Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The genesis of the principles of operational search activity(Visegrad journal on human rights. – 2020. – № 1 (Vol. 2). – P. 210-215, 2020) Stashchak, A. Yu.; Стащак, А. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520Визначено історичні аспекти виявлення, розвитку та реалізації принципів оперативно-розшукової діяльності. Констатовано, що сучасні принципи ОРД почали своє формування, існування та становлення ще за давніх часів, пройшли шляхом трансформації від морально-етичних норм до загальноприйнятих і законодавчо визначених положень обов’язкових для легітимного та повного здійснення всіх заходів ОРД із одночасним використанням усіх її можливостей. Сформульовано етапи становлення сучасних принципів ОРД. Підкреслено, що проведення генезису становлення сучасних принципів ОРД надає змогу визначити наявні проблемні аспекти та шляхи їх усунення.Документ Економічна безпека України: економіко-правовий аспект(Financial and credit activity-problems of theory and practice. – 2019. – Vol. 30, Issue 30. – P. 78-84, 2019) Джафарова, М. В.; Dzhafarova, M. V.; Шевчук, Т. А.; Shevchuk, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0162-7011; Калиновська, Я. О.; Kalynovska, Ya. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7437-1993; Стащак, А. Ю.; Stashchak, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520Зазначено, що анексія Автономної Республіки Крим і проведення операції Об’єднаних сил через воєнне втручання на Донбасі Російською Федерацією завдали потужного удару по економічній безпеці нашої держави. Зроблено висновок, що економічна безпека є важливою складовою національної безпеки, від якої залежить стан захищеності державної влади, суверенітету, територіальної цілісності, обороноздатності, громадської злагоди тощо. Досліджено наявні наукові підходи до визначення поняття «економічна безпека» і запропоновано авторське визначення поняття «економічної безпеки держави». Зауважено, що стан економічної безпеки держави характеризує загальний рівень економіки країни, наявність і рівень погроз у державі, суспільству, особі; ефективність політики держави і державного регулювання економіки; повноту реалізації функцій держави. На підставі аналізу ситуації в Україні зазначено, що фрагментація економічного і митного простору України, позбавлення легітимності багатьох суб’єктів економічної діяльності в окремих районах, де органи державної влади не здійснюють своїх повноважень, втрата земель і майна українськими громадян і суб’єктами підприємницької діяльності. Виділено низку чинників, які є потенційною загрозою економічній безпеці держави, до яких віднесено: корупцію, тіньову економіку, економічну злочинність, порушення цілісності економічної системи України, спричинене анексією Криму і війною на Сході держави, а також поширення інфекційних хвороб (зокрема, ВІЛ-інфекції і туберкульозу). Перспективними напрямами досліджень правових та економічних аспектів економічної безпеки визначено питання стану економічної безпеки в Україні, а також прогноз і перспектива її захисту від зовнішніх і внутрішніх загроз.Документ Екстрадиція злочинців відповідно до міжнародних угод Російської імперії (друга половина ХІХ– початок ХХ ст.)(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2013. – № 4 (63). – С. 130-138, 2013) Стащак, А. Ю.; Stashchak, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520У результаті проведеного аналізу міжнародних нормативно-правових актів, укладених Російською імперією протягом 1861–1917 рр. з іноземними державами, розглянуто основні положення та вимоги до екстрадиції злочинців, умови їх видачі та прийому; надано перелік основних груп і складів злочинів, за які передбачалася взаємна видача злочинців. The article contains the analysis of international treaties in the sphere of the offenders’ extradition, where the Russian Empire was the party in the period of 1861–1917. The fundamentals, regulated the procedure of offenders’ extradition, are analyzed. The author also describes typical requirements for the extradition and reception of criminals. Furthermore the list of the main groups of crimes and offences and their corpus delicti, which stipulate the mutual extradition, is studied. The author also proves the necessity of further scientific studies in the field of historical footing of international extradition’s legal basis and practice. В результате проведённого анализа международных нормативно- правовых актов в сфере выдачи преступников, заключённых Российской империей на протяжении 1861–1917 гг., рассмотрены основные положения, регулировавшие порядок экстрадиции преступников, охарактеризованы типичные требования к их выдаче и приёму, предоставлен перечень основных групп и составов преступлений, за которые предусматривалась взаимная выдача преступников.Документ Забезпечення прав та свобод особи як різновид принципів оперативно-розшукової діяльності(Юридична наука. - 2019. - № 3 (93). - С. 329-334, 2019) Стащак, А. Ю.; Stashchak, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520Досліджено проблематику реалізації принципу забезпечення прав та свобод особи як різновиду принципів оперативно-розшукової діяльності. Здійснено аналіз генезису виникнення юридичних підстав забезпечення прав та свобод особи, визначаються гарантії забезпечення вказаного принципу під час оперативно-розшукової протидії злочинності.Документ Наукова інтерпретація концепту "принципи оперативно-розшукової діяльності підрозділів кримінальної поліції"(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2020. – № 1. – С. 163-168, 2020) Стащак, А. Ю.; Stashchak, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520; Шендрик, В. В.; Shendrik, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8967-7223Статтю присвячено теоретичним проблемам визначення змісту дефініції «принципи оперативно-розшукової діяльності підрозділів кримінальної поліції». Для досягнення поставленої у статті мети розглянуто семантику досліджуваного поняття, думки вітчизняних та зарубіжних вчених, наведено та критично проаналізовано принципово відмінні погляди. Як наслідок, констатовано, що під дефініцією «принципи оперативно-розшукової діяльності підрозділів кримінальної поліції» слід розуміти закріплені чинним законодавством керівні та основоположні ідеї та цінності, що не підлягають порушенню та в загальному вигляді визначають парадигму, основоположні курс, межі та границі для здійснення оперативно-розшукових заходів, використання оперативно-розшукових сил та засобів під час повсякденної діяльності підрозділів кримінальної поліції, спрямованої на оперативно-розшукову протидію злочинності.Документ Правовой механизм приобретения подданства Российской империи (вт. пол. ХIХ – начало ХХ ст.)(Проблемы правоохранительной деятельности. - 2013. - № 1. - С. 93-97, 2013) Стащак, А. Ю.; Stashchak, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520Рассмотрены условия и процедура приобретения подданства Российской империи, право на выход из подданства и условия выхода.Документ Ретроспективний аналіз становлення та розвитку принципів оперативно-розшукової діяльності(Прикарпатський юридичний вісник. - 2017. - Вип. 1 (16), т. 4. - С. 274-277, 2017) Стащак, А. Ю.; Stashchak, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520Досліджено історико-правову літературу, нормативні акти, що в різні часи та епохи були законодавчою базою для проведення оперативно-розшукової діяльності. Проведено аналіз залежності побудови правоохоронної системи та реалізації при цьому окремих принципів діяльності. Визначено основні моменти формування сучасних принципів оперативно-розшукової діяльності.Документ Сучасний стан нормативного регулювання реалізації принципів оперативно-розшукової діяльності підрозділами кримінальної поліції(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 161 - 163., 2020) Стащак, А. Ю.; Stashchak, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2854-4520В статті зазначається, що з точки зору правого забезпечення законодавчі та підзаконні положення нормативних актів у сфері реалізації принципів оперативно-розшукової діяльності підрозділами кримінальної поліції ще недостатньо врегульовані. Питання правового регулювання реалізації принципів оперативно-розшукової діяльності підрозділами кримінальної поліції включає в себе не тільки сукупність нормативних актів, які прямо визначають конституційні та галузеві принципи оперативно-розшукової діяльності, а й всі ті інші нормативні акти, які тим чи іншим способом закріплюють різні організаційно-тактичні засади реалізації принципів оперативно-розшукової діяльності. В статье отмечается, что с точки зрения правового обеспечения законодательные и подзаконные положения нормативных актов в сфере реализации принципов оперативно-розыскной деятельности подразделениями криминальной полиции еще недостаточно урегулированы. Вопросы правового регулирования реализации принципов оперативно-розыскной деятельности подразделениями уголовной полиции включает в себя не только совокупность нормативных актов, прямо определяющих конституционные и отраслевые принципы оперативно-розыскной деятельности, но и все другие нормативные акты, которые тем или иным способом закрепляют различные организационно-тактические основы реализации принципов оперативно-розыскной деятельности. The article notes that from the point of view of legal support, legislative and by-law provisions of normative acts in the field of implementation of the principles of operative-search activity by criminal police units are still insufficiently regulated. The issue of legal regulation of the implementation of the principles of operational and investigative activities by criminal police units includes not only a set of regulations that directly define the constitutional and sectoral principles operational and investigative activities, but also all those other regulations that in one way or another enshrine various organizational and tactical principles of implementation of the principles of operational and investigative activities.