Перегляд за Автор "Hvozdik, S. D."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Neuro-mechanical methods of control and diagnostics of the technical state of aircraft engine TV3-117 in film regions(Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2020. - № 1(72), ч. 1. - С. 141-154, 2020) Vladov, S. I.; Владов, С. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8009-5254; Kotliarov, K. H.; Котляров, К. Г.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1109-6381; Hrybanova, S. A.; Грибанова, С. А.; ORCID:https://orcid.org/0000-0001-5831-2363; Husarova, O. V.; Гусарова, О. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9823-0044; Derevyanko, I. H.; Дерев’янко, І. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0116-1378; Hvozdik, S. D.; Гвоздік, С. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520Обґрунтовано доцільність застосування нейронних мереж у задачі контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117. Визначено доцільність розробки нейронних мереж на базі на базі нейрорегулятора NN Predictive Controller. З'ясовано застосування градієнтного методу навчання нейронних мереж, а також розроблено метод навчання нейрорегулятора на основі нейромодулятора із застосуванням методу зворотного поширення помилки. Отримано розв’язок задачі контролю параметрів технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117, який підтверджує доцільність застосування нейронних мереж у задачі контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117.Документ Аналіз динаміки авіаційного двигуна ТВ3-117 із використанням нейронної мережі Елмана(Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2020. - № 4(75). - С. 42-52, 2020) Владов, С. І.; Vladov, S. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8009-5254; Москалик, В. М.; Moskalyk, V. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4916-3102; Сіора, А. С.; Siora, A. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2934-7281; Дєрябіна, І. О.; Dieriabina, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5164-2976; Гвоздік, С. Д.; Hvozdik, S. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520Розроблено динамічну модель авіаційного двигуна ТВ3-117 в складі його системи автоматичного управління в польотних режимах з використанням нейромережевих технологій. Наголошено, що використання динамічних рекурентних нейронних мереж, зокрема, нейронної мережі Елмана, у процесі розробки математичної моделі об’єкта управління (авіаційного двигуна ТВ3-117) дозволяє істотно прискорити цей процес, причому, отримані моделі придатні для розв’язання задач синтезу законів управління і структури системи автоматичного управління у відповідності з відомою концепцією. Відзначено, що точність динамічної ідентифікації параметрів двигуна на основі нейронної мережі Елмана у 1,5 рази вище порівняно з методом найменших квадратів. Визначено, що точність динамічної ідентифікації параметрів двигуна в умовах шумів (адитивної складової перешкоди) на основі нейронної мережі Елмана також у середньому у два рази вище порівняно з методом найменших квадратів.Документ Візуалізація математичних імітаційних мережевих моделей ГТД у системі моделювання DVIG(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 15 трав. 2020 р.). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 383-385, 2020) Пономаренко, А. В.; Ponomarenko, A. V.; Яніцький, А. А.; Yanitskyi, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5318-1915; Гвоздік, С. Д.; Hvozdik, S. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4105-1520Відзначено, що імітаційна математична модель авіаційного двигуна розвивається разом з виробом протягом усього життєвого циклу виробу. Існують моделі єдині багаторівневі, а також моделі, що відповідають кожному етапу життєвого циклу газотурбінних двигунів (етапи проектування, здача серійного виробництва, випробування, доведення, експлуатація на повітряному судні або на землі, ремонт). Такі моделі мають цілу низку однакових якостей і ознак і можуть створюватися в різних версіях єдиної системи DVIG.Документ Крутка крила(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). – Кременчук - Харків : ХНУВС, 2023. – С. 248-249, 2023) Яніцькій , А. А.; Yanitskii , A. A.; Гвоздік , С. Д.; Hvozdik, S. D.Відзначено, що крутка крила - це зміна профілю крила по його довжині, спрямоване на те, щоб зрив потоку при звалюванні починався з кореневої частини крила. При цьому елерони, що знаходяться в кінцевій частині крила, продовжують діяти і забезпечують літальний апарат ефективним засобом виходу з критичного режиму польоту.Документ Особливості розвитку експлуатації повітряних суден малої авіації в контексті регіональних перевезень(Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Сер.: Технічні науки. – 2023. – Т. 34 (73), № 5. - С. 10-15, 2023) Бойко , С. М.; Boiko, S. M.; Котов, О. Б.; Kotov, O. B.; Іщенко, С. О.; Ishchenko, S. O.; Гладкий , Ю. М.; Hladkyi , Yu. M.; Шарипенко , Ю. В.; Sharypenko, Yu. V.; Гвоздік, С. Д.; Hvozdik, S. D.Стаття присвячена питанням синтезу підходів розбудови застосування повітряних суден малої авіації, у тому числі вертольотів в регіональному аспекту на теренах України. Визначено основні вимоги, що пред’являються до повітряних суден, які допускаються до польотів. Акцентовано увагу на те, що урядові та неурядові міжнародні організації в межах своєї компетенції реалізують взаємодію з ІСАО, проводячи в регіони її політику та стандарти, що стосуються діяльності цивільної авіації. Відповідно, зазначені організації здійснюють допомогу в тих питаннях, які виникають у ході діяльності міжнародної цивільної авіації через особливості того чи іншого регіону.