалення, самореалізації, здорового способу життя. З’ясовано, що професійна компетентність є основою фахового та кар’єрного зростання випускника закладу вищої освіти, досягнення ним професійно значущих і життєвих цілей. Рівень сформованості професійної компетентності фахівця визначає його кваліфікацію, якість організації праці, адекватність оцінки її результатів.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування професійної компетентності майбутніх юристів у процесі фахової підготовки
    (Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2024. - Вип. 72, т. 2. - С. 306-312, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга Марченко
    Уточнено змістовно-структурні характеристики професійної компетентності юристів і її формування в умовах фахової підготовки. Доведено доцільність ідеології та методології компетентнісного підходу до організації процесу фахової підготовки юристів. Визначено сутність професійної компетентності юристів. Розглянуто критерії і показники рівнів сформованості професійної компетентності юристів.