Перегляд за Автор "Комар, В. П."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Перспективи удосконалення системи спеціальної фізичної підготовки майбутніх офіцерів-правоохоронців(Сучасний стан проведення наукових досліджень у IT-технологіях, галузях електроніки, інженерії, нанотехнологіях та транспортній сфері : кол. наук. моногр. – 1-е вид. – Вінниця, 2020. – С. 1-10, 2020) Комар, В. П.; Komar, V. P.; ; Хоролець, Є. І.; Khorolets, Ye. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7213-9923Головною метою цієї роботи є – визначення сутності та структури формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів-правоохоронців із використанням засобів нумерології в системі їх спеціальної фізичної підготовки. Використання новітніх нумерологічних технологій в системі професійної освіти майбутніх офіцерів-правоохоронців Національної поліції України (НПУ) – забезпечує формування необхідних професійних компетентностей та є актуальним напрямком наукових досліджень. Не дивлячись на значну кількість робіт зазначеного напряму наукових розвідок, питанням визначення сутнісних характеристик формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів-правоохоронців із використанням засобів нумерології в системі їх спеціальної фізичної підготовки нами не виявлено, що потребує подальших наукових розвідок та підкреслює актуальність і практичну складову обраного напряму дослідження. На підставі проведеного теоретикометодологічного аналізу з даної проблематики, визначені сутнісні характеристики формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів-правоохоронців НПУ із використанням засобів нумерології в системі їх спеціальної фізичної підготовки – особистісне утворення, яке формується шляхом акцентованого педагогічного впливу на формування у майбутніх офіцерів-правоохоронців ключових професійних компетентностей, готовності до захисту України, до виконання завдань за призначенням у різних умовах службово-бойової діяльності та забезпечує узгодження ними знань про зміст та структуру професійної діяльності із урахуванням нумерологічних особливостей індивіда та вимог цієї діяльності до рівня спеціальної фізичної підготовленості, а також психофізіологічного стану, сформованих компетентностей професійної діяльності зі сформованими та усвідомленими ними в процесі розвитку можливостями та потребами, а також структуру такої готовності за мотиваційним, функціональним, прикладним, та стресостійким компонентами.Документ Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності впровадження в систему фізичної підготовки майбутніх офіцерів сучасних тренажерних засобів(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76, т. 3. - С. 144-150, 2021) Турчинов, А. В.; Turchynov, A. V.; Гуніна, Л. М.; Hunina, L. M.; Височіна, Н. Л.; Vysochina, N. L.; Комар, В. П.; Komar, V. P.; Павлов, Р. В.; Pavlov, R. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2492-0277Апробовано педагогічні умови розвитку та удосконалення фізичних якостей (сформовано прикладні компетентності) майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України (на прикладі курсантів НАНГУ) в системі фізичної підготовки (освітньому процесі) із використанням сучасних кардіотренажерів «Concept-2» та «Assault Air Bike». Зазначено, що використання кардіотренажерів сприяє зростанню, в першу чергу, аеробної підготовленості, яка є однією з основних у формуванні загальної фізичної витривалості та фізичної підготовленості, що й забезпечуватиме високий рівень професійних компетентностей майбутніх офіцерів під час виконання ними завдань за призначенням у різних умовах службово-бойової діяльності.