Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Formation of the organizational and economic mechanism for attracting investment to the region(Mechanism of economic regulation = Механізм регулювання економіки. - 2017. - № 2 (76). - С. 16-23, 2017) Sabadash, V. V.; Сабадаш, В. В.; Petrovska, S. A.; Петровська, С. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Petrovskyi, M. V.; Петровський, М. В.Останнім часом ситуація із залученням інвестицій до регіонів України суттєво змінилася в гіршу сторону через соціально-економічну кризу, їх низьку інвестиційну привабливість, високий ризик та відсутність гарантій для інвесторів.Документ Modeling of characteristics of distance relay protection of high-voltage power lines(IEEE: 2nd Ukraine Conference on Electrical and Computer Engineering (UKRCON), 2-6 July, 2019. - Lviv, 2019. - P. 365-368, 2019) Petrovskyi, M. V.; Петровський, М. В.; Lebedka, S. M.; Petrovska, S. A.; Петровська, С. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Ivanov, S. O.Моделювання характеристик спрямованого дистанційного захисту високовольтних ліній електропередач реалізовано у програмному комплексі PSCAD/EMTDC. Порівняння характеристик дистанційного захисту з круговими та багатокутними характеристиками спрацьовування проводиться шляхом чисельного моделювання. Розроблено алгоритм дефектоскопу. Такий дефектоскоп запобігає помилковим спрацьовуванням при коливаннях енергосистеми та асинхронному русі генераторів за рахунок управління наростанням вектора струмів зворотної послідовності.Документ Актуальні питання залучення інвестицій до регіону(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 400-402., 2020) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Цибулько, В. А.; Tsybulko, V. A.Зазначено, що вирішенню проблем, пов’язаних із залученням інвестицій до регіону, сприятиме організаційно-економічний механізм, який включає умови, сфери регулювання та комплекс організаційно-економічних інструментів, згрупованих у функціональні блоки: субсидії; гарантії; тарифи, ціни; програми, плани; нормативи; пільги; податки; організаційні заходи. Цільове використання механізму та його інструментів сприятиме розвитку регіональних ринків, підвищенню ефективності взаємодій між агентами економічної діяльності й підвищенню ефективності регіональної та державної інвестиційної політики. Отмечено, что решению проблем, связанных с привлечением инвестиций в регион, будет способствовать организационно-экономический механизм, включающий условия, сферы регулирования и комплекс организационно экономических инструментов, сгруппированных в функциональные блоки: субсидии; гарантии; тарифы, цены; программы, планы; нормативы; льготы; налоги; организационные мероприятия. Целевое использование механизма и их инструментов будет способствовать развитию региональных рынков, повышению эффективности взаимодействий между агентами экономической деятельности и повышению эффективности региональной и государственной инвестиционной политики. It is noted that the solution of problems associated with attracting investments to the region will be facilitated by an organizational and economic mechanism, including conditions, areas of regulation and a set of organizational and economic instruments grouped into functional blocks: subsidies; warranty; tariffs, prices; programs, plans; standards; privileges; taxes; organizational measures. The intended use of the mechanism and their tools will contribute to the development of regional markets, increase the efficiency of interactions between agents of economic activity and increase the efficiency of regional and state investment policies.Документ Боргова безпека України та проблеми її забезпечення(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 162-163, 2021) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161Наголошено на розробленні найбільш оптимальної державної стратегії по залученню кредитних ресурсів, ефективного управління державним боргом та, відповідно, забезпечення високого рівня боргової безпеки України, оскільки це сприятиме соціально-економічному розвитку країни.Документ Державне та приватне інвестування на ринку житла Великої Британії з II половини XIX ст. до кінця XX ст.(Бізнес Інформ. – 2020. – № 6. – С. 77-86, 2020) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Кубишкін, Д. О.; Kubyshkin, D. O.