Перегляд за Автор "Петровська, С. А."
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Formation of the organizational and economic mechanism for attracting investment to the region(Mechanism of economic regulation = Механізм регулювання економіки. - 2017. - № 2 (76). - С. 16-23, 2017) Sabadash, V. V.; Сабадаш, В. В.; Petrovska, S. A.; Петровська, С. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Petrovskyi, M. V.; Петровський, М. В.Останнім часом ситуація із залученням інвестицій до регіонів України суттєво змінилася в гіршу сторону через соціально-економічну кризу, їх низьку інвестиційну привабливість, високий ризик та відсутність гарантій для інвесторів.Документ Modeling of characteristics of distance relay protection of high-voltage power lines(IEEE: 2nd Ukraine Conference on Electrical and Computer Engineering (UKRCON), 2-6 July, 2019. - Lviv, 2019. - P. 365-368, 2019) Petrovskyi, M. V.; Петровський, М. В.; Lebedka, S. M.; Petrovska, S. A.; Петровська, С. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Ivanov, S. O.Моделювання характеристик спрямованого дистанційного захисту високовольтних ліній електропередач реалізовано у програмному комплексі PSCAD/EMTDC. Порівняння характеристик дистанційного захисту з круговими та багатокутними характеристиками спрацьовування проводиться шляхом чисельного моделювання. Розроблено алгоритм дефектоскопу. Такий дефектоскоп запобігає помилковим спрацьовуванням при коливаннях енергосистеми та асинхронному русі генераторів за рахунок управління наростанням вектора струмів зворотної послідовності.Документ Sustainable resource management policy of national economic development(IOP Conference Series: Earth and Environmental Science: Vol. 1269: 3rd International Conference on Environmental Sustainability in Natural Resources Management (Batumi, Georgia, 20.10.2023), 2023) Koval, V.; Savina, N.; Sribna, Ye.; Osipova, A.; Kapelista, I.; Petrovska, S. A.; Петровська, С. А.У статті розглянуто механізм можливого повного забезпечення стратегічними ресурсами з метою реалізації концепції сталого розвитку. Вказано два основних підходи до накопичення ресурсів: 1) перший підхід, спрямований на збереження стратегічного запасу енергоресурсів, що передбачає концентрацію ресурсів для забезпечення стабільності та безпеки енергопостачання; 2) другий підхід полягає в акумулюванні фінансових активів шляхом отримання доходу та дозволяє формувати фінансовий резерв. У випадку першого підходу країна, як і Сполучені Штати, стратегічно накопичила запаси сирої нафти, прикладом чого є створення Стратегічного резерву нафти (SPR) у 1970-х роках. Відсоткове співвідношення експорту сирої нафти США щодо їх щоденного споживання нафти в Сполучених Штатах з 1980 по 2023 рік було розраховано та детально описано в дослідженні з такими тенденціями, як падіння на 1% у 2005 році та подальше збільшення на 156% у 2023 році. Виявлено та визначено вплив технологічних і геополітичних факторів на ці зміни.Документ Актуальні питання залучення інвестицій до регіону(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 400-402., 2020) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Цибулько, В. А.; Tsybulko, V. A.Зазначено, що вирішенню проблем, пов’язаних із залученням інвестицій до регіону, сприятиме організаційно-економічний механізм, який включає умови, сфери регулювання та комплекс організаційно-економічних інструментів, згрупованих у функціональні блоки: субсидії; гарантії; тарифи, ціни; програми, плани; нормативи; пільги; податки; організаційні заходи. Цільове використання механізму та його інструментів сприятиме розвитку регіональних ринків, підвищенню ефективності взаємодій між агентами економічної діяльності й підвищенню ефективності регіональної та державної інвестиційної політики. Отмечено, что решению проблем, связанных с привлечением инвестиций в регион, будет способствовать организационно-экономический механизм, включающий условия, сферы регулирования и комплекс организационно экономических инструментов, сгруппированных в функциональные блоки: субсидии; гарантии; тарифы, цены; программы, планы; нормативы; льготы; налоги; организационные мероприятия. Целевое использование механизма и их инструментов будет способствовать развитию региональных рынков, повышению эффективности взаимодействий между агентами экономической деятельности и повышению эффективности региональной и государственной инвестиционной политики. It is noted that the solution of problems associated with attracting investments to the region will be facilitated by an organizational and economic mechanism, including conditions, areas of regulation and a set of organizational and economic instruments grouped into functional blocks: subsidies; warranty; tariffs, prices; programs, plans; standards; privileges; taxes; organizational measures. The intended use of the mechanism and their tools will contribute to the development of regional markets, increase the efficiency of interactions between agents of economic activity and increase the efficiency of regional and state investment policies.