Мова. Мовознавство. Літературознавство (Language. Linguistics. History and Criticism of Literature)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Мова. Мовознавство. Літературознавство (Language. Linguistics. History and Criticism of Literature) за Автор "Chornyi, I. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моральність як життєва позиція і найвищий закон у ретродетективах І. Потаніної з «харківського» циклу(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 27-й річниці створення Харків. нац. ун-ту внутр. справ (м. Харків, 19 листоп. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 330-331, 2021) Чорний, І. В.; Chornyi, I. V.Відзначено, що «харківський» цикл історичних детективів Ірини Потаніної, незважаючи на формальну належність до розважального жанру, торкається досить серйозних морально-етичних проблем, пов’язаних з уроками минулого, з осмисленням історичного шляху нашого народу.Документ Інтермедіальність у казці Івана Малковича «Ліза та її сни»(Нова філологія. - 2023. - № 89. - С. 248-252, 2023) Чорний, І. В.; Chornyi, I. V.; Чорна, В. Л.; Chorna , V. L.Досдіджено творчість сучасного українського поета, письменника і видавця Івана Малковича. Розглянуто його повість-казку «Ліза та її сни», створену за участі відомої київської художниці Євгенії Гапчинської. Зроблено спробу дослідити відбиття інтермедіальності у цьому тексті. Інтермедіальність зараз розуміють як доповнення однієї мистецької реальності засобами інших видів мистецтв (наприклад, літературного твору елементами живопису, музики, кінематографу тощо). Одним з основних претекстів для казки Малковича, як убачається, стала книга Керрола «Пригоди Аліси у Дивокраї». Це прослідковується і в організації сюжету обох книг (усі події наснилися головним героїням), і у наявності чарівних створінь, які спілкуються з дівчатами, і навіть у співзвучності їхніх імен. Книга Малковича стала першою серед видавничих проєктів із публікації інтерактивних видань для дітей. Власне, у ній ще немає «живих» ілюстрацій, проте намічено кроки для подальшого розвитку інтерактивної літератури.