Перегляд за Автор "Marenych, V. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління розробкою і проведенням спеціальних заходів з метою формування позитивного іміджу вищого навчального закладу(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2013. – № 3 (62). – С. 172-179, 2013) Маренич, В. М.; Marenych, V. M.Визначено особливості управління розробкою і проведенням спеціальних заходів як PR-технології, що дозволяє формувати позитивний імідж вищого навчального закладу. Запропоновано класифікацію спеціальних заходів, сформульовано їх цілі та завдання, а також визначено очікувані результати. The role of PR-technologies in education sphere, the possibility to conduct special measures within the management process while forming a positive image of a higher educational establishment still remain outside the scientific analysis. Therefore, peculiarities of management in developing and conducting special events as PR-technologies that allow to create a positive image of a higher educational establishment are defined in the article. Определены особенности управления разработкой и проведением специальных мероприятий как PR-технологии, позволяющей формировать положительный имидж высшего учебного заведения. Предложена классификация специальных мероприятий, сформулированы их цели и задачи, а также определены ожидаемые результаты.Документ Інструменти паблік рилейшнз в управлінні формуванням іміджу вищого навчального закладу(Право і безпека. - 2013. - № 2 (49). - С. 87-90, 2013) Маренич, В. М.; Marenych, V. M.Проаналізовано систему засобів PR-діяльності з підвищення конкурентоспроможності вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг, вивчено можливості ефективного застосування інструментів паблік рилейшнз у роботі над іміджем ВНЗ. Зроблено висновок, що сукупність образів, уявлень про вищий навчальний заклад, які живуть у свідомості людей, – цінний матеріал для формування іміджу вузу. Будучи візуально-естетичним образом, який володіє рядом індивідуальних ознак і справляє за допомогою певних засобів вплив на індивідуальну, групову і масову свідомість, імідж сприяє сприйняттю ВНЗ у широкому комунікаційному просторі. Завдання фахівців з комунікацій вузу – сконструювати образ, відповідний ментальності тієї цільової групи, на яку спрямовано його створення.