Документ Аналіз адаптації законодавства України з охорони праці до актів Європейського Союзу(Право і безпека. – 2023. – № 3 (90). – С. 44-57, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; Петровський, М. В.; Petrovskyi, M. V.Проаналізовано стан імплементації норм основних європейських директив, які стосуються забезпечення охорони праці на робочому місці, до українського законодавства. Встановлено, що на початок 2023 року положення проаналізованих директив виконані лише частково, оскільки значна частина положень не імплементовані до українського законодавства з охорони праці. Виявлено чинники, що негативно впливають на процес імплементації. Запропоновано рекомендації для підвищення ефективності та дієвості впровадження актів ЄС у законодавство України. Обґрунтовано прийняття необхідних нормативно-правових актів у сфері охорони праці для гармонізації українського законодавства з європейським. Процес адаптації законодавства України до норм ЄС потребує злагодженої співпраці між усіма гілками влади для ефективної роботи та успішної реалізації їх нормотворчих і правозастосовних повноважень на практиці. Головний акцент поточного процесу наближення законодавства України до законодавства ЄС повинен полягати не в реалізації окремих директив, а у перенесенні загальної архітектури законодавства ЄС з питань охорони здоров’я та безпеки, починаючи з узгодження з Рамковою директивою № 89/391/ЄЕС. Для створення національної державної правової системи, що відповідає нормам ЄС, потрібно одночасно адаптувати наявні закони та ухвалювати нові законодавчі акти, які відповідають європейському правовому полю.Документ Боргова безпека України та проблеми її забезпечення(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 162-163, 2021) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161Наголошено на розробленні найбільш оптимальної державної стратегії по залученню кредитних ресурсів, ефективного управління державним боргом та, відповідно, забезпечення високого рівня боргової безпеки України, оскільки це сприятиме соціально-економічному розвитку країни.Документ Державне та приватне інвестування на ринку житла Великої Британії з II половини XIX ст. до кінця XX ст.(Бізнес Інформ. – 2020. – № 6. – С. 77-86, 2020) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Кубишкін, Д. О.; Kubyshkin, D. O.Ринок житла є ключовою компонентою будь-якої економіки та економічної діяльності взагалі. При обґрунтованій соціально-економічній політиці він може використовуватися як двигун економічного зростання. Фінансування ринку житла за своєю економічною сутністю є інвестиційним проектом. У контексті даного питання актуальним є дослідження ефективності інвестування на ринку житла органів державної влади, з одного боку, та приватних підприємств – з іншого, а також впливу такої діяльності кожного із суб’єктів на ринок і суспільство в цілому. Метою даного дослідження є проведення аналізу правових норм і методів регулювання житлових відносин Великої Британії з ІІ пол. ХІХ ст. до кінця ХХ ст. за допомогою державного та приватного інвестування, визначення ефективності даних суб’єктів інвестування та їх впливу на ринок житла. Проаналізовано основні правові норми щодо регулювання житлових відносин Великої Британії з ІІ половини ХІХ ст. до кінця ХХ ст. Встановлено, що розширення державного втручання та, згодом, безпосереднє здійснення державою функцій інвестора на ринку житла було пов’язане з необхідністю забезпечення охорони громадського здоров’я та надання допомоги найбіднішим прошаркам населення. Висвітлено методи державного втручання (встановлення норм, стандартів, оподаткування, регулювання цін та відсоткових ставок тощо) та їх вплив на стан житлового ринку. Наведено та проаналізовано дані щодо кількості новостворених житлових одиниць з розподілом за джерелами фінансування. Акцентовано увагу на соціальних проблемах, що стали каталізатором для проведення інтервенціоністської політики. Розкрито основні проблеми та недоліки державного житлового інвестування, зокрема: побудова неефективної бюрократичної системи, її тенденції до саморозширення; інституційна неспроможність визнавати невдачі; відсутність діалогу між органами місцевого самоврядування та набувачами муніципального житла тощо – на відміну від приватного сектора, який має здатність до реагування на обставини об’єктивної дійсності, визнання недоліків та їх ліквідацію.