Користувач: Джафарова Олена В'ячеславівна
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Джафарова Олена В'ячеславівна
20 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 20
Публікація Адміністративно-правові засади взаємодії Служби безпеки України з іншими суб’єктами сектору безпеки і оборони щодо забезпечення прав людини(Наше право. - 2024. - № 1. - С. 58-63, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Артеменко, І. А.; Artemenko, I. A.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.; Ігор Артеменко; Джафарова Олена В'ячеславівнаРозглянуто діяльність Служби безпеки України з питань взаємодії з багатьма суб’єктами сектору безпеки й оборони, що становить фундамент внутрішньої і зовнішньої безпеки в країні. Наголошено, шляхом співпраці з ДБР, НПУ, МВС, ЗСУ, Міністерством оборони України та іншими органами державної влади, ця спецслужба забезпечує захист прав і свобод людини і громадянина, яка спрямована на недопущення терактів всередині країни, виявлення зрадників та агентів впливу в органах державної влади, розслідування воєнних злочинів росії, а також злочинів, що посягають на національну безпеку, на запобігання диверсійній діяльності шляхом проведення превентивних заходів у напрямку захисту міграційного законодавства і виявлення його порушників. Надано рекомендації, спрямовані на усунення недоліків або прогалин.Публікація Напрями вдосконалення адміністративного законодавства, яке регулює порядок забезпечення та реалізації права особи адвокатом на безоплатну вторинну правову допомогу в адміністративному судочинстві в Україні(Наше право. - 2024. - № 2. - С. 52-58, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Ковальов, І. В.; Kovalov, I. V.; Валко, П.; Valko, P.; Сергій Шатрава; Джафарова Олена В'ячеславівнаВиокремлено певні напрямки, які повинні сприяти покращенню прав особи адвокатом на безоплатну вторинну правову допомогу в адміністративному судочинстві в Україні, а також запропоновано відповідні зміни до норм чинного законодавства, спрямованого на вдосконалення надання безоплатної вторинної допомоги в адміністративному судочинстві.Публікація Реалізація адвокатом адміністративної процесуальної правосуб’єктності як суб’єктом надання безоплатної вторинної правової допомоги в адміністративному судочинстві(Юридичний науковий електронний журнал. - 2024. - № 5. - С. 368-371, 2024) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Горбачов, О. В.; Horbachov, O. V.; Валко, П.; Valko, P.; Джафарова Олена В'ячеславівна; Сергій ШатраваВиявлено особливості реалізації адміністративної процесуальної правосуб’єктності адвоката в межах адміністративного судочинства в Україні. Наголошено, що реалізація адміністративної процесуальної правосуб’єктності адвоката, залученого до системи надання безоплатної вторинної правової допомоги представляє з себе цілеспрямовані дії адвоката щодо набуття сукупності прав та обов’язків, необхідних для участі в системі безоплатної вторинної правової допомоги, а також їх подальшого застосування в ході професійної, законодавчо регламентованої діяльності. Сутність професійної правничої допомоги здійснюваної адвокатом залученим до надання безоплатної вторинної правової допомоги при цьому не змінюється та залишається спрямованою на сприяння забезпеченню прав, свобод та законних інтересів фізичних осіб. Реалізацію правосуб’єктності адвокатів задіяних у системи БВПД умовно класифіковано на декілька окремих етапів: 1) етап допуску (або залучення) адвоката до участі у наданні безоплатної вторинної правової допомоги, який включає в себе 1.1) набуття адвокатом права здійснювати правничу допомогу у межах системи БВПД та 1.2) процедуру безпосереднього розподілу доручень на здійснення БВПД; 2) безпосередню реалізацію адміністративної процесуальної дієздатності адвоката в системі надання БВПД; 3) припинення діяльності адвоката з надання правничих послуг в системі безоплатної вторинної правової допомоги. Особливість правосуб’єктності адвоката БВПД полягає у поширенні її окрім адміністративного судочинства ще на декілька галузей права (кримінального, цивільного тощо). При цьому, процедура безпосереднього розподілу доручень на здійснення БВПД, відповідно до чинного судового рішення, в повному об’ємі реалізується лише в галузі цивільно-правових відносин, при чому деякі компоненти механізму її реалізації недостатньо прозорі. Додатково слід відзначити, що під час реалізації правосуб’єктності адвоката суб’єкта системи БВПД в ній не виявлено ознак спеціальної правосуб’єктності.Публікація Адміністративно-правовий статус Державної служби зайнятості(Вісник Кримінологічної Асоціації України. – 2024. – № 1 (31). – С. 577-585, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Грідіна, Н. Ю.; Hridina, N. Yu.; Джафарова Олена В'ячеславівна; Наталія ГрідінаПроаналізовано адміністративно-правовий статус Державної служби зайнятості з метою вироблення пропозицій щодо реформування зазначеної служби в контексті створення умов для сталого економічного зростання України та реалізації основного напряму державної політики щодо створення гідних умов праці та подолання безробіття.