Ринок житла є ключовою компонентою будь-якої економіки та економічної діяльності взагалі. При обґрунтованій соціально-економічній політиці він може використовуватися як двигун економічного зростання. Фінансування ринку житла за своєю економічною сутністю є інвестиційним проектом. У контексті даного питання актуальним є дослідження ефективності інвестування на ринку житла органів державної влади, з одного боку, та приватних підприємств – з іншого, а також впливу такої діяльності кожного із суб’єктів на ринок і суспільство в цілому. Метою даного дослідження є проведення аналізу правових норм і методів регулювання житлових відносин Великої Британії з ІІ пол. ХІХ ст. до кінця ХХ ст. за допомогою державного та приватного інвестування, визначення ефективності даних суб’єктів інвестування та їх впливу на ринок житла. Проаналізовано основні правові норми щодо регулювання житлових відносин Великої Британії з ІІ половини ХІХ ст. до кінця ХХ ст. Встановлено, що розширення державного втручання та, згодом, безпосереднє здійснення державою функцій інвестора на ринку житла було пов’язане з необхідністю забезпечення охорони громадського здоров’я та надання допомоги найбіднішим прошаркам населення. Висвітлено методи державного втручання (встановлення норм, стандартів, оподаткування, регулювання цін та відсоткових ставок тощо) та їх вплив на стан житлового ринку. Наведено та проаналізовано дані щодо кількості новостворених житлових одиниць з розподілом за джерелами фінансування. Акцентовано увагу на соціальних проблемах, що стали каталізатором для проведення інтервенціоністської політики. Розкрито основні проблеми та недоліки державного житлового інвестування, зокрема: побудова неефективної бюрократичної системи, її тенденції до саморозширення; інституційна неспроможність визнавати невдачі; відсутність діалогу між органами місцевого самоврядування та набувачами муніципального житла тощо – на відміну від приватного сектора, який має здатність до реагування на обставини об’єктивної дійсності, визнання недоліків та їх ліквідацію.Документ Організаційно-економічний механізм залучення інвестицій до регіону(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2018 року, м. Суми). – Суми, 2018. – С. 173-174., 2018) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161Запропоновано організаційно-економічний механізм регулювання залучення інвестицій у регіон, якій є частиною комплексу науково-практичних рекомендацій щодо покращання інвестиційної привабливості регіону.Документ Проблеми забезпечення грошово-кредитної безпеки України(Бізнес Інформ. – 2019. – № 1. – С. 311-316, 2019) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161; Петровський, М. В.; Petrovskyi, M. V.Забезпечення високої грошово-кредитної безпеки України є актуальним питанням сьогодення, адже саме вона впливає на рівень розвитку держави в цілому та окремих суб’єктів господарювання зокрема. Метою статті є проведення оцінювання рівня грошово-кредитної безпеки України за 2013–2017 рр., аналіз основних проблем у даній сфері та пошук шляхів їх вирішення. Виконана оцінка показала, що Україна в останні роки мала занадто низькі значення грошово-кредитної безпеки (незадовільний та небезпечний рівень). Проведений аналіз основних і запропонованих додаткових показників грошово-кредитної безпеки засвідчив, що Україна має цілий ряд недоліків у даній сфері. Тому сьогодні існує нагальна потреба у впровадженні заходів, які ліквідували б недоліки в монетарній сфері України, та в розробці стратегії розвитку грошово-кредитного ринку нашої держави. Першочерговими завданнями мають бути: виведення економіки України із «тіні»; зупинення глобального відтоку капіталу із країни та спрямування його на внутрішній економічний розвиток; проведення НБУ виваженої монетарної політики; виконання комплексу заходів, спрямованих на стабілізацію грошово-кредитної безпеки України. Реалізація вказаних заходів дозволить підвищити рівень грошово-кредитної безпеки тільки за повної підтримки на всіх рівнях влади.Документ Страхові шахрайства та боротьба з ними(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 360-362., 2019) Петровська, С. А.; Petrovska, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1992-4161Автором зазначено, що шахрайства у сфері страхування відносяться до злочинів з підвищеною суспільною небезпекою. Лише на засадах об’єднання зусиль держави, правоохоронних органів, страхових компаній та підвищення поінформованості страхувальників можна подолати або принаймні зменшити проблему шахрайства в страховому бізнесі.