Документ Організаційно-економічний механізм залучення інвестицій до регіону(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2018 року, м. Суми). – Суми, 2018. – С. 173-174., 2018) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161Запропоновано організаційно-економічний механізм регулювання залучення інвестицій у регіон, якій є частиною комплексу науково-практичних рекомендацій щодо покращання інвестиційної привабливості регіону.Документ Організаційно-правові аспекти вдосконалення пенсійного страхування як складової соціального захисту населення(Наше право. - 2023. - № 2. - С. 209-213, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; Дементов, В. О.; Dementov , V. O.Проаналізовано законодавство України в сфері соціального та пенсійного страхування. Розглянуто наукові концепції та погляди щодо тлумачення змісту пенсійного страхування. Побудовано авторське визначення пенсійного страхування України, а також визначено його структуру та принципи. Наголошено на недосконалості організаційно-правових аспектів останнього та виділено наукові позиції щодо вдосконалення пенсійної галузі.Документ Особливості укладення концесійного договору(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 1 груд. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 115-116, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; Мовчан, С. А.; Movchan, S. A.Підкреслено, що концесійний договір є важливим інструментом у впровадженні публічно-приватного партнерства, що дозволяє державі та приватним партнерам спільно реалізувати проєкти, які призводять до ефективного використання ресурсів та забезпечення громадського благополуччя. Концесійні договори можуть бути корисними інструментами для залучення приватного капіталу та інвестицій у проєкти, які інакше було б важко фінансувати з державного бюджету.Документ Перспективи подолання страхового шахрайства в Україні(Актуальні питання науки, освіти та технологій в умовах сучасних викликів: зб. тез доп. [міжнар. наук.-практ. конф.] (м. Кременчук, 9 трав. 2023 р.): у 2 ч. – Кременчук: ЦФЕНД, 2023. – Ч. 1. – С. 30-31, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; Аль Хататнех М.М.М. Дж.Розвинений страховий ринок є одним із елементів стабільної економіки держави. Однак існує багато перешкод для його формування, а саме: повномасштабна війна в Україні, економічна криза, низька поінформованість населення щодо доцільності та переваг страхування, низька платоспроможність населення, недосконале страхове та податкове законодавство, та найголовнішим стримуючим фактором є страхове шахрайство.Документ Правові аспекти захисту населення України від надзвичайних ситуацій в умовах воєнного стану(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 3 (102), ч. 2. - С. 250-256, 2023) Лук’янихіна, О. А.; Lukianykhina, O. A.; Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.Проаналізовано зміст надзвичайних ситуацій та виокремлено їхню законодавчу класифікацію. Визначено правову основу й особливості організації захисту населення від надзвичайних ситуацій. Акцентовано увагу на принципах реалізації захисту від надзвичайних ситуацій як частини цивільного захисту на території України. Наведено дефініцію правового режиму воєнного стану згідно із законодавством України. Виокремлено аспекти впливу правового режиму воєнного стану на правову основу й організацію захисту населення від надзвичайних ситуацій.Документ Принципи правового регулювання охорони праці(Право.ua. - 2023. - № 3. - С. 179-183, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; Лук'янихіна, О. А.; Lukianykhina, O. A.Визначено зміст, особливості, призначення та сутності принципів правового регулювання охорони праці. Розглянуто положення міжнародних нормативно-правових актів та національного законодавства з питань охорони праці та принципів її організації. Сформульовано та наведено перелік принципів правового регулювання охорони праці в Україні.Документ Проблеми забезпечення грошово-кредитної безпеки України(Бізнес Інформ. – 2019. – № 1. – С. 311-316, 2019) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Петровський, М. В.; Petrovskyi, M. V.