Перегляд за Автор "Болдовська, Л. О."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Майндфулнесс як неспецифічний чинник соціально-психологічної адаптації студентів до навчання в університеті(Перспективи та інновації науки. Серія: Педагогіка, Серія: Психологія, Серія: Медицина. - 2022. - № 2(7). - С. 990-1002, 2022) Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8431-0943; Шахова, О. Г.; Shakhova, O. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7860-6972; Болдовська, Л. О.; Boldovska, L. O.Представлено результати дослідження взаємозв’язків навичок уважної усвідомленості – майндфулнесс із показниками соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчання в університеті. Визначено стан розробки проблеми адаптації студентів до навчання в вищі та підкреслено особливу актуальність виявлення неспецифічних чинників соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчання в університеті з метою покращення їх соціально-психологічного функціювання в сучасних умовах постійних та непрогнозованих трансформацій у суспільстві. Запропоновано одним з таких неспецифічних чинників вважати майндфулнесс – здатність усвідомлювати поточний досвід з його безоцінковим прийняттям та керувати процесом усвідомлення.Документ Чинники психологічної стійкості студентів в екстремальних умовах навчання(Психологічні читання : зб. матеріалів ІХ наук.-практ. конф. молод. вчених (м. Харків, 1 груд. 2023 р.) : у 2-х т. – Харків : ХНУВС, 2023. – Т. 1. – С. 23-25, 2023) Болдовська, Л. О.; Boldovska, L. O.Наголошено, що в умовах воєнного стану значно зростає потреба у забезпеченні високого рівня стресостійкості здобувачів вищої освіти, що є важливою психологічною умовою нормального навчання. Виділено ряд рекомендацій, які допоможуть студентам у формуванні психологічної стійкості під час навчання в екстремальних умовах.