Перегляд за Автор "Шемчук, В. А."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Апробація педагогічної моделі формування готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України до виконання завдань за призначенням в умовах водного середовища(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76, т. 3. - С. 171-177, 2021) Шемчук, В. А.; Shemchuk, V. A.; Кіндзер, Б. М.; Kindzer, B. M.; Скальскі, Д. В.; Skalski, D. V.; Людовик, Т. В.; Liudovyk, T. V.; Лукін, Б. П.; Lukin, B. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4952-7407Зазначено, що натепер організація практичних занять із військово-прикладного плавання та подолання водних перешкод у системі професійної підготовки представників інституцій сектору безпеки й оборони України здійснюється без урахування їх індивідуально-типологічних (психофізіологічних) особливостей, що знижує ефективність навчального процесу й відповідним чином – їхній професійний рівень. Це негативно впливає на загальний рівень бойової готовності підрозділів, що потребує внесення відповідних змін до програм професійної підготовки. Апробовано педагогічну модель формування готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки й оборони України до виконання завдань за призначенням в екстремальних умовах водного середовища.Документ Конструювання педагогічної моделі формування готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України до виконання завдань за призначенням в умовах водного середовища(Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 34, т. 2. - С. 141-146, 2021) Шемчук, В. А.; Shemchuk, V. A.; Бутенко, К. В.; Butenko, K. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4771-8883; Лещінський, О. В.; Leshchinskyi, O. V.; Храпач, Г. С.; Khrapach, H. S.; Шемчук, Ю. С.; Shemchuk, Yu. S.Розглянуто проблему структурності професійної діяльності військовослужбовця (правоохоронця) відповідної інституції сектору безпеки і оборони України (СБОУ) під час виконання завдань за призначенням в умовах водного середовища, яка зумовлює багаторівневий підхід до навчання військово-прикладного плавання, що сприяє якісному переходу від екстенсивного засвоєння способів вирішення рухових завдань до функціонального вдосконалення його індивідуального рухового досвіду та відповідного професійного фаху. Запропоновано структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх офіцерів до виконання завдань за призначенням в екстремальних умовах водного середовища засобами спеціальної фізичної підготовки у вищіх військових навчальних закладах з акцентованим впливом сучасних технічних засобів навчання.Документ Методика фізичної терапії викладачів спеціальної фізичної підготовки закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання після лікування коронавірусної хвороби(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 75, т. 1. - С. 104-109, 2021) Горпинич, Г. Ф.; Horpynych, H. F.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7982-0981; Шемчук, В. А.; Shemchuk, V. A.; Коник, Г. О.; Konyk, H. O.; Суровов, О. А.; Surovov, O. A.; Аксьонов, Д. В.; Aksonov, D. V.Розглянуто проблему пошуку нових форм, методів і засобів фізичної реабілітації після лікування коронавірусної хвороби. Розроблено та апробовано методику фізичної терапії викладачів фізичної та спеціальної фізичної підготовки закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання Національної поліції України, вищих військових навчальних закладів Національної гвардії України після лікування коронавірусної хвороби COVID-19 (SARS-CoV-2).