Забезпечення високої грошово-кредитної безпеки України є актуальним питанням сьогодення, адже саме вона впливає на рівень розвитку держави в цілому та окремих суб’єктів господарювання зокрема. Метою статті є проведення оцінювання рівня грошово-кредитної безпеки України за 2013–2017 рр., аналіз основних проблем у даній сфері та пошук шляхів їх вирішення. Виконана оцінка показала, що Україна в останні роки мала занадто низькі значення грошово-кредитної безпеки (незадовільний та небезпечний рівень). Проведений аналіз основних і запропонованих додаткових показників грошово-кредитної безпеки засвідчив, що Україна має цілий ряд недоліків у даній сфері. Тому сьогодні існує нагальна потреба у впровадженні заходів, які ліквідували б недоліки в монетарній сфері України, та в розробці стратегії розвитку грошово-кредитного ринку нашої держави. Першочерговими завданнями мають бути: виведення економіки України із «тіні»; зупинення глобального відтоку капіталу із країни та спрямування його на внутрішній економічний розвиток; проведення НБУ виваженої монетарної політики; виконання комплексу заходів, спрямованих на стабілізацію грошово-кредитної безпеки України. Реалізація вказаних заходів дозволить підвищити рівень грошово-кредитної безпеки тільки за повної підтримки на всіх рівнях влади.Документ Проблемні питання гендерної рівності у сфері охорони праці(Гендерна політика в умовах воєнного стану: правовий вимір : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 5 черв. 2023 р.). – Одеса : Юридика, 2023. – С. 140-142, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; Ніколенко, І.; Nikolenko, I.Проблематика гендерного балансу є досить актуальною та розповсюдженою в Україні. Дане питання розглядається науковцями та має не тільки теоретичне, а й практичне значення. У сфері охорони праці досить часто відбувається певний дисбаланс щодо роботи чоловіків та жінок, призначення їх на різного роду посади. З введенням воєнного стану на території України розгляд питання щодо гендерної нерівності у сфері охорони праці досить посилився.Документ Страховий ринок України в умовах воєнного стану(Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.). – Суми, 2023. – С. 270-272, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.Під час війни страхові компанії в Україні стикаються з принципово новими викликами. Це пов'язано з тимчасовою окупацією територій, знищенням нерухомості та переміщенням суб'єктів бізнесу, що призводить до скорочення кількості центрів обслуговування страхувальників.Документ Страхові шахрайства та боротьба з ними(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 360-362., 2019) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161Автором зазначено, що шахрайства у сфері страхування відносяться до злочинів з підвищеною суспільною небезпекою. Лише на засадах об’єднання зусиль держави, правоохоронних органів, страхових компаній та підвищення поінформованості страхувальників можна подолати або принаймні зменшити проблему шахрайства в страховому бізнесі.Документ Трудові відносини в умовах воєнного стану(Russia-Ukraine War: Consequences for the World: Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Internet Conference (Dnipro, 2-3 March 2023). - Dnipro: FOP Marenichenko V.V., 2023. - С. 98-99, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; Будюкова, Є.О.; Budiukova, Ye. O.Введений воєнний стан значно вплинув на всі сфери українського життя, включно з трудовою діяльністю. З`ясувалося, що якраз галузь застосування праці, в якій сплітаються життєво необхідні інтереси мільйонів громадян України, вимагає моментальних дій від законодавця задля забезпечення її адекватної діяльності.Публікація Євроінтеграційні виклики та їх вплив на міжнародний інвестиційний ринок в контексті забезпечення кримінологічної безпеки(Вісник Кримінологічної Асоціації України. – 2023. – № 3 (30). – С. 212-218, 2023) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; Лук’янихіна, О. А.; Lukianykhina, O. A.; Парфентій, Л. А.; Parfentii, L. A.; Людмила Парфентій; Олена Лук'янихінаДоведено, що вплив євроінтеграційних викликів на міжнародний інвестиційний ринок виражається у наступних аспектах: 1) зумовлює модернізацію суб’єктів економіко-фінансових відносин згідно із вимогами європейської спільноти, що дає можливість визначити нові вектори розвитку та руху міжнародних інвестицій; 2) євроінтеграційні процеси забезпечують економіко-фінансову стабільність держав як одних із суб’єктів міжнародного інвестиційного ринку за рахунок підтримки Європейським Союзом майбутніх членів; 3) євроінтеграція поширює на нових суб’єктів міжнародного інвестиційного ринку дію складного, загальноєвропейського механізму регулювання та контролю у економіко-фінансовому вимірі. З’ясовано, що міжнародний інвестиційний ринок являє собою сукупність одразу декількох складових, а саме: суб’єктів інвестиційної діяльності, інвестиційних продуктів, регуляторних механізмів, результат інвестиційної діяльності. Кожен елемент є цілком самостійною категорією як в економіко-фінансовому, так і правовому плані, адже відіграє відповідну роль у світовій економічній системі та має нормативне відображення.