Перегляд за Автор "Сердюк, А. М."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правові засади взаємодії патрульної служби МВС України зі структурними підрозділами МВС України(Вісник Чернівецького факультету Національного університету «Одеська юридична академія». – 2015. – Вип. 4. – С. 166-175., 2015) Сердюк, А. М.; Serdiuk, A. M.В статті проаналізовано позиції вчених щодо розуміння взаємодії структурних підрозділів МВС України та патрульної служби МВС України зокрема. У свою чергу, автором надано власну позицію щодо розуміння взаємодії патрульної служби МВС України зі структурним підрозділами МВС України щодо підтримання публічної безпеки і порядку в країні. На підставі нормативно-правових актів, які регламентують взаємодію патрульної служби МВС України зі структурним підрозділами запропоновано внести відповідні зміни до відомчого нормативного акту, в частині закріплення основних форм взаємодії патрульної служби МВС України.Документ Досвід організації діяльності патрульних підрозділів поліції у США та перспективи його застосування в Україні(Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2013. – Вип. 35. Ч. 2. Т. 2. – С. 208-211, 2015) Сердюк, А. М.; Serdiuk, A. M.У статті розглядаються елементи організації діяльності патрульних підрозділів у Сполучених Штатах Америки. Досліджено роль патрульних у діяльності поліції. Визначено основні підходи до організації роботи патруля. Наведено основні типи патрулів, що використовуються. Зроблено висновки щодо можливості використання окремих елементів американського досвіду в організації діяльності української патрульної поліції.Документ Патрульна поліція як суб’єкт реалізації правоохоронної функції держави(Прикарпатський юридичний вісник. – 2016. - №1(10). – С. 181-184, 2016) Сердюк, А. М.; Serdiuk, A. M.В статті досліджено патрульну поліцію як суб’єкт реалізації правоохоронної функції держави. З’ясування місця патрульної поліції в системі суб’єктів забезпечення правоохоронної функції держави здійснено шляхом аналізу змісту категорій більш загального порядку, якими є «функції держави» та «правоохоронна функція». Виокремлено основні ознаки патрульної поліції як суб’єкта реалізації правоохоронної функції держави через розуміння останньої, як структурного елемента Національної поліції України, яка, у свою чергу, є частиною державного апарату.Документ Поняття та елементи адміністративно-правового статусу патрульної поліції України(Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Юридичні науки. – 2016. – Вип. 1. Т. 3. – С. 76-80, 2016) Сердюк, А. М.; Serdiuk, A. M.У статті автор досліджує адміністративно-правовий статус патрульної поліції України. Визначено, що основним суб’єктом у сфері надання поліцейських послуг щодо забезпечення публічної безпеки й порядку є патрульна поліція. Наголошено, що кардинальна зміна правовідносин призвела до трансформації юридичного становища їхніх учасників, зокрема адміністративно-правового статусу Національної поліції.Документ Щодо визначення поняття і змісту основних завдань та функцій патрульної поліції України в сучасних умовах: адміністративно-правові аспекти(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2016. - Вип. 3. – С. 45-49, 2016) Сердюк, А. М.; Serdiuk, A. M.У статті проаналізовані теоретичні концепції та нормативно-правові акти України з метою визначення змісту та специфіки завдань і функцій патрульної поліції України крізь призму діяльності Національної поліції України. Обґрунтовуються авторські пропозиції щодо вдосконалення правових засад функціонування патрульної поліції в сфері забезпечення публічної безпеки і порядку, що є важливим елементом на шляху реформування української правоохоронної системи.Документ Щодо критеріїв ефективності діяльності поліції закордонних країн(Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Юридичні науки. – 2015. – Вип. 3-2. Т. 2. – С. 155-159, 2015) Сердюк, А. М.; Serdiuk, A. M.У статті автором досліджуються системи оцінки діяльності поліції закордонних країн: Великобританії, Канади, Ірландії, Польщі, Чехії тощо. Зроблено висновок, що основними рисами, які характеризують систему оцінки поліції за кордоном, є: зниження рівня злочинності в країні, задоволеність населення роботою поліції, створення поліцією обстановки захищеності прав та інтересів усіх громадян, досягнення стратегічних цілей діяльності поліцейських підрозділів (виконання планів поліцейської діяльності), а також економічна ефективність.