Публікація Превентивні заходи в діяльності Служби безпеки України щодо забезпечення прав і свобод людини(Право.ua. - 2024. - № 1. - С. 49-53, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.; Сергій Шатрава; Джафарова Олена В'ячеславівнаРозглянуто адміністративно-правове забезпечення прав і свобод людини та громадянина при здійсненні превентивних заходів у контексті діяльності Служби безпеки України через призму сучасних викликів та динамічних змін у суспільстві та політиці. Наголошено, що завдяки проведенню превентивних заходів працівникам Служби безпеки України вдається запобігти багатьом неправомірним посяганням на життя, здоров’я та права людини і громадянина, а також на національну безпеку всередині країни. Для підвищення ефективності таких заходів Служба безпеки України потребує впорядкування законодавчої бази у сфері проведення контррозвідувальної діяльності. Превентивні заходи, що використовуються працівниками Служби безпеки України, мусять знайти своє відображення у вигляді змін та доповнень до Закону України «Про Службу безпеки України» та інших нормативно правових актів, та мають бути обмежені вичерпним їх переліком та порядком застосування. Доведено необхідність окреслити підстави та процесуальні особливості їх застосування, з метою недопущення можливості для зловживань. Звернуто увагу на необхідність здійснення заходів щодо перетворення Служби безпеки України на спецслужбу Європейського зразка полягає в позбавленні її підслідності злочинів, що не мають відношення до захисту національної безпеки, а також декларування антитерористичної, розвідувальної та контррозвідувальної діяльності як пріоритетних напрямків діяльності для Служби безпеки України.Публікація Національна поліція України в системі суб’єктів забезпечення національної безпеки(Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 берез. 2024 р.) : у 2-х ч. – Дніпро : ДДУВС, 2024. – Ч. І. – С. 36-38, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.; Джафарова Олена В'ячеславівнаДоведено, що Національна поліція України є одним з ключових відомств, що бере участь в забезпеченні національної безпеки на всіх її рівнях і напрямах. Від ефективності виконання поліцейськими своїх повноважень залежать обороноздатність, правопорядок всередині країни, захищеність прав і свобод людини і громадянина.Публікація Адміністративно-правовий механізм запровадження епідеміологічних та карантинних заходів(Європейські перспективи. - 2024. - № 1. - С. 5-11, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Артеменко, І. А.; Artemenko, I. A.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.; Ігор Артеменко; Джафарова Олена В'ячеславівнаПроаналізовано адміністративно-правові засади, що регулюють запровадження та функціонування обмежувальних протиепідеміологічних та карантинних заходів в українському законодавстві. Виявлено наявні проблеми, створено практичні рекомендації, які спрямовані на їх усунення.Публікація Науково-методичні рекомендації «Використання безпілотних літальних апаратів в діяльності Національної поліції України»(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Денищук, Д. Є.; Denyshchuk, D. Ye.; Погорілець, О. В.; Pohorilets, O. V.; Яковлєв, Р. П.; Yakovliev, R. P.; Іван Кріцак; Сергій Шатрава; Олена Погорілець; Денис Денищук; Джафарова Олена В'ячеславівнаНадано методичні рекомендації, які спрямовані на визначення основних напрямів використання безпілотних літальних апаратів у практичній діяльності органів та підрозділів Національної поліції України з урахуванням актуального стану досягнень сучасного технічного і технологічного розвитку й викликів сьогодення щодо забезпечення громадського порядку та безпеки.Публікація Науково-методичні рекомендації щодо розмежування і застосування понять «календарна вислуга років», «пільгова вислуга років» та «стаж служби в поліції» та їх врахування при призначенні пенсії поліцейським(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Денищук, Д. Є.; Denyshchuk, D. Ye.; Погорілець, О. В.; Pohorilets, O. V.; Іван Кріцак; Сергій Шатрава; Олена Погорілець; Джафарова Олена В'ячеславівна; Денис Денищук; Оксана БрусаковаНадано науково-методичні рекомендації щодо розмежування і застосування понять «календарна вислуга років», «пільгова вислуга років» та «стаж служби в поліції» та їх врахування при призначенні пенсії поліцейським.Публікація Використання безпілотних літальних апаратів в діяльності Національної поліції : науково-методичні рекомендації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022) Шатрава, С. О.; Джафарова, О. В.; Денищук, Д. Є.; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Погорілець, О. В.; Іван Кріцак; Олена Погорілець; Денис Денищук; Сергій Шатрава; Джафарова Олена В'ячеславівнаМетодичні рекомендації викладають аналіз досвіду використання безпілотних літальних апаратів органами забезпечення правопорядку в різних державах світу, характеризують систему нормативно-правових актів з проблеми врегулювання застосування безпілотних літальних апаратів Національною поліцією України, роз’яснюють відповідну термінологію й пропонують підходи до класифікування безпілотних літальних апаратів. Основну увагу в рекомендаціях зосереджено на визначенні напрямів використання безпілотних літальних апаратів в практичній діяльності органів та підрозділів Національної поліції.