Перегляд за Автор "Nazarenko, S. Y."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Development of a method of completing emergency rescue units with emergency vehicles(Eastern-European Journal of enterprise technologies = Східно-європейський журнал передових технологій. – Kharkiv, Ukraine, 2019. – Vol 4, No 3 (100). – P. 54-62, 2019) Kovalenko, R. I.; Коваленко, Р. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2083-7601; Kalynovskyi, A. Y.; Калиновський, А. Я.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1021-5799; Nazarenko, S. Y.; Назаренко, С. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0891-0335; Kryvoshei, B. I.; Кривошей, Б. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2561-5568; Grinchenko, E. M.; Грінченко, Є. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3973-9078; Demydov, Z. G.; Демидов, З. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2821-8047; Mordvyntsev, M. V.; Мордвинцев, М. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7674-3164; Kaidalov, R. O.; Кайдалов, Р. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5131-6246Проведено дослідження процесу реагування аварійно-рятувальних формувань на надзвичайні ситуації та небезпечні події, які виникають на території міста з населенням понад один мільйон осіб. Встановлено, що потік викликів, які надходять до підрозділів аварійно-рятувальних формувань, має певну структуру і їх чисельність корелює з показником загальної площі житлового фонду населеного пункту. Названа залежність була описана поліноміальною лінією тренду для якої було складено відповідне рівняння, яке дозволяє визначити чисельність викликів, які можуть надходити у майбутньому до підрозділів аварійно-рятувальних формувань. Ці дані можуть бути також використані для визначення чисельності оперативних транспортних засобів, якими повинні бути забезпечені підрозділи аварійно-рятувальних формувань для ефективного проведення ними дій за призначенням. Запропоновано метод комплектування підрозділів аварійно-рятувальних формувань оперативними транспортними засобами з урахуванням оперативної обстановки в їх районах виїзду, який полягає у виконанні чотирьох послідовних етапів. Перший етап передбачає проведення відбору необхідних показників на основі аналізу статистичних даних, які характеризують процес реагування підрозділів аварійно-рятувальних формувань на різного роду деструктивні події, та побудову прогнозної моделі. Другий етап передбачає проведення розрахунку показника приведеної чисельності автомобілів на виклик з урахуванням різних груп потоків викликів. Третій етап передбачає визначення загальної чисельності оперативних транспортних засобів для аварійно-рятувальних формувань населеного пункту. У зв’язку з тим, що на цьому етапі використовуються математичні моделі, які ґрунтуються на законі розподілу Пуассона, то існує обмеження при використанні запропонованого методу, яке полягає у тому, що потік викликів повинен бути пуассонівським. Четвертий етап розрахунків передбачає перерозподіл раніше визначеної загальної чисельності оперативних транспортних засобів по підрозділам аварійно-рятувальних формувань з урахуванням особливостей оперативної обстановки в їх районах